Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3441)

Vierailija
1221/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yritin yks pÀivÀ katsoa NetflixistÀ Evil Deadin uutta versiota. Oli pakko lopettaa kesken. TÀssÀpÀ elokuva niille, jotka tykkÀÀvÀt demoneista ja oksettavasta verisestÀ mÀiskinnÀstÀ. Ei sentÀÀn ollut yhtÀ kuvottava kuin ranskalainen Marttyyrit, mutta mulle riitti. Pysyttelen jatkossa kiltisti manaamiskauhun parissa.

Vierailija
1222/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

DevilÂŽs Backbone

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Semana Santa

Vierailija
1224/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

The Lords of Salem leffa oli itselleni hÀmmentÀvÀ ja jÀnnittÀvÀ elokuva, kun olin teini. En muista siitÀ paljon mitÀÀn, mutta jotkin olennot siitÀ muistan. Ne olennot muistaakseni olivat karmivia ja aavemainen tunnelma siinÀ elokuvassa on (jos nyt muistan oikein). Joskus Anttilasta ostin tuon leffan ja sen voisi katsoa uudestaan muistin virkistÀmiseksi. Sitten kun vielÀ muistaisin mihin olen jemmannut sen leffan. Rob Zombie ohjannut tuon elokuvan.

Vierailija
1225/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YhdessÀ Youtube-videon listauksessa oli elokuva, jossa mies muuttaa leikkauksilla toisen miehen mursuksi. JÀrkytyin niistÀ vÀhistÀ pÀtkistÀ joita siinÀ nÀytettiin, ja koko ideasta. Olikohan nimi 'sapelihammas' englanniksi, tai jotain. Olen tyytyvÀinen kun elokuvan nimen olen unohtanut, ja niin haluaisin kaiken muunkin siitÀ.

Vierailija
1226/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nykyajan lastenohjelmat

Vierailija
1227/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YhdessÀ Youtube-videon listauksessa oli elokuva, jossa mies muuttaa leikkauksilla toisen miehen mursuksi. JÀrkytyin niistÀ vÀhistÀ pÀtkistÀ joita siinÀ nÀytettiin, ja koko ideasta. Olikohan nimi 'sapelihammas' englanniksi, tai jotain. Olen tyytyvÀinen kun elokuvan nimen olen unohtanut, ja niin haluaisin kaiken muunkin siitÀ.

Tuo on Tusk. Oli itselleni kaamea elokuva kokemus, kun syksyllÀ katsoin tuon. EpÀmiellyttÀvÀn fiiliksen se antoi ja oli siinÀ hiukan jotain tosi miellyttÀvÀÀ. Elokuvan hengessÀ oli sitÀ jotain mielekkyyttÀ ehkÀpÀ.

Sanoisin sitÀ ahdistavaksi elokuvaksi.

Vierailija
1228/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

The Wicker Man, alkuperÀisversio vuodelta 1973.

Vierailija
1229/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan lastenohjelmat

Eikö ne nykypÀivÀn lapset elÀkÀÀn pumpulissa?

Vierailija
1230/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ringin telkkarista tuleva tyttö jÀi moneksi vuodeksi kummittelemaan mieleeni.

Halloween on ehkÀ maailman paras kauhuelokuva.

Vierailija
1231/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PanÂŽs Labyrinth

Vierailija
1232/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Crypt tv youtube kanavaa tuli joskus katsottua iltamyöhÀisellÀ pedissÀ. Katsokaa jos uskallatte. Sen kanavan suosikki sarjani tulee tÀssÀ:

https://youtube.com/playlist?list=PLfarU_76noqq6x-ZBx9ysQN5tDlxn_dgw

Luulisi noiden videoiden virittÀvÀn kauhu tunnelmaa, jos vielÀ myöhÀisemmÀllÀ alkaa katsoa kauhuelokuvaa.

Vierailija
1233/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Stephen Kingin Se (It).

Vierailija
1234/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauhujuttu 70-luvulla. MissÀ vintillÀ oli aavekengÀt.

Vierailija
1235/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tusk! TÀÀ oli NetflixissÀ jossakin vaiheessa kyllÀ, en tosin muista, oliko suomalaisessa tarjonnassa myös. On joo erikoinen. TykkÀsin.

Vierailija
1236/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauhun kilometrit

Vierailija
1237/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MiksiköhÀn kommenttinikin piti poistaa?

Puhuin vaan siinÀ kommentissa omasta puolestani vaan, kun sanoin "...en suosittele tuota Suspiria (2018) elokuvaa, kun pidin sitÀ p..kana elokuvana"

Toinen hehkutti sitÀ leffaa ja saa hehkuttaa jos siitÀ pitÀÀ ja luulisi toisenlaisiakin mielipiteitÀ saavan ilmaista. Suuri pettymyshÀn se olisi, jos joku katsoo tuon elokuvan kehujen takia ja lopuksi pettyykin tuohon elokuvaan. Luulisi minunkin nÀkemykset antavan toisille nÀkemystÀ elokuvaan miten siihen kannattaa ennakkoon suhtautua.

Kaikki kritiikki ei ole pahasta. SiinÀ poistetusta kommentistani, puhuin vain omista, vain omista mielipiteistÀni ja kerroin omasta kokemuksestani mitÀ havainnollistin siitÀ leffasta elokuvateatterissa. En halveeraanut toisen nÀkemyksiÀ, sillÀ puhuin vain omasta puolestani vaan.

Vierailija
1238/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Musta joulu, tosi vanha

Vierailija
1239/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muumipeikko ja pyrstötÀhti

Vierailija
1240/3441 |
04.12.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Last Night in Soho elokuvan kÀvin katsomassa elokuvissa ja varoituksen sanana voin sanoa, ettÀ tÀysin kauhuleffa tuo ei ole, sillÀ siinÀ on paljon muitakin elementtejÀ. Visuaalisesti tosi nÀyttÀvÀ elokuva on ja upeat musiikitkin elokuvassa on.

Psykologista kauhua on, mutta ei toimi tÀysin kauhu elokuvana.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kolme yhdeksÀn