Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3441)

Vierailija
1181/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Entity

Entity - Tuntematon voima

Vuodelta 1982, taattua painajaismatskua!

Vierailija
1182/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Blair witch project

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luin ettÀ KIROTTU, olisi aiheuttanut Thaimaassa leffan nÀkeneille vahvan tunteen pahan lÀsnÀolosta ja tarvitsivat myöhemmin papin siunauksen, sekÀ terapautin apua. Vaikka olen vannoutunut kauhuelokuvien fani niin mietin kahdesti katsonko.

Vierailija
1184/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Babadook. Jo siksikin ettĂ€ minulla on raivareita saava adhd lapsi, se poika oli jo itsessÀÀn  ahdistava kun muistutti tytĂ€rtĂ€ni ja sitten vielĂ€ pÀÀmörkö  pÀÀlle! 

Vierailija
1185/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uskon ettĂ€ katselu ympĂ€ristökin vaikuttaa paljon, vertaa leffateatterissa muiden ympĂ€röimĂ€nĂ€/ok-talon kellarissa yksin, kummassa olisi kuumottavampaa  katsoa jokin Amityville.

Vierailija
1186/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Near Dark tuli joku aikaa sitten katsottua. TÀmÀ oli niitÀ uudelleen digitaalisesti restauroituja elokuvia, joista aikaisemmin puhuin. Ei ollutkaan pelottava, kun odotin sen sitÀ olevan, mutta pelottavan sijaan oli brutaalinen. EikÀ ollut mistÀÀn rankimmasta pÀÀstÀ oleva tappo elokuva. Aika keskinkertainen elokuva oli.

Vierailija
1187/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haamuihmissusivampyyri kirjoitti:

Near Dark tuli joku aikaa sitten katsottua. TÀmÀ oli niitÀ uudelleen digitaalisesti restauroituja elokuvia, joista aikaisemmin puhuin. Ei ollutkaan pelottava, kun odotin sen sitÀ olevan, mutta pelottavan sijaan oli brutaalinen. EikÀ ollut mistÀÀn rankimmasta pÀÀstÀ oleva tappo elokuva. Aika keskinkertainen elokuva oli.

Nyt mentiin taas eri suuntaan :D Near Dark on tietyn ikÀpolven katsojille ehdoton top-10 klassikko, mutta Twilight-vampyyrisukupolvelle liian rajua ja realistista kamaa.

Vierailija
1188/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
1189/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Nyt mentiin taas eri suuntaan :D Near Dark on tietyn ikÀpolven katsojille ehdoton top-10 klassikko, mutta Twilight-vampyyrisukupolvelle liian rajua ja realistista kamaa.

ÄlĂ€ haasta riitaa. En sanonut sitĂ€ huonoksi elokuvaksi, mutta parempiakin elokuvia olen nĂ€hnyt. Kai se voi olla aikaansa nĂ€hden hyvin vakuuttava elokuva ja ei se silmÀÀni nĂ€yttĂ€nyt tönköltĂ€, mutta hiukkasen petyin tapahtuma kulkuun ja tuommoiseksi elokuvaksi olisin kaivannut siitĂ€ vielĂ€ visuaalisempaa elokuvaa.

MÀ en tuntenut siinÀ leffassa minkÀÀnlaista tunnelmaa ja useimmissa 80 -luvun elokuvissa (joita olen nÀhnyt) on kiehtovat tunnelmat. Odotin siitÀ leffasta ihan toisenlaista mitÀ se oli.

Vierailija
1190/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Evil dead

Vierailija
1191/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ettĂ€ katselu ympĂ€ristökin vaikuttaa paljon, vertaa leffateatterissa muiden ympĂ€röimĂ€nĂ€/ok-talon kellarissa yksin, kummassa olisi kuumottavampaa  katsoa jokin Amityville.

Itse katson vÀlillÀ kauhuelokuvia yksin pimeÀssÀ isossa kÀmpÀssÀ maanpinnan alapuolella. Noi kokemukset saa aika karmivat tunnelmat. On sillÀ ympÀristöllÀkin vÀliÀ tunnelman luomiseksi.

Vierailija
1192/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

EntÀs Fright Night sitten? :D

Vierailija
1193/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ sain elĂ€mĂ€ni parhaat kauhuleffa-kiksit teininĂ€ yksin talon vintillĂ€ jossa huoneeni oli, oksien ja oravien ja ties minkĂ€ kopsahdellessa kattoon ja ikkunoihin. VielĂ€ jos oli pimeĂ€ syksyinen ilta niin ai ai <3  Kivat kauhuvĂ€reet tuli ja lisĂ€jĂ€nnitystĂ€ sai, kun hiippaili pimeĂ€n talon lĂ€pi vessaan tai keittiöön. 

Ei toimi tÀÀllÀ kerrostalokÀmpÀssÀ, kun naapuri huudattaa Jesse Kaikurantaa :(

Vierailija
1194/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kylmÀÀ kyytiÀ sOumalaisille kirjoitti:

Sanna Marinin tiedotustilaisuudet vihervassarien sÀestyksellÀ

Mahtanee sinua kovasti koko aika harmittavan, kun nykyinen hallitus ei olekaan elokuvaa.

SÀ joudut elÀÀ koko aika nykyisen hallituksen alaisuudessa ja ihan kosketeltavan faktaa koko hallitus on. Vitsailemalla hallituskaan ei muutu.

Vierailija
1195/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ettÀ KIROTTU, olisi aiheuttanut Thaimaassa leffan nÀkeneille vahvan tunteen pahan lÀsnÀolosta ja tarvitsivat myöhemmin papin siunauksen, sekÀ terapautin apua. Vaikka olen vannoutunut kauhuelokuvien fani niin mietin kahdesti katsonko.

No totta kai on aiheuttanut. Totta kai!

Vierailija
1196/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Babadook myös oikein hyvÀ

Vierailija
1197/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ring, Sinister

Hohto on paras kauhuleffa ja yksi lempileffoistani ylipÀÀtÀÀn mutta ei samalla tavalla pelota kuin joku Ring, vaikka senkin olen katsonut moneen kertaan. SinisterissÀ oli joku juttu joka pelotti just mua, miehen mielestÀ oli aika tylsÀ mut mua pelotti koko yö niin etten meinannut saada nukuttua ja pidin koko ajan miestÀ kÀdestÀ kiinni :D

Vierailija
1198/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos te katsoisitte uudestaan noi elokuvat mitÀ pidÀtte pelottavimpina niin tuntisitteko te ne edelleen pelottavina?

MÀ katsoin uudelleen Ring -leffan ja sitÀ oon pitÀnyt tosi pelottavana, mutta nykyÀÀn se ei olekaan niin karmiva. MÀ en pysty kÀsittÀÀ miten jotkut voivat pitÀÀ Blair witch project elokuvaa pelottavana. MÀ kun katsoin sen niin en kokenut siinÀ mitÀÀn tapahtuvan. Vai onko tÀmÀ sukupolvi kysymys mitÀ toiset pitÀÀ pelottavina?

Vierailija
1199/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alfred  H .  : " Linnut " .  Se  on  tĂ€tĂ€  nykypĂ€ivÀÀ  jo :  lokit ,  varikset ,  harakat  JA  NAAKAT !  Peli  on  todellisuudessa  nyt  menetetty .

Vierailija
1200/3441 |
28.11.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Herkkuomenat.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme neljÀ yksi