Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3669)
Nosferatu oli ok. Tarinasta on vaan vuosien varrella imetty kaikki veri ja syöty kaikki kärpäset, ettei oikein uutta enää aiheesta löydy.
Lisäksi sekä Hoult, että Dafoe ovat olleet jo aiemmissa aihepiirin leffoissa mukana ja Dafoe on aika vaisu roolissaan.
Komea kuvasto, iljettävä Orlok, hehkeä Depp ja Manaaja-leffakin saadaan kaupan päälle.
Renfield varasti show'n.
-winner-
Kuka sellaiseen aikaansa tuhlaa?
Resident evil nemesis ku se nemesis saa kii nii tulee pahaa jälkee.
Vierailija kirjoitti:
Resident evil nemesis ku se nemesis saa kii nii tulee pahaa jälkee.
Tuo taitaa olla Resident Evil: Apocalypse eli toinen Resident evil -elokuva?
Mulle ensimmäinen elokuva oli todella kuumottava, kun näin sen varhaisteininä. Se, että on suljettu tila, jossa brutaalisia- olentoja ja -tapahtumia tapahtuu sai mut hyvin ahdistuneeksi. Oli todella cool elokuva silloin, kun oli ensimmäinen pulssia nostattava kauhurymistely elokuva, jonka näin.
Saatoin saada hissipelon siitä elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Nosferatu oli ok. Tarinasta on vaan vuosien varrella imetty kaikki veri ja syöty kaikki kärpäset, ettei oikein uutta enää aiheesta löydy.
Lisäksi sekä Hoult, että Dafoe ovat olleet jo aiemmissa aihepiirin leffoissa mukana ja Dafoe on aika vaisu roolissaan.
Komea kuvasto, iljettävä Orlok, hehkeä Depp ja Manaaja-leffakin saadaan kaupan päälle.
Renfield varasti show'n.
-winner-
Harvoin oon sun kanssasi noin samaa mieltä, sillä Nosferatu ei tehnyt minuunkaan vaikutusta. Se oli sellaista katsomissuorittamista mikä ei herättänyt itsessäni mitään suurempia tuntemuksia. Komeasti toteutettu, mutta siinä se.
Longlegs, suosittelen. Hyvä juoni, ei kuitenkaan hirveän pelottava.
Viime yönä mietin, että nukkuisko vai katsoisiko 3 tuntia Beau is Afraid -leffaa. No, en nyt oikein tiedä, kummallako tavalla olisi mielekkäämpää menettää 3 tuntia elämästään seuraamalla unen logiikkaa ja mahdollista painajaisunta.
Joaquin Phoenixin paras elokuva ja näyttelijäsuoritus (Arthur Dent ei ole mitään tämän hahmon rinnalla ja siitä Jokerista tuli sentään Oscar), Ari Asterin kolmanneksi paras elokuva ja.. siinäpä ne hyvät pointit olivatkin. Tavallaan tykkään leffoista, joissa ei tiedä, mitä tulee tapahtumaan, tai päähenkilö joutuu ojasta allikkoon, mutta 3 tuntia on ehdottomasti liikaa tämän aiheen parissa. Onneksi ei tullut katsottua leffateatterissa, lopun 10 minuuttia olisi kyllä turhauttanut vielä enemmän.
Siis leffa, joka pitäisi katsoa uudelleen, koska siellä on joitakin mainioita jaksoja ja tarinan juonen murusia, mutta silti kokonaisuus, jota ei varmana jaksa alusta loppuun ikinä. Ari Asterilla on kyllä melkoisia perhe- ym. traumoja leffojensa perusteella ;DDDD
-winner-
Minun elämänkerta.
Se on pahinta kauhua, ja hyytävää trilleriä.
Silti se on täysin totta ja elettyä aikaa.
Nyt mä tein kirppikseltä kivat löydöt, sillä 28 päivää myöhemmin ja 28 viikkoa myöhemmin leffat löysin samoista kansista. Vieläpä, kun 28 vuotta myöhemmin tulee tänä vuonna, niin voin katsoa kaikki nämä sitten maratonina.
Sitten löytyi Black Sheep ja tällekin tulee jatkoa, kun jatko-osan kuvaukset alkavat tänä keväänä. Kauhukomediaa lampaista. Joskus kauan sitten olen nähnyt tämän ensimmäisen elokuvan.
Sitten löysin ensimmäisen Wishmaster elokuvan ja Kauhujen klubi leffan.
Kauhuelokuvista poikkeavana löytyi Päättymätön tarina II - seuraava luku.
Katsottavaa riittää, sillä Paddington leffat nyt vuorossa ja samalla Predatorit. Predatorit voisivat käydä kauhusta, mutta ilme niissä on toimintaelokuvien malliset.
Winnerille Beau is Afraid leffasta, niin eikös ollutkin elämyksellinen elokuva?
Paha munkaan on sanoa onko hyvä vai minkälainen elokuva, mutta painajaismainen elokuva oli, jossa sai hengästyä ja psyykettä koetukselle. Seuraavaksi sitten katsottavaksi Triangle of Sadness. Melkein yhtä hullu elokuva sekin, vaikka ei niin pahasti koettele mieltä.
Kävin juuri katsomassa Wolf Man elokuvan elokuvateatterissa. Tuntuipa se intensiiviseltä. En tiedä oliko elokuva sitä vai vaikuttiko urheilusuoritukseni olooni, että pystyin enemmän eläytyä elokuvaan.
Oli se mielestäni aika viihdyttävä ihmissusi elokuva, joka ainakin sai mut otteeseen. Oli todellakin loistava katsomiskokemus mulla.
Jos on todella täyteläinen olo niin silloin en usko kauhuelokuvien tuntuvan tehokkailta ainakaan omalla kohdallani.
Tuo on aika jännä tapa kokea elokuvat. Joko pitää kuumottaa tai olla lenkkeillyt tai kauhean nälkäinen...
Yleensä ihmiset syövät vielä sen yhden sipsin, eikä tunnu olevan liian täyteläinen olo ;D
Minä katsoin Pet Sematary - Bloodlinesin ja vauhdikkaasti sarja menee Children of the Corn-sarjan tyyliin alamäkeä aina uudesta remake/jatko-osasta...
Harmittavasti siinä meni hukkaan David Duchovnyn mukanaolo ja mytologian menneisyyden rakentelu. Lisäksi oli joko amatöörimäisesti leikattu tai sitten jossain odottaa pidempi ohjaajan versio.
Mutta... mitäpä nämä oppivat ikinä :/ Dead is better tai there can be only one... ja sitten joku laittaa taas jonkun tuotannon käyntiin huomenna.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika jännä tapa kokea elokuvat. Joko pitää kuumottaa tai olla lenkkeillyt tai kauhean nälkäinen...
Yleensä ihmiset syövät vielä sen yhden sipsin, eikä tunnu olevan liian täyteläinen olo ;D
Minä katsoin Pet Sematary - Bloodlinesin ja vauhdikkaasti sarja menee Children of the Corn-sarjan tyyliin alamäkeä aina uudesta remake/jatko-osasta...
Harmittavasti siinä meni hukkaan David Duchovnyn mukanaolo ja mytologian menneisyyden rakentelu. Lisäksi oli joko amatöörimäisesti leikattu tai sitten jossain odottaa pidempi ohjaajan versio.
Mutta... mitäpä nämä oppivat ikinä :/ Dead is better tai there can be only one... ja sitten joku laittaa taas jonkun tuotannon käyntiin huomenna.
-winner-
En edes tiennyt tuosta Uinu uinu lemmikini -Bloodlines elokuvasta. Oon nähnyt kasari leffan ja sen jatko-osan ja sitten sen 2019 vuoden. On todellakin väsynyttä, kun kierrätetään samaa teosta yhä uudelleen ja uudelleen.
Mä en edes koe tuota kuummottava -sanaa kirjaimellisesti. Mulle se sana merkitsee painostavaa synonyyminä elokuvista puhuttaessa.
Itse nostelin painoja sykettä nostettavasti ennen tuota elokuvakokemusta. Kun olin elokuvaa katsoessani maitohapoilla, virkeä ja tuntui veri virtaavan suonissa niin epäilen elokuvan tehokkuutta tuossa olotilassa. Nälkänenkään en ollut siinä Wolf Manin näytöksessä.
Ponterosan paskahuussikohtaus pisti köntsät housuun.
Avp 2 on aivan kammottava kaikilla mittareilla toteutusta myöten. Katsoin just.
Robert Eggersiltä tulee seuraavaksi Werwulf elokuva vuoden 2026 lopulla. Nosferatu, kun ei tehnyt muhun vaikutusta isosti niin en laita odotuksia tuohon ihmissusi elokuvaan.
Enemmän mä odotan Netflixiin tulevalta Talisman elokuvalta vai oliko se sarja. Varmaan aika kauaa saa vielä odottaa tuota teosta.
Presence ja Heart eyes leffat näyttää tulevan ihan just elokuviin. Harmikseni ei näytä tulevan lähiteatteriini noi.
no se pelkää kauhua katsoa ikivanhoja kasarin elokuvia kauhuleffat komedioita ja romanttiset komedia pelkkää kauhua kun odottaa typyn mieliksi eikö tää pätkä ylinäytelty lopu koskaan kauhu perustuu siihen jo pulen tunnin jälkeen tuntuu kun olisi mennyt 3 tuntia yep
Mainitsemani Companion tulee lähiteatteriini, joten meen katsomaan sen ensi kuun alussa (31.1.25 on ensi-ilta)
En edes kuvitellut, että se saisi teatterilevityksen. Ihan kuin viestiäni oltaisiin kuultu.
Mitä mieltä muut ovat Nosferatusta, jotka ovat sen nähneet? Oliko makuunne ja oliko teidän mielestä pelottava/jännittävä elokuva?