Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitteko pilapuheluiden soittelua 80/90-luvulla?

Vierailija
01.03.2025 |

Itse todella paljon. Se oli hauskaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun alussa. Vain yhdellä kaverilla oli puhelin kotona ja  sieltä soiteltiin.

Vierailija
2/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään harrastellut mutta tuli sitä tehtyä

Vierailija
4/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, etsittiin luettelosta tyttöjen kanssa pariskuntien numeroita, kun nainen vastasi niin sanottiin kukin vuorollaan "odotan miehellesi lasta". Kerran nainen onnitteli ja ihmetteli "hyvä suoritus, ukko on jo 86 vuotias"

Vierailija
5/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Se meni aina saman kaavan mukaan.

Oltiin muka tekemässä jotain kyselyä jostain aiheesta. Aika uskomatonta kuinka se meni lähes kaikilta läpi, kun soittajina oli jotain teinipoikia.

Mutta parin asiallisen kysymyksen jälkeen tiedusteltiin, että oletko pannut toista miestä perseeseen?

Siinä vaiheessa tietenkin pokka petti ja suljettiin puhelin.

Vierailija
6/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vielä 2010-luvullakin soiteltiin kun oli se hauska sovellus, "Rappukäytävässä haisee hasi5".

Vierailija
7/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, etsittiin luettelosta tyttöjen kanssa pariskuntien numeroita, kun nainen vastasi niin sanottiin kukin vuorollaan "odotan miehellesi lasta". Kerran nainen onnitteli ja ihmetteli "hyvä suoritus, ukko on jo 86 vuotias"

Tää on hyvä!!itse lauloin puhelimeen

Vierailija
8/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu soittelimme kyllä pilapuheluita (naapurille, kauppaan, tutun tutulle jne).

Vierailija
9/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Mafia soitti 90-luvulla kuuntelijoille pilapuheluita. Yks oli sellanen että muka lääkäriasemalta soittivat että ko. henkilön pitäis pieraista purkkiin ja toimittaa se sinne vastaanotolle josta näytteetä  labrassa tutkiivat jotain.

Vierailija
10/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puheluita, mutta siinä 2000-luvun alussa kaverin kanssa etsittiin puhelinluettelosta ulkomaalaisten osoiteita ja lähetettiin postikortteja joissa luki jotenki olen ihastunut sinuun ja odotan sinua truben kahvilassa klo 14 ja sit oli päivämäärä. Sit mentiin kavereiden kanssa kahville ja katottiin montako tyyppiä saapuu paikalla ja hauskaa oli.

Vierailija
11/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noin 11 vuotiaana soittelin kavereiden kanssa senssiinjalle esiintyen 16 vuotiaana isotissisenä muodokkaana neitsyenä. Miehet uskoivat tämän täysin. Sovittiin ns näkeminen jonnekin kilsan päästä kotoa.

Sitten me jossain piilossa kykittiin ja naurettiin kun nähtiin että joku ukko tuli autolla ja ihmetteli katsoen ympärille kun sitä isotissistä himokasta  neitsytblondia ei näkynyt. Puhuttiin että miehet on kaikki samanlaisia,jokainen lähtee jos luulee että saa tuommosta.kerran vaan hypittiin hyppyskää kun hoksattiin ettei ukko tajua että me oltiin ne jotka soitti. Tämmöstä oli oulussa omakotialueella.

Miehet on kyllä yksinkertaisia. Näin yli nelikymppisenä ihan sama ajatus yhä kuin tuolloin.

Vierailija
12/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan noin tyhmää en itsestäni viitsinyt tehdä.

Vierailija
13/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinkopista väännettiin pitkiä numerosarjoja. Joskus joku vastasi kiinaksi tms. Puhelu katkesi heti. Se oli hupimme. 

Vierailija
14/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me soiteltiin Naulapäälle ja kyseltiin että onko sulla naula päässä. Myöhemmin kun olin töissä niin siellä oli lakimiehenä Naulapää. Olin visusti vaiti vaikka muita piloja kyllä kertoiltiin;)

Vierailija
15/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta oli töölössä lapsena huudella rappusummerista "v... ho.." "mitä kuuluu ho.o" jne.

Samoin oli kivaa viskoa vesi-ilmapalloja parvekkeelta ohikulkijoiden päälle, sekä ampua Super Soakerilla heitä.

Kerran joku setä pääsi rappuun ja olivat siellä pitkään selvittääkseen tätä asiaa ja sitten olimme hiljaa. Jumankautta että ihiminen on 10-vuotiaana tyhmä. Olivat jättäneet lopulta rappuun lapun, että "teemme asiasta rikosilmoituksen, toivottavasti kannatti".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme