Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmianna halvin puhelinliittymäsi tähän!

Vierailija
18.06.2018 |

Etsin uutta operaattoria, tällä hetkellä on Elisa Saunalahti Huoleton joka sisältää muistaakseni rajattomasti puheluita/txt ja nettiä... Hinta on n. 26e/kk ...
Onko tätä halvempaa? Moin kuuden euron simmiä ei kannata tarjota, en halua lähteä siihen touhuun..

Haluan vain laskuni pienemmäksi :D! Puhun kohtuullisesti, mutta en lähettele viestejä juuri lainkaan. Nettiä tietysti menee paljon.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinliittymien hinnoissa on järkyttävästi ilmaa.

Vierailija
22/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä vaihto käyntiin niin elisa soittelee perään ja lyö tarjouksen jota ei löydy hinnastoista.

Niinhän siinä käy, mutta periaatteestakaan en peru vaihtopäätöstä. Minä haluan parhaan tarjouksen silloin kun olen valitsemassa littymää, en sen jälkeen. Kun päätös on tehty niin on myöhäistä tarjota parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on elisalta kaikki rajatonta 14.90/kk 50megan netillä

Mulla ollut jo vuosia Dnan vastaava 13,90€.

Tiedä sitten, myyvätkö tätä uusille asiakkaille, kun omat listahinnat ovat paljon korkeammat. Puhelut tosiaan veloitetaan erikseen.

Vierailija
24/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dnalla on peeinteisesti ollut halvin liittymä, missärajaton netti. Tosin puhelut maksaa sitten erikseen. Mutta hei, kuka enää puhuu muussa kuin appsissa!

Elämää on teini-iän jälkeenkin. Harvempi yli 40v pelkästään viestittelee tai käyttää jotain appseja puhumiseen. Itse ihan rehellisesti soitan jos enemmän asiaa, joskus jonkun yksinkertaisen asian laitan watsapissa..

Vierailija
25/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dnalla on peeinteisesti ollut halvin liittymä, missärajaton netti. Tosin puhelut maksaa sitten erikseen. Mutta hei, kuka enää puhuu muussa kuin appsissa!

Elämää on teini-iän jälkeenkin. Harvempi yli 40v pelkästään viestittelee tai käyttää jotain appseja puhumiseen. Itse ihan rehellisesti soitan jos enemmän asiaa, joskus jonkun yksinkertaisen asian laitan watsapissa..

Ööh, Whatsappilla voi soittaa myös.

Vierailija
26/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuuden euron simmi. Nopea netti ja tuo 4 gigan kiintiö riittää mulle. Ja puheluista tulee lisähintaan kuukaudessa n. euro. Eli n. 7€ kuussa yhteensä. Tosin en paljon puhu, vaan käytän esim watsappia.

Vierailija
27/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, Whatsappilla voi soittaa myös.

Niin voi, mutta en ole ikinä kyseistä ominaisuutta käyttänyt. EIkä kaikilla joille soittaa ole whatsappia. Soitan mieluummin normipuhelun, kuten suurin osa tuttavistani.

Vierailija
28/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä vaihto käyntiin niin elisa soittelee perään ja lyö tarjouksen jota ei löydy hinnastoista.

Niinhän siinä käy, mutta periaatteestakaan en peru vaihtopäätöstä. Minä haluan parhaan tarjouksen silloin kun olen valitsemassa littymää, en sen jälkeen. Kun päätös on tehty niin on myöhäistä tarjota parempaa.

Noin se vain menee. Luo unturhasta ylpeydestä ja pidä liittymäsi, kun saat spesiaalitarjouksen.

En tiedä, millä ilveellä saisit roiselta operaattorilta muuta kuin listahintaisen liittymän. Jos vaihtuvia liittymiä on vain yksi, eikä niillä muillakaan ole parempaa tarjouskampanjaa.

Vierailija
29/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuuden euron simmi. Nopea netti ja tuo 4 gigan kiintiö riittää mulle. Ja puheluista tulee lisähintaan kuukaudessa n. euro. Eli n. 7€ kuussa yhteensä. Tosin en paljon puhu, vaan käytän esim watsappia.

Jep, ei sitä rajatonta nettiä useimmat oikeasti tarvitse. Kannattaa katsoa puhelimesta mikä on oikea datan käyttö ja valita liittymä sen perusteella jos saa silleen halvempaa.

Vierailija
30/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se vain menee. Luo unturhasta ylpeydestä ja pidä liittymäsi, kun saat spesiaalitarjouksen.

En tiedä, millä ilveellä saisit roiselta operaattorilta muuta kuin listahintaisen liittymän. Jos vaihtuvia liittymiä on vain yksi, eikä niillä muillakaan ole parempaa tarjouskampanjaa.

On mulle Elisa joskus soittanut ja tarjonnut parempaa liittymää edullisempaan hintaan. Ja olen siis ollut Elisan asiakas jo Radiolinjan ajoilta lähtien. Tai taitaa se liittymä olla Saunalahden nimellä nykkyään, mutta 050-alkuinen.

Vierailija
31/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjillä parhaat tarjoukset, kannattaa aina kuunnella heidän tarjoukset. Tiedän, koska työskentelen alalla. Itsellä Saunalahti rajaton 11€/kk. Enkä siis työskentele Saunalahdella/elisalla. Eikä edes määräaikaa.

En osta mitään enää koskaan puhelinmyyjältä, enkä Telialta.  Minulla oli Telian palveluita ja kerran joku myyjä soitti ja ehdotti että tarkastetaan vähän palveluita ja niiden hintoja. Ehdotti sitten jotain muutoksia "paremmiksi" ja halvemmiksi ja lupasi vielä tabletin ja mobiilinetin siihen ilmaiseksi kaupan tekijäisiksi.

No tosiasiassa viihdepalvelut muuttuivat huonommiksi ja se tabletti ja mobiilinetti eivät olleetkaan ilmaisia. Eivät edes suostuneet purkamaan määräaikaista sopimusta, eivätkä ole reagoineet kirjallisiin reklamaatioihin. No lopetin kaikki Telian palvelut mitkä pystyin ja tuon määräaikaisen odotan loppuun ja lopetan senkin. Kuluttajasuoja olisi kyllä ollut tukenani ja olisin saanut purettua sopimuksen, mutta tuo määräaikainen on kuitenkin halvin mitä tällä hetkellä saa, joten käytetään se nyt loppuun. 

Vierailija
32/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen 20 vuotta vanha Megareilu Elisalta. On 24.90/kk

Rajaton puhe kaikkiin liittymiin, myös lankaan pl. tietysti palvelunumerot. 

Tekstareita myös rajaton määrä ja rajaton netti. Tai tekstareissa on katto jotain 5000/kk. Ei kukaan voi näpytellä niin paljon. 

Kampanjahintoina on halvempia, mutta nousevat vähintäänkin samaan parin kuukauden kuluttua. Eli en ole vaihtanut. 

Vierailija
33/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihan tarkkaa hintatasoa, mutta säästöä saa kun kilpailuttaa. Eli ilmoitus omalle operaattorille, että aiot kilapiluttaa liittymän. Sitten pyydät tarjoukset kilpailijoilta. Valitset halvimman. Kannattaa myös kertoa tarkkaan mitä haluaa, jottei saa tarjousta sellaisesta liittymästä, missä on ylimääräistä mukana.

Vierailija
34/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaan mene niin että kun pyydetään tarjouksia ja niiden perusteella tehdään päätöksiä, että niitä alettaisiin muuttamaan sen jälkeen kun valinta on jo tehty. Kyllä näiden operaattorien tulisi oppia siihen että hinta viilataan kohdalleen, eikä yritetä kusettaa koko ajan. Sen verran pienistä rahoista on kyse, että on varaa pitää periaatteensa.

Vierailija
35/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan, että puhelinmyyjillä on oikeasti ne parhaat tarjoukset. Kannattaa siis kuunnella,eikä lyödä luuria...

Vierailija
36/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen 20 vuotta vanha Megareilu Elisalta. On 24.90/kk

Rajaton puhe kaikkiin liittymiin, myös lankaan pl. tietysti palvelunumerot. 

Tekstareita myös rajaton määrä ja rajaton netti. Tai tekstareissa on katto jotain 5000/kk. Ei kukaan voi näpytellä niin paljon. 

Kampanjahintoina on halvempia, mutta nousevat vähintäänkin samaan parin kuukauden kuluttua. Eli en ole vaihtanut. 

Kai ymmärrät että saat pitää liittymäsi niin pitkään kun se on operaattorilla kannattavaa? Heti jos hintasi alittaa nykyisten tason, niin sinulle vain ilmoitetaan että liittymätyyppisi lopetetaan ja saat valita uuden tai jäät ilman liittymää. Näinhän kävi kaikille niille liittymille, joissa oli halvat tai jopa maksuttomat kuukausimaksut.

Vierailija
37/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan, että puhelinmyyjillä on oikeasti ne parhaat tarjoukset. Kannattaa siis kuunnella,eikä lyödä luuria...

Periaatteesta en osta puhelinmyynistä mitään, koska se vaan on niin ärsyttävää ja toisekseen siinä on todella helppo kusettaa asiakasta ja kun tajuaa myöhemmin virheensä, niin kaupan purkaminen onkin helvetin hankalaa tai jopa mahdotonta.

Vierailija
38/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globetel

Vierailija
39/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähällä käytöllä oleva oma liittymäni on Elisan latausliittymä. Siihen pitää ladata 10€ joka toinen vuosi.

Meillä on näitä koko perheellä. Kuukausimaksuton ja maksut käytön mukaan. Kun saldo on vähissä, tekstarilla saa ladattua lisää. Miehellä ja lapsella on tähän lisäksi etananetti 5€, kotona wifi. Itse käytän työnantajan mobiilidataa 2 simmin puhelimessani.

Vierailija
40/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Telian mini, hinta 7,90 €. Jotain rajoituksia on, en muista, mutta koskaan ei ole tullut lisälaskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi