Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmianna halvin puhelinliittymäsi tähän!

Vierailija
18.06.2018 |

Etsin uutta operaattoria, tällä hetkellä on Elisa Saunalahti Huoleton joka sisältää muistaakseni rajattomasti puheluita/txt ja nettiä... Hinta on n. 26e/kk ...
Onko tätä halvempaa? Moin kuuden euron simmiä ei kannata tarjota, en halua lähteä siihen touhuun..

Haluan vain laskuni pienemmäksi :D! Puhun kohtuullisesti, mutta en lähettele viestejä juuri lainkaan. Nettiä tietysti menee paljon.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun oma on ihan hyvä. Eiköhän rajaton netti oo aina sen jotain 20€/kk. Siihen sitten jos vielä tahtoo puhelut ja tekstarit niin kyllä se jotain tuollaista 26€ tekee. Niin kauan kun sun lasku on alle 30€/kk niin et liiemmin voi säästää liittymää vaihtamalla, siis voit säästää vain parit eurot, niin ehkei ole vaihtamisen arvoista.

Tietysti jos tosi paljon tahtoo sumplia niin voit ostaa netin ja muut erikseen. Osta 2g netti, tosi hidas ja halpa! :D Sitten osta erikseen tekstarit/puhelut.

Eli ei ehkä kannata yrittää hirveällä vaivalla säästää paria euroa. Tärkeämpää on kai se että toimii luotettavasti ja kaikkialla. Eli jos sulla alkaa olla yhteyskatkoja niin vaihda firmaan joka käyttää eri verkkoa.

Vierailija
2/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano Elisalle, että suunnittelet vaihtoa...eiköhän sieltä tarjous irtoa, ainakin mulla on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dnalla on peeinteisesti ollut halvin liittymä, missärajaton netti. Tosin puhelut maksaa sitten erikseen. Mutta hei, kuka enää puhuu muussa kuin appsissa!

Vierailija
4/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elisalta kaikki rajatonta 14.90/kk 50megan netillä

Vierailija
5/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e on mun puhelinliittymä. 

Vierailija
6/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on elisalta kaikki rajatonta 14.90/kk 50megan netillä

Määräaikainen etuhinta?

Nousee 6kk-1v päästä 29,90€:on?

Vierailija
7/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama huoleton hintaan 15€/kk. Vaihdoin koko perheen liittymät Saunalahdesta Moi:lle kun alkoi niin kyrsiä että olemassaolevia asiakkaita ei huomioida ikinä mitenkään.

Meni noin kuukausi ja Saunalahdesta soitettiin ja tarjottiin Huoletonta takaisin puoleen hintaan. (Perheessä tosin on 6 liittymää, en tiedä soittelevatko yhden perään). Vaihdettiin sitten taas takaisin Saunalahteen.

Vierailija
8/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huoleton 9,90e/kk.

Joku aika sit vaihdoin DNAsta moille ja sit tuli elisalta tuo tarjous. Jotkut on saaneet sen jopa hintaan 2,90 ja nimenomaan MOIlle siirtyneet asiakkaat. (Eli jos siirrät liittymäsi moille, niin todennäköisesti tulet saamaan tarjouksen)

Törkeää Elisalta kyllä, mutta otin silti itsekin tuon tarjouksen.

Vierailija
9/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalta rajaton 100m netti ja puhe/viestit käytön mukaan. 2,90 euroa/kk. Parin vuoden ajan tarjous voimassa. Puhelimessa kauppasivat aikoinaan, kun olin Moin asiakas. Kannatti vaihtaa, puheluja ja viestejä menee mulla tosi vähän joten halvaksi tulee.

Vierailija
10/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa tänään Elisan liikkeeseen hakemaan uutta luuriani, taidan ottaa samalla esille liittymäasiat.... kerron sitten mitä sanoivat :D

-ap

Vierailija
11/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ap tässä taas.

Kävin Elisan liikkeessä tänään hakemassa uuden kännykän, ja samalla sanoin että olen "katsellut muita palveluntarjoajia sillä silmällä". Myyjä oli tosi mukava ja suostui laskemaan liittymäni hintaa parilla eurolla per kk :D. Ihan jees :) Kannattaa siis vaan pyytää!

Vierailija
12/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vertailla liittymiä netissä niin löytää yleensä parempia diilejä kuin liikkestä. Esimerkiksi täältä löytyy halvin puhelinliittymä helposti vertailemalla vaihtoehdot.

Vierailija
13/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjillä parhaat tarjoukset, kannattaa aina kuunnella heidän tarjoukset. Tiedän, koska työskentelen alalla. Itsellä Saunalahti rajaton 11€/kk. Enkä siis työskentele Saunalahdella/elisalla. Eikä edes määräaikaa.

Vierailija
14/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16,90 e/kk

50M / netti

4G

Rajato puhe/ txt / multimedia viestit

Vierailija
15/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman liittymä. Verotusarvo 20€/kk

Vierailija
16/46 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin liittymä löytyy tiskinalta, kun vähän sohaisee ;) : 

https://saastopossunploki.blogspot.com/2018/09/nain-kilpailutat-puhelin…

Vierailija
17/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole varma onko oma liittymä sopiva omaan käyttöön niin osoitteessa https://www.halvinliittyma.fi/ onnistuu melko mutkattomasti sen tarkastaminen.

Vierailija
18/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaihto käyntiin niin elisa soittelee perään ja lyö tarjouksen jota ei löydy hinnastoista.

Vierailija
19/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Elisalta 2 maksiminopeaa 4g-liittymää (300Mbps) ja toisessa myös puhelut+tekstarit mukana. Hinta yhteensä n. 45e/kk noista liittymistä.

Vierailija
20/46 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä käytöllä oleva oma liittymäni on Elisan latausliittymä. Siihen pitää ladata 10€ joka toinen vuosi.