Kuinka moni pettää kun on lomareissulla ilman puolisoa?
Jonkin verran suomalaisten lomakohteissa rampanneena tuntuu olevan aika yleistä, mitä mieltä?
Kommentit (142)
Mun mielestä ei ole maata järisyttävä juttu, jos naisella on pieni romanssi lomareissulla. Ainakin mun seksielämä on selvästi piristynyt niinä harvoina kertoina, kun olen vieraan kanssa ollut.
Sehän on vain seksiä eikä sitä nyt sentään joka reissulla ole ollut. Itseäni loukkaisi eniten se, jos mieheni seksin harrastamisen lisäksi myös rakastuisi. Pelkkä sekstailu ei ole niin vakavaa.
Tuntuu olevan tuo pipari nykyään sellanen väline että se ei kuulu parisuhteeseen vaan menee edelleen yleiseen jakoon vaikka muuten kimpassa oltaisiinkin.
Kyllä ulkomainen eksoottinen lepertelijä vie eukon ku eukon viikoks, ei sille suomijuntti mitään voi. Sitten kun muija vähän miettii mitä tuli touhuttua niin palataan häntä koipien välissä kotiin.
Voin flirttailla mutta en pettää. Olenko sitten outo, mutra en halua vieraiden miesten käpälöivän minua.
Toisekseen on ihana mennä kotiin oman miehen luo, kun tekee mieli niin perkeleesti.
Enkä parempaa seksiä varmasti saisi yhdeltäkään vieraalta tai tutultakaan.
Mojova kirjoitti:
Pettäisi heti jos saisi pyöreäpyllyistä 30~40 v. naista leikkikaveriksi. Ei vaan ole lykästänyt, koska en voi sietää "iskeminen" koreografiaa ja suorat ehdotukset eivät johda toivottuun lopputulokseen. Lattaperseet eivät taas kiinnosta. Patoutunutta tarvetta olisi... Voisin naida ainakin viikon ajan aina tunnin välein koko valveaikani. Saisi kerrankin kumpikin tarpeekseen.
M42
Pieni, kiinteä ja pyöreä vaiko muhkeampi parempi?
Aina maksullisissa, ei turhia puheita ja sekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole maata järisyttävä juttu, jos naisella on pieni romanssi lomareissulla. Ainakin mun seksielämä on selvästi piristynyt niinä harvoina kertoina, kun olen vieraan kanssa ollut.
Sehän on vain seksiä eikä sitä nyt sentään joka reissulla ole ollut. Itseäni loukkaisi eniten se, jos mieheni seksin harrastamisen lisäksi myös rakastuisi. Pelkkä sekstailu ei ole niin vakavaa.
Ei niin tunteilla niin väliä ole, teot on ne mitkä ratkaisee. Tunteilleen ei kukaan mitään voi, niitä tulee ja menee, mutta tekojaan voi jokainen kontrolloida. Sitoutuminen parisuhteeseen näkyy juuri siinä, mitä itse kukin valitsee tehdä.
Minulla ainakin on parisuhde vaan piristynyt, jos on välillä ollut joku ihastuminen/rakastuminen muihin. Löytyy taas uudenlainen into omaakin kumppania kohtaan, kun tajuaa miksi hänet on valinnut ja miksi hänen kanssa haluaa pysyä.
Kyllä on ulkomailla vientiä ukkomiehelläkin, tarjoilijatytöillä ei niin kaksiset liksat ja niitä kun vähän ajeluttaa kylillä ja käyttää syömässä jne. Niin aina irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ulkomailla vientiä ukkomiehelläkin, tarjoilijatytöillä ei niin kaksiset liksat ja niitä kun vähän ajeluttaa kylillä ja käyttää syömässä jne. Niin aina irtoaa.
Samaa mieltä, helppoa saalista.
Viikko takana miesporukassa kreetalla ja kyllä maistu maksulliset! Jaksaa taas, seuraavaa reissua odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Viikko takana miesporukassa kreetalla ja kyllä maistu maksulliset! Jaksaa taas, seuraavaa reissua odotellessa.
Masentavaa jos pitäisi maksaa.
M55
Ei tulisi mieleenkään pettää omaa miestäni, jota rakastan. Sitä paitsi haluan kaikista mieluiten matkustella mieheni kanssa.
Vaimo lähti viikoksi "omalle" lomalle viimeiseksi viikoksi kesälomalla. Eilen palasi lomalta ja eropaperit lähti tänään maistraatiin. Onneksi halusi itse ottaa eron, ei tarvinnut itse miettiä.
Mikä siinä on niin vaikea pitää näppejä muista erossa jos on ns. klassisessa parisuhteessa? Tuntuu että on ihan normi paneskella muita ja sitten ihmetellään kun tulee ero pettämisen takia. Jos ei pysty olemaan uskollinen niin miksi sitten on sellaisessa parisuhteessa missä muiden kanssa oleminen ei ole hyväksyttävää?
Itse eräässä etelän lomakohteessa baarissa ollut töissä muutaman kauden ja täytyy sanoa että ei helpompaa ole kuin naisporukka lomareissulla. Lähes poikkeuksetta ei uskollisuudesta ole tietoakaan ja keskenään vielä seuraavana päivänä jauhetaan kuka oli kenenkin kanssa ja millaista oli. Sinkkumiehenä ei tarvinnut ilman olla hetkeäkään, muutamat mukavat lauseet ja pari juomaa pöytään niin homma oli valmis.
Kaikki. Joka muuta väittää kusettaa.
No minä olen sitä mieltä, että kyllä meidän kaikkien pitäis panna kaikkia, niin poistuis estot ja mustasukkaisuudet. Olis paljon vapaampaa kaikilla. Suhteet on oikeastaan lapsellista omistuksenhalua. Ihmisen pitäis kyetä rakastamaan ihan kaikkia yhtä paljon. Ei muuta kuin housut kintuun ja menoksi ihmiset!
-RYNKYTTÄJÄ
Hain vaimon kentältä turkinmatkan jälkeen ja ilmeestä jo näki että kaikki ei ole kohdallaan. Ei tarvinnut montaa kertaa tivata niin eilen illalla täyteltiin eropaperit.
Mulla on reissussa ollut aina lapsia mukana tai naisporukassskin sukulaisia. En kehtaisi. Ja tauditkin pelottaa. Vaikka ajatus jostain nuoresta, timmistä Jorge seksikoneesta kyllä on kiihottava...
Eikö miehet muka petä lomamatkoilla ollenkaan?