Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni pettää kun on lomareissulla ilman puolisoa?

Vierailija
18.06.2018 |

Jonkin verran suomalaisten lomakohteissa rampanneena tuntuu olevan aika yleistä, mitä mieltä?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole maata järisyttävä juttu, jos naisella on pieni romanssi lomareissulla. Ainakin mun seksielämä on selvästi piristynyt niinä harvoina kertoina, kun olen vieraan kanssa ollut.

Sehän on vain seksiä eikä sitä nyt sentään joka reissulla ole ollut. Itseäni loukkaisi eniten se, jos mieheni seksin harrastamisen lisäksi myös rakastuisi. Pelkkä sekstailu ei ole niin vakavaa.

Ei niin tunteilla niin väliä ole, teot on ne mitkä ratkaisee. Tunteilleen ei kukaan mitään voi, niitä tulee ja menee, mutta tekojaan voi jokainen kontrolloida. Sitoutuminen parisuhteeseen näkyy juuri siinä, mitä itse kukin valitsee tehdä.

Minulla ainakin on parisuhde vaan piristynyt, jos on välillä ollut joku ihastuminen/rakastuminen muihin. Löytyy taas uudenlainen into omaakin kumppania kohtaan, kun tajuaa miksi hänet on valinnut ja miksi hänen kanssa haluaa pysyä.

Kyllä tunteilleen voi aika paljonkin... jos kunnioittaa kumppaniaan, ei kannata ehdoin tahdoin lähteä ruokkimaan ja testailemaan muuta.

Mutta seksiin vieraan kanssa vain ajaudutaan? Sillehän ei voi mitään, jos niin vaan pääsee käymään.

Vierailija
102/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolet ihmisistä pettää. Osmo Kontulan väitteiden mukaan noin kolmannes. Osin kyse on siitäkin, mikä lasketaan pettämiseksi. Kuitenkin: on kovin todennäköistä, että moni tämänkin keskustelun moralisteista on pettänyt tai tulee pettämään. Viisainta vain ensi töikseen katsoa sinne peiliin ja ajatella, että minäkin voin tehdä niin, etenkin jos olot ovat poikkeavat vaikka lomamatkan vuoksi ja vielä vähän viinaa päässä. Minä en usko mihinkään muuhun parannukseen tässä asiassa kuin siihen, että kukin hoitaa ensi töikseen omat asiansa ja sen jälkeen sitten esittää edellytyksiä muille, jos kanttia on. Toki olen pahoillani petetyiksi tulleiden puolesta, etenkin kun en paskan vertaa usko siihen, että suhteessa pitää olla jokin erityisen pielessä, että jompi kumpi pettää. Mehän petämme, kun tilaisuus tulee ja tarjolla on jotakin tarpeeksi houkuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen kotikaupungissa pettänyt kuin reissussa.

Vierailija
104/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo käyttää työreissuilla yöt ja illat vieraan seuran hakuun ja useimmiten sitä saa. Vaimo on vähintään kerran kuussa työreissulla. Uuden kalun saaminen on vain niin ihanaa. Minustakin vieraissa käymisessä parasta on ensimmäinen työntö. Ei tiedä mitä odottaa.

Vierailija
105/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo käyttää työreissuilla yöt ja illat vieraan seuran hakuun ja useimmiten sitä saa. Vaimo on vähintään kerran kuussa työreissulla. Uuden kalun saaminen on vain niin ihanaa. Minustakin vieraissa käymisessä parasta on ensimmäinen työntö. Ei tiedä mitä odottaa.

Et sitten ole vissiin nainut kuin yhtä naista...

Vierailija
106/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti muutama vuosi sitten Australian Brisbanessa, kun kaksi kypsää nelikymppistä suominaista edessäni maahantulotarkastuksen jonossa pikkusievässä juttelivat panoaikomuksistaan. Molemmilla oli sormukset ainakin siinä vaiheessa...

Teki mieli pokkana ilmottautua toteuttajaksi, mutta pidin vain kasvoni ymmärtämättömän peruslukemilla:) Eikä oikeasti kiinnostanut kun olin menossa rakkaani luokse!

Vierailija
107/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukon kiinnostus alkoi siirtyä juoruiluun, shoppailuun ja someen, jäin vain joksikin lasten kuskaajaksi, elättäjäksi ja talonmieheksi. Mikään ei saanut häntä enää seksistä kiinnostumaan.

Viriilin miehen kuitenkin pitää saada paineensa puretuksi. Minulla se onnistuu säännöllisillä työmatkoilla Saksaan. Siellä osataan miehen erikoisemmatkin tarpeet hoitaa iloisen sivistyneesti ja hygieenisesti - ja preussilaisen täsmällisellä palveluasenteella:) Eikä tule mitään jälkiseuraamuksia tai peräänhuutoja!

Jos naisten taivas on Turkki tai Gambia, niin miehen kannattaa mennä Saksaan, suosittelen!

Vierailija
108/142 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytte siis vuorotellen vieraissa eikä kumpikaan välitä asiasta

Vierailija
109/142 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää huolta omasta sielustaan. Mitä kumppani tekee, ei sitä voi koskaan hallita. Pettäjä aiheuttaa suurimman vamman omalle itselleen.

Vierailija
110/142 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti Turkissa kyllä huomannut tätä tapahtuvan naisten toimesta, sormus sormessa tarjoilijan kainalossa aika yleinen näky.

Viime pikkujouluissa koppava työkaveri istui toisen työkaverin sylissä kuhertelemassa ja kysyi multa että "hei, sähän olet naimisissa. Miksei sulla sitten ole sormusta?"

Koska se sormus on nykyiseltään liian iso laihtumisen seurauksena, en hirveämmin välitä pitää sormuksia eikä se itsessään estä ketään pettämästä sillä pettäminen on aina valintakysymys.

Parasta koko hommassa oli kuitenkin se että kyseinen henkilö asuu partnerinsa kanssa yhdessä, eikä se partneri ole se kenen kanssa kuhertelee juhlissa samalla kun kyselee muiden sormuksista...

Vierailija
111/142 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu laivalla, jää laivalle..

Parin viikon päästä Tallinan risteilylle. Luulen, että työkaverin kanssa eksytään samaan hyttiin ;)

Vierailija
112/142 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet

Vierailija
113/142 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eukon kiinnostus alkoi siirtyä juoruiluun, shoppailuun ja someen, jäin vain joksikin lasten kuskaajaksi, elättäjäksi ja talonmieheksi. Mikään ei saanut häntä enää seksistä kiinnostumaan.

Viriilin miehen kuitenkin pitää saada paineensa puretuksi. Minulla se onnistuu säännöllisillä työmatkoilla Saksaan. Siellä osataan miehen erikoisemmatkin tarpeet hoitaa iloisen sivistyneesti ja hygieenisesti - ja preussilaisen täsmällisellä palveluasenteella:) Eikä tule mitään jälkiseuraamuksia tai peräänhuutoja!

Jos naisten taivas on Turkki tai Gambia, niin miehen kannattaa mennä Saksaan, suosittelen!

kertoisitko maalaispojalle tarkemmin...? tai linkkiä?

Vierailija
114/142 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme juttu tää Turkki muka on?

Mitä erityisen ihmeellistä naisille muka juuri siellä on?

Taitaa olla samasta kynästä kaikki nuo kommentit, joissa avioliitto ”täälläkin”/ ”meilläkin”kariutui Turkin- matkaan.

Vierailija
115/142 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sel kirjoitti:

Mitä tapahtuu laivalla, jää laivalle..

Parin viikon päästä Tallinan risteilylle. Luulen, että työkaverin kanssa eksytään samaan hyttiin ;)

Jaa sulla on jo suunitelmissa saada vierasta lastia

Vierailija
116/142 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä...enkä tartte siihen mitään lomamatkaa vaan työmatkan...jeeees elämäon ihanaa.

Vierailija
117/142 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Joka muuta väittää kusettaa.

Höpsis, on sulla omituinen tuttavapiiri. Itse matkustan ainakin mieluiten miesystäväni kanssa, ja ellen lähde hänen kanssaan, lähden teini-ikäisen lapseni kanssa. Ja vaikka toisinaan käyn ystävien kanssa, sanomatta selvää että kukaan ei petä. Kyllä katsottaisiin hitaasti jos joku sellaista tekisi.

Vierailija
118/142 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni varattu näyttää käyttävän tilaisuutta hyväksi, kun puoliso ei ole reissussa mukana.

Harrastusporukalla (sekä miehiä että naisia) kokoonnutaan aina sillon tällöin viettämään iltaa/viikonloppua eri puolilla Suomea. Joka kerta olen huomannut, että muutamat ilman puolisoa tulleet varatut päätyvät "nukkumaan" eri huoneisiin kuin mihin alunperin majoittuivat. Osa heistä ei edes yritäkään salailla asiaa. Viime kerralla näitä "uusiopareja" syntyi kolme. Näistä kuudesta yksi nainen oli eronnut, mutta kaikki muut naimisissa tahoillaan. Voihan olla, että joku heistä on ihan luvan kanssa liikkeellä, mutta en usko, että kaikki.

Vaimo oli ensin kerran yksin tällaisella reissulla ennen kuin minäkin lähdin mukaan. Nyt olen sitten miettinyt, että onko hänkin sitten käyttänyt tilaisuutta hyväkseen, kun en ollut mukana.

Vierailija
119/142 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaimoani pettänyt koskaan, enkä koskaan tule pettämäänkään, en lomareissuilla enkä muutenkaan. Uskon ja luotan myös, ettei hän ole pettänyt minua. Olen miettinyt asian niin, että kun kerran odotan häneltä uskollisuutta itseäni kohtaan, niin olen vastavuoroisesti uskollinen hänelle; se keskinäinen luottamus ja arvostus on suhteemme perusta, ja ainakaan minä en sitä riko ikinä. Sitä paitsi rakastan vaimoani ja saan häneltä kaiken mitä tarvitsen, joten onneksi ei ole mitään syytä edes haluta muita.

Lopuksi vielä, kun tuntuu tuo Turkki nousevan tässä ketjussa esiin toistuvasti, niin sanonpa tasapuolisuuden vuoksi että olen nuorena miehenä saanut Turkissa paikalliselta naiselta seksiä, ja vielä oikein ihanaa sellaista, eikä ollut kyseessä mikään tarjoilijatyttö saati maksullinen vaan oli itse lomalla samassa hotellissa. (En ollut silloin suhteessa, eikä tietääkseni hänkään, joten pettäminen ei tullut kyseeseen, puolin eikä toisin.) Eli joskus näinkin päin. :)

Vierailija
120/142 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaja kirjoitti:

Yllättävän moni varattu näyttää käyttävän tilaisuutta hyväksi, kun puoliso ei ole reissussa mukana.

Harrastusporukalla (sekä miehiä että naisia) kokoonnutaan aina sillon tällöin viettämään iltaa/viikonloppua eri puolilla Suomea. Joka kerta olen huomannut, että muutamat ilman puolisoa tulleet varatut päätyvät "nukkumaan" eri huoneisiin kuin mihin alunperin majoittuivat. Osa heistä ei edes yritäkään salailla asiaa. Viime kerralla näitä "uusiopareja" syntyi kolme. Näistä kuudesta yksi nainen oli eronnut, mutta kaikki muut naimisissa tahoillaan. Voihan olla, että joku heistä on ihan luvan kanssa liikkeellä, mutta en usko, että kaikki.

Vaimo oli ensin kerran yksin tällaisella reissulla ennen kuin minäkin lähdin mukaan. Nyt olen sitten miettinyt, että onko hänkin sitten käyttänyt tilaisuutta hyväkseen, kun en ollut mukana.

Jep ehdotuksia tulee aina välillä ja vanhemmat milf naiset eli ne puumat on niitä himokkaimpia. Usein ne leikkii eka vaikeaa ja kilttiä tyttöä mutta kun parit viinilasit on alla niin alkaa hameen alta vilahtelemaan tai istuu jonku toisen miehen sylissä