Kuinka moni pettää kun on lomareissulla ilman puolisoa?
Jonkin verran suomalaisten lomakohteissa rampanneena tuntuu olevan aika yleistä, mitä mieltä?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 90%.
Uskolliset matkustaa yhdessä.
Päin vastoin. Kun luottamus ja uskollisuus on kunnossa, ei tarvitse mennä joka paikkaan yhdessä eikä vahtia puolisoaan.
Kyllähän sitä on tullut tehtyä.laivalla eksyn muiden hyttiin.jaksaa sitte taas omaa tylsää elämää kun on saanut vieraan huomiota.seksikin tuntuu paremmalta kun ei ole sitä samaa ja tuttua turvallista.
N35
Suomalaisten naisten todellinen luonne tulee ilmeisesti esiin ulkomailla. Miksi ette ole avoimissa suhteissa, missä kumpikin saisi tulla ja mennä.
Mutta niin, aina kun vähän kiinnostuu suomalaisesta naisesta, niin vauva-palstan ketjut kyllä pudottavat maanpinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti Turkissa kyllä huomannut tätä tapahtuvan naisten toimesta, sormus sormessa tarjoilijan kainalossa aika yleinen näky.
wt-hutsujen vakipaikka...
- Turkissa, Gambiassa tms. - käynti on naisilla hiukan sama kuin miehillä Thaimaassa tai Venäjällä eli miesten kannattaa pitää varansa näiden naisten kanssa...
Toki kotimaassakin on jo tarjontaa mm. idän ihmeistä - ja naiset sen mukaisia...
Suomeen pitäisi lanseerata joku "sikanaiset" -termi - sillä niin karmeita jotkut suomalaiset naiset ovat ja muualla maailmassakin näitä jo kauhistellaan...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten todellinen luonne tulee ilmeisesti esiin ulkomailla. Miksi ette ole avoimissa suhteissa, missä kumpikin saisi tulla ja mennä.
Mutta niin, aina kun vähän kiinnostuu suomalaisesta naisesta, niin vauva-palstan ketjut kyllä pudottavat maanpinnalle.
Totta. .mutta totuus vapauttaa ja voi sitten itse kin pelata samoilla säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. .mutta totuus vapauttaa ja voi sitten itse kin pelata samoilla säännöillä.
Sikamiehet ja -naiset ansaitsevat toisensa - ja kunnolliset toisensa...
- mies voi mennä Thaimaahan ja nainen Turkkiin....
Täällä kanssa kokemusta vaimo+turkkilainen tarjoilija, nykyään ex-vaimo eikä paljoa oo varaa turkissa enää käydä jakelemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako tässä koskaan ryhtyä parisuhteeseen?
N24
Niinpä. Onneksi tajusin asian jo nuorena pari vuotta sitten. En aio koskaan seurustella.
N15
Miksi alapeukkuja? Mitä se teitä haittaa, jos joku ei tahallisesti tahdo rikkoa itseään tulemalla petetyksi?
N15
Siksi koska "nuorena pari vuotta sitten" ja "en koskaan" ja olet 15-vuotias :D Kirjoitat vielä N15, vaikket ole naista lähelläkään vielä aikoihin.
Pari vuotta sitten oli jo olemassa muun muassa internet ja keskustelufoorumit, joista voi lukea näitä ihania parisuhdetarinoita. Ja miksi luulet minun muuttuvan tyhmemmäksi vuosien saatossa? En aio koskaan seurustella - vai aiotko pakottaa mut seurustelemaan?
N(aispuolinen)15(-vuotias)
Ei sitä tarvitse mennä ulkomaille tai olla lomalla että pettää. Menee johonkin pohjoisen hiihtokeskukseen vaikka ruskaretki aikaan niin näkee monta syrjähyppyä.
Ja pettää voi kotonakin, tai siis normi arjessa.
Oli pakko ottaa ero kun en kestänyt ajatusta että jonkun turkkilaisen lampaanpanijan likanen muna pumpannu viikon vaimoa. Tuli niin helvetinmoinen ällötys ettei vaan enää pystynyt koskemaan pitkällä tikullakaan.
Ei pitäis heittää ensimmäistä kiveä, ihminen on heikko. Minäkin olen ihan tavallinen kotiäiti, mut lomalla on ollut pari seksisuhdetta. Jälkeenpäin on kaduttanut ihan hirveesti, mut voi olla, että hairahtuisin noihin miehiin uudelleenkin sopivan tilaisuuden tullessa. Joskus nimittäin huomaan muistelevani noita juttuja ja kiihottuvani.
Ja miesten piti olla niitä sikoja.....
Onhan se nyt selvä jos ite on sellasessa kuosissa että omaa miestä ei vois vähempää kiinnostaa panna ja ulkomailta löytyy nuori sällejä jotka vetäis vaikka virtahepoa ni kyllä se suomisäkille maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis heittää ensimmäistä kiveä, ihminen on heikko. Minäkin olen ihan tavallinen kotiäiti, mut lomalla on ollut pari seksisuhdetta. Jälkeenpäin on kaduttanut ihan hirveesti, mut voi olla, että hairahtuisin noihin miehiin uudelleenkin sopivan tilaisuuden tullessa. Joskus nimittäin huomaan muistelevani noita juttuja ja kiihottuvani.
No nimenomaan olet normi kotiäiti. Sehän tästä niin ikävän ilmiön tekeekin. Toisaalta kun lähtee siitä, että naiset nyt on vain tuollaisia, voi vapautua omista pidäkkeistä ja antaa palaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 90%.
Uskolliset matkustaa yhdessä.
Päin vastoin. Kun luottamus ja uskollisuus on kunnossa, ei tarvitse mennä joka paikkaan yhdessä eikä vahtia puolisoaan.
Kyse ei ole tarpeesta, vaan halusta. Uskolliset haluaa matkustella yhdessä. Uskottomat haluaa päästä toisesta karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska fiksu mies ei ikinä suostuisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako tässä koskaan ryhtyä parisuhteeseen?
N24
Niinpä. Onneksi tajusin asian jo nuorena pari vuotta sitten. En aio koskaan seurustella.
N15
Miksi alapeukkuja? Mitä se teitä haittaa, jos joku ei tahallisesti tahdo rikkoa itseään tulemalla petetyksi?
N15
Noin mun uusi tyttöystäni sanoi 17 vanhana. Nyt ollaan oltu jo 40 avioissa. Enkä ole pettänyt, vaikka mieli olisi tehnytkin. Vaimolta saanut aina seksiä riittävästi, siis vaimon mielestä. On piru kuisannut välillä koko viikon ja nostanut himoni pilviin, sitten saanut naida eläimellisesti. Joten naisilla asenne kysymys. Jos haluaa pitää miehen pois vieraista, niin miehen tyhjät pussit eivät ainakaan ole haitaksi. Toki miestenkin pitää purkaa naisensa paineet ja varmistaa naiselleen orkut ainakin kerran viikossa. Oma vaimoni sanonut, että on ollut tyytyväinen, että löysi miehen joka aina halunnut aktiivisesti seksiä.
Mitä täällä oikein inistään? Mitä väliä sillä on vaikka joku turkkilainen rakastelisi vaimoasi koko viikon? Ei se ole sinulta mitään pois.
Avoliitto tai avioliitto tarkoittaa vakavaa parisuhdetta, johon pettäminen ei kuulu. Minun mielestä pettäminen ei kuulu seurustelusuhteeseenkaan, jos on erikseen sovittu, että muiden kanssa ei olla sängyssä. Sinkut voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluavat. Terveessä parisuhteessa ei ole tarvetta pettää, koska kotona saa säännöllistä seksiä.
Matkatöissä käyvillä on suurin riski altistua pettämään puolisoaan. Pettämisen riski suurin, jos kotona ei ole tarpeeksi seksiä.
Kun itse olen onnellisessa ja vakavassa parisuhteessa, niin kaikista mieluiten matkustan yhdessä oman puolisoni kanssa.
Aikanaan olin minäkin tyttöjen biletysmatkoilla, jossa mukana niin varattuja kuin vapaita dooriksia. Varatut naiset keskittyivät lähinnä bilettämiseen ja juhlimiseen, mitään törkeää pettämistä ei meidän porukassa ollut havaittavissa. Sen sijaan sinkkunaisten biletysreissut olivat aikanaan hurjempia huh huh.
Siksi koska "nuorena pari vuotta sitten" ja "en koskaan" ja olet 15-vuotias :D Kirjoitat vielä N15, vaikket ole naista lähelläkään vielä aikoihin.