Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni pettää kun on lomareissulla ilman puolisoa?

Vierailija
18.06.2018 |

Jonkin verran suomalaisten lomakohteissa rampanneena tuntuu olevan aika yleistä, mitä mieltä?

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne värkit miehellä sen enempää kuin naisellakaan siitä nautiskelusta kulu. Ja varsinkaan pieni paineiden purku tai seikkailunhalu ei saa olla syy eroamiseen. Silloin ei ole oikeaa rakkautta ollutkaan, jos sitä ei kestä että toinen kävi vähän vieraissa. Mihin se ihminen siitä muutui? Ei mihinkään.

Vierailija
82/142 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan perusjuttuja että juteltaisiin valmiiksi mitä suhteessa saa tehdä ja mitä ei. Ongelma tulee siinä että meillä kun itselle seksi on enemmän vain suoritus ja paineiden purkua niin naisella meni tietenkin tunteisiin ja ihastumisen puolelle ja pariin otteeseen se piti alanyassa kunnon lomaromanssiviikot saman turkkilaisen kanssa, sen jälkeen menikin kaksi vuotta ennen kun suhde saatiin ns. Normaaliin tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne jäi vaimo pakkaamaan romujaan, sanoin että saa ilmoitella kun on häipynyt. Klassinen turkki&tarjoilija yhdistelmä.

Vierailija
84/142 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa että jonkun pissavärkki lomareissulla on tärkeempi kun koko muu elämä. Mahtavaa touhua, ehkä jokainen pettäjä just ansaitsee tulla jätetyksi ihan pelkästeen oman tyhmyytensä takia.

Vierailija
85/142 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, mut voisin pettää kun muija ei ota koskaan suihin.

Ei auta vaikka miten puhtaana olisi paikat..

Vierailija
86/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Onhan sitä reissussa useemman kerran tullut kokeiltua vieläkö nuoremmat miehet tykkää... Ja tämä täti ainakin tykkää saada nuorta pippeliä välillä. Kyllä mieskin taitaa reissussa välillä käydä vieraissa. Nyt kyllä kelpais tuo miehenkin vehje...mökillä ollaan joten voi olla eettei ennen iltaa saa...

Voisit täti tulla tän nuoren miehen kans viettää aikaa :)). Ois mukava tavata sut himokkaana

M28

Vierailija
87/142 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin aina ku mahollista t:kundi 44v

Vierailija
88/142 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet laivalla vieraisiin haksahtaa ja yllättävälle pikaseksille vai?

Vierailija
89/142 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussin aina ku mahollista t:kundi 44v

Eli harvakseen.

Vierailija
90/142 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole maata järisyttävä juttu, jos naisella on pieni romanssi lomareissulla. Ainakin mun seksielämä on selvästi piristynyt niinä harvoina kertoina, kun olen vieraan kanssa ollut.

Sehän on vain seksiä eikä sitä nyt sentään joka reissulla ole ollut. Itseäni loukkaisi eniten se, jos mieheni seksin harrastamisen lisäksi myös rakastuisi. Pelkkä sekstailu ei ole niin vakavaa.

Ei niin tunteilla niin väliä ole, teot on ne mitkä ratkaisee. Tunteilleen ei kukaan mitään voi, niitä tulee ja menee, mutta tekojaan voi jokainen kontrolloida. Sitoutuminen parisuhteeseen näkyy juuri siinä, mitä itse kukin valitsee tehdä.

Minulla ainakin on parisuhde vaan piristynyt, jos on välillä ollut joku ihastuminen/rakastuminen muihin. Löytyy taas uudenlainen into omaakin kumppania kohtaan, kun tajuaa miksi hänet on valinnut ja miksi hänen kanssa haluaa pysyä.

Kyllä tunteilleen voi aika paljonkin... jos kunnioittaa kumppaniaan, ei kannata ehdoin tahdoin lähteä ruokkimaan ja testailemaan muuta.

Vierailija
91/142 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö joku muka ilman puolisoa kauppaa pidemälle?

Vierailija
92/142 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika vuonna 2019 taitaa ollakkin jätä se lehmä.

Vierailija
93/142 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen pettänyt miestäni Turkissa, enkä ole asiasta kertonut. Mukavaa vaihtelua pitkässä parisuhteessa ja auttaa jaksamaan kun on saanut vähän huomiota muilta miehiltä :)

Näinhän vain nainen voi asian perustella. Ja tuntuu olevan kovin hyväksyttyäkin monelle, onneksi ei kaikkien mielestä. En ymmärrä, miten nainen voi perustella itselleen pettämisen olevan hyväksyttyä.

Mies olisi lynkattu jo neljästä ensimmäisestä sanasta...

Lomalla ollessasi koet olevasi riittävän kaukana. Lomillahan on tapana irroitella ja irroittautua arjesta. Miksi ei siis parisuhteestaan ja miehestäänkin. Kiinnijäämisen vaara on olematon. Kaveriporukassa ryhmäpaine vie helposti mennessään. Toisaalta, miksi kukaan nainen lähtisi yksin tai kaverin kanssa lomalle vaikka juuri Gambiaan tai mies/kaveri Pattayalle? On niitä parempiakin paikkoja ilman ilmiselviä houkutuksia.

Vaimoni petti, mutta ei koskaan ehtinyt lomareissulle ennen kiinnijäämistään, vasta suunnittelivat. Työ- ja harrastusreissuilla kotimaassa ehtivät hoitaa hommat, toivottavasti se lasketaan tämän ketjun aihepiiriin kuuluvaksi.

Elämme edelleen samassa taloudessa ja vaimoni suhtautuminen tähän pettämisasiaan on täysin välinpitämätön "eihän se mitään ollut". Hänen saamisensa vieraalta ja vaihtelu ei kyllä ole tässä pitkässä parisuhteessa auttanut meitä tai ainakaan minua pätkääkään.

Pettäjä kyllä löytää aina perustelun itselleen. Oma elämäni on tällä hetkellä noiden päätösten vuoksi perseestä. Moni sanoo, että jätä vaimosi ja etsi uusi. Mistä ja kuka muka? Ei niitä naisia ovista ja ikkunoista tule. Vaimolleni tämä "etsi hyvä mies uusi nainen" -ratkaisu sopisi varmasti erinomaisesti. Hän kun voi aina palata rakastajansa syliin tai etsiä helposti uuden.

Kyllä, toistan vielä, olen katkera. Eikä loppua näy.

Vierailija
94/142 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole maata järisyttävä juttu, jos naisella on pieni romanssi lomareissulla. Ainakin mun seksielämä on selvästi piristynyt niinä harvoina kertoina, kun olen vieraan kanssa ollut.

Sehän on vain seksiä eikä sitä nyt sentään joka reissulla ole ollut. Itseäni loukkaisi eniten se, jos mieheni seksin harrastamisen lisäksi myös rakastuisi. Pelkkä sekstailu ei ole niin vakavaa.

Ei niin tunteilla niin väliä ole, teot on ne mitkä ratkaisee. Tunteilleen ei kukaan mitään voi, niitä tulee ja menee, mutta tekojaan voi jokainen kontrolloida. Sitoutuminen parisuhteeseen näkyy juuri siinä, mitä itse kukin valitsee tehdä.

Minulla ainakin on parisuhde vaan piristynyt, jos on välillä ollut joku ihastuminen/rakastuminen muihin. Löytyy taas uudenlainen into omaakin kumppania kohtaan, kun tajuaa miksi hänet on valinnut ja miksi hänen kanssa haluaa pysyä.

Kyllä tunteilleen voi aika paljonkin... jos kunnioittaa kumppaniaan, ei kannata ehdoin tahdoin lähteä ruokkimaan ja testailemaan muuta.

Samaa mieltä. Ei täällä tilanne parantunut yhtään, kun naispuolisko kävi vähän ihastumassa innostamassa itseään toiseen. Pettäjä kyllä löytää itselleen "syyn", jolla voi perustella pettämistään itselleen hieman kevyemmällä tai olemattomalla omallatunnolla.

95/142 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetty minäkin kirjoitti:

Oma elämäni on tällä hetkellä noiden päätösten vuoksi perseestä. Moni sanoo, että jätä vaimosi ja etsi uusi. Mistä ja kuka muka? Ei niitä naisia ovista ja ikkunoista tule.

No näin ajattelin kans tossa vielä jokunen viikko sitten kun muutin pois (taas), ja kas kumma kuitenkin näyttää et nyt vähän uutta juttua kuitenkin tossa vireillä.  

Enemmän murehtisin et kauanko pää jaksaa tommosta ja koska se on vaan parempi tilanne loppupelissä lähteä pois.

Vierailija
96/142 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos bordellissa käynti lasketaan pettämiseksi, niin sitten olen pettänyt. Usein kyllä lomaillaan yhdessä, joten sikäli vähissä on.

Vierailija
97/142 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa myös meikämies. Voimia vaan sulle! Toi sun juttu vois olla meikän kirjoittama. En vaan tajuu mikä helkkari naisiin (ja myös miehiin) menee 40-50 iässä. Vaikka elämä ja asiat olis tosi hyvin, niin ollaan tyytymättömiä ja pitää saada jotain ihme jännitystä ja säpinää kehiin, vaikka oon yrittäny olla EITYLSÄ aviomies parhaani mukaan. Taitaa olla meikäläisen naama vaan liian kulunut vaimon mielestä.

M 22 vuotta aviossa.

Vierailija
98/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen pettänyt miestäni Turkissa, enkä ole asiasta kertonut. Mukavaa vaihtelua pitkässä parisuhteessa ja auttaa jaksamaan kun on saanut vähän huomiota muilta miehiltä :)

Onko sekin mukavaa vaihtelua jos miehesi panee muita?

Vierailija
99/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla/kaveriporukan lomareissuilla bordellissa aika lailla joka kerta.

Mihinkään ns. "oikeeseen" naiseen en vois kuvitellakaan sekaantuvani varattuna ollessani!

Vierailija
100/142 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä oikein inistään? Mitä väliä sillä on vaikka joku turkkilainen rakastelisi vaimoasi koko viikon? Ei se ole sinulta mitään pois.

Ei se minun seksiä vähennä, mutta poistaa se suhteesta luottamuksen ja arvostuksen. Sen verran se on pois molemmilta.