Miksi jotkut kulkee hupparissa vaikka + 22 lämmintä! En käsitä
+22 ulkona ja naapurilla päällä shortsit ja huppari :0
Kommentit (125)
Koska olen lihava ja vihaan vartaloani ja häpeän sitä. En pysty laihduttamaan vaikka haluaisin. Ällöttää ja inhottaa, siksi.
Pidä huoli omasta pukeutumisestasi ja älä vaivaa päätäsi tällä asialla enää.
Mulla hupparin lisäksi vielä takki päällä. Sairastan muotisairautta joten aineenvaihduntani/lämmönkestoni ei ole samanlainen kuin terveellä. Keneltä se on pois vaikka kulkisin pilkkihaalareissa?
Meidän naapurit. :D Nainen on aina pitkähiaisissa, ja lapsikin puetaan vielä 20 asteen lämmölläkin välikausipukuun, kun meidän lapset pomppii pihalla kutakuinkin nakuna. :D
+22 ei ole helle. Se on sellainen normaali sisälämpötila. Hyvin voi pitää hupparia. Vasta kun lähemmäs +30 lämmintä niin varmaan tulee kuuma hupparissa.
Huppari päällä, shortsit jalassa ja pipo päässä.
t-paidassa ei ole taskuja jossa pitää esim. puhelinta enkä halua pitää sitä laukussa. Enkä halua että ihoni altistuu liikaa auringolle.
Ei +22 ole minusta vielä kovin lämmin, varsinkin kun usein tuulee. 30 astetta on hyvä t-paita keli.
Minulla on aina kylmä, vaikka olen paksu.
Siksi.
Helteellä kaksi puuvillapuseroa, ohut merinovillatakki ja päällystakki.
Pitkien syöpähoitojeni, ts. kortisonikuurieni jälkeen palelen vielä enemmän.
+22 ei ole kovin lämmin. Jos on yhtään pilvistä tai tuulista, tarvitsee pitkähihaisen.
Ei +22 ole minunkaan mielestäni mikään erityisen lämmin, varsinkaan jos tuuli on kylmä ja/tai on pilvistä.
Vierailija kirjoitti:
+22 ei ole lämmin.
Käytän Suomessa lähes aina pitkähihaista enkä poistu kotoa ilman takkia mihinkään. Muutaman kerran kesässä on oikeasti niin lämmin että voin olla jossain omalla takapihalla pelkässä topissa/mekossa. Suomessa ei ole ikinä kuuma.
Jännä, miten ihmiset on erilaisia. Mulla on lähes ympäri vuoden aina kuuma sairauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käsivarressa todella iso arpi ja käytän siksi usein hupparia/pitkähihaista ja shortseja, ei ole yhtään sen kuumempi yhdistelmä kuin pitkät housut ja t-paitakaan.
Shortsit ja huppari yhdistelmä näyttää hemmetin idiootilta. Vielä naurettavampi yhdistelmä on dresmann vaatteissa pikkutakki shortsi yhdistelmä.. 🤦🏻♀️ Kuka kehtaa edes laittaa päälle niin naurettavia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei +22 ole minusta vielä kovin lämmin, varsinkin kun usein tuulee. 30 astetta on hyvä t-paita keli.
Kuka hemmetti pystyy olla huppari päällä sisällä :DD
22 on hemmetin kuuma ja epämukava kuumuus. 18 on normaali lämpötila missä viihtyy mukavasti T-paidalla.
En tajua, onko tuollaisilla ihmisillä tuntoaistia ollenkaan ku grillaa itseään sisällä hupparissa, tai kesäsäällä xD
Olen albiino joten suojelen ihoani.
Epävarmat teinit kulkee mustissa huppareissa aina. Kyllä se siitä.
No jos en käyttäisi pitkähihaisia niin kaikki kommentoii inhoten alleja yms.
Mikään ei riitä...
Nää jotka täällä valittaa ap:n ihmettelystä, pidättehän suunne kiinni silloin kun joku ei kylmänarka tarkenee ilman hupparia toisin kuin te. Että voi ärsyttää tyypit kun kommentoi toisinpäin, siis ihmettelevät sitä että kaikki eivät tarvitse villatakkia esim kun mittarissa vaikka 18 astetta!