Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut kulkee hupparissa vaikka + 22 lämmintä! En käsitä

Vierailija
18.06.2018 |

+22 ulkona ja naapurilla päällä shortsit ja huppari :0

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenkierto-ongelmaa ja siksi palelee varsinkin jos tulee. Varmaan jokainen varustautuu oman tarpeensa mukaan.

Vierailija
82/125 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosairauden vuoksi mulla on pitkähihaiset vaattet kesälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen lämpötiloista välittämättä aina pitkähihaisessa ja pitkissä housuissa. Suojaava vaatetus nyt on vaan ainoa keino, ettei tule ihottumaa auringosta. Kaikki ei sitä aurinkoa kestä, ellet tiennyt.

Vierailija
84/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää hyppiä t paidassa. Häpeän kroppaani. Pidän mielummin pitkähihasen aina päällä ihmisten ilmoilla

Mulla sama mutta pitkähihaisen sijasta on takki päällä. Takki tosin auki jos on kuuma.

Vierailija
85/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei +22 ole minusta vielä kovin lämmin, varsinkin kun usein tuulee. 30 astetta on hyvä t-paita keli.

Kuka hemmetti pystyy olla huppari päällä sisällä :DD

22 on hemmetin kuuma ja epämukava kuumuus. 18 on normaali lämpötila missä viihtyy mukavasti T-paidalla.

En tajua, onko tuollaisilla ihmisillä tuntoaistia ollenkaan ku grillaa itseään sisällä hupparissa, tai kesäsäällä xD

Hyvin pystyy. Nukun myös melkein kesät talvet sukat jallassa. Huono ääreisverenkierto saattaa olla syynä herkkään palelemiseen, tai sitten en vain sovellu Suomen ilmastoon. Olisi ehkä pitänyt syntyä Etelä-Amerikkaan tms.

Asuin nuorempana kaksi vuotta Japanissa ja siellä oli kiva ilmasto; neljä selvää vuodenaikaa, mutta mukavan leutoa. Kesällä kunnon helteet +35 tms ja kevät ja syksy pyöri siinä kahdessakymmenessä. Ja keväisin ja syksyisin ihmisillä tosiaan oli pitkähihaista ja jopa kaulahuivia päällä ulkona, vaikka lämpötila vastasi Suomen kesää.

Vierailija
86/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku jaksaa kytätä ja käyttää energiaansa toisten asioihin?

Ei mulla ainakaan ole yksinkertasesti aikaa/tahtoa pohtia moisia...

...huppari...22... v ittu sentään....

Vierailija
87/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+22 ei ole lämmin.

Käytän Suomessa lähes aina pitkähihaista enkä poistu kotoa ilman takkia mihinkään. Muutaman kerran kesässä on oikeasti niin lämmin että voin olla jossain omalla takapihalla pelkässä topissa/mekossa. Suomessa ei ole ikinä kuuma.

Jännä, miten ihmiset on erilaisia. Mulla on lähes ympäri vuoden aina kuuma sairauden takia.

Laihduta.

Vierailija
88/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on teinixit, joilla takki ja kaulahuivi läpi kesän, mutta talvella tennarit ja paljaat nilkat.

Vierailija
89/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä mitään huomiota siihen, miten muut pukeutuu. Mulla on omasta takaa elämä eikä muiden asiat muutenkaan kiinnosta. Olen kai hieman erikoinen.

Vierailija
90/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu mitä ihmisillä on päällä? Vähän ymmärrystä että monilla on ongelmia suhtautumisessaan omaan kroppaan ja siten pukeutuvat kesäkuumillakin peittävästi

Vierailija
91/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän viimeseen asti pitkähihaista paitaa ja pitkiä housuja sillä häpeän läskejä käsivarsiani ja paksuja selluliittisia reisiäni. Ulkomailla kehtaan pukeutua shortseihin ja toppeihin mutta suomessa ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
92/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta saa ainakin palelemaan...

Vierailija
93/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi jotkut ottavat ongelman itselleen muiden pukeutumisesta, antaisitte olla.

Vierailija
94/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla masennusjakson jäljiltä jälkiä itsetuhoisuudesta. Häpeä on hirveää, hikoileminen siedettävää.

Vierailija
95/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa monet luulee että on helle heti kun mittari ylittää sen 20 asteen. Muualla maailmassa kuljetaan monesti vielä kevyessä toppatakissa tai vähintään pitkähihaiset päällä ja rantavaatteet ei näy kaupunkikuvassa ollenkaan.

Vierailija
96/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis sairaus, joka hankaloittaa kehon lämmönsäätelyä? Ihosairaus, häpeä kropasta... onhan näitä. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa miten joku pukeutuu.

Vierailija
97/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten aina välillä miettinyt että miksi bussien ja kauppojen ilmastointi on aina päin peetä. Talvella, kun porukalla on se kymmenen toppatakkia ja villapipoa, patterit hohkaa kamiinan lailla. Sitten kesällä, kun kaikilla on shortsit jalassa nin laitetaan viilennys täysille puhaltamaan hyistä ilmaa niskaan...

Käypä joskus heittämässä kaupassa viisi eurolavallista tavaraa myyntiin muutamassa tunnissa. Ei muuten tunnu myymälä enää yhtään liian viileältä. Päin vastoin, haluaisit mennä hetkeksi jäätelöaltaaseen köllimään.

Tai kulje siinä linja-autokyydissä muutama tunti päätepysäkiltä toiselle auringon paahtaessa. Näinhän se kuljettajakin tekee.

Jospa asiakkaat kestävät sitä hirveää kylmyyttä sen hetken kun ko. palveluja käyttävät :)

Vierailija
98/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis lämmin, saattaa tuuli puhaltaa ikävästi. En kyllä yleensä laita hupparia ennenkuin on todennäköisempää pitää se yllä kuin riisua, mutta sen sijaan mulla on tapana kuljetella mukana huivia ja ohutta tai paksumpaa neuletakkia. Tällä hetkellä +18 ja olen mekossa ja neuleessa.

Vierailija
99/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 22 astetta ole suorastaan kuuma ilma. Aurinkokin voi mennä pilveen... Ja jos on menossa ruokakauppaan, niin siellä ainakin on jäätävän kylmä vaikka ulkona olisi 30 astetta. Pohdi siinä sitten shortsit ja pikkutoppi päällä, mitä tänään syötäisiin.

Vierailija
100/125 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uv-säteily, hyttyset, mäkäräiset, ampiaiset, hirvikärpäset, punkit, kioskiryöstö ym