Äkkiä kaupunkilomalle Eurooppaan - mutta minne? Entä suosikkisi talvilomapaikaksi? Suosittele!
Lomaa vielä jäljellä ja fiilis, että voisi piipahtaa ulkomailla. Perheessä pienin 5-vuotias, jonka jaksamisen mukaan reissataan. Mikä Euroopan kaupunki ollut teidän perheelle se paras kokemus? Minulle kelpaisi skandinaavinen tyylikkyys (eli se jokakesäinen Tukholma, jees lasten kanssa), mutta ei kuulemma onnistu tällä kertaa.
Entäpä mitä lomapaikkaa suosittelet talvilomalla? Thaimaa ei meidän perhettä innosta pitkien lentojen vuoksi, eli jäljelle jäänee Kanarian saaret? Mitä suosittelet?
Kommentit (2)
Praha nyt, molemmat kivan pieniä ja helppoja liikkua. Molemmissa myös erinomainen eläintarha. Riika on kanssa aika jees, puolen tunnin päässä kaupungista on Jurmalan loistavat hiekkarannat.
Jos ei Thaimaa kelpaa talvilomalle, niin mikä vaan Kanarian saarista lienee jees. Olen ollut Lanzarotella, Fuerteventuralla sekä Teneriffalla ja pitänyt niistä kaikista. Palveluja löytyy kaikista kohteista hyvin ja lapsille on viihdykettä. Valitsette vain sellaisen hotellin, jossa on kunnon uima-allasalue. Ja olisi hyvä, jos matka-aika ei olisi tammi-helmikuu, koska silloin voi olla aika viileää ja epävakaista.
...