Lue keskustelun säännöt.
Siis voi ei!
18.06.2008 |
Mulla on ollut niin ikävä teitä, kun en ole päässyt koneelle. Ihana taas tulla tappelemaan tänne!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta nyt olen koukussa taas...