Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen kaasona ens marraskuussa pidettäville häille enkä keksi oikein

Vierailija
02.07.2008 |

mitään ohjelmaa niihin, en tosin ole käynyt missään saiteillakaan mutta jotain yllätyksellistä olisi kiva olla ettei aina sitä samaa kuin muilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siskoni häissä kaasona viime kesänä ja tein muunnelmia lapsuusleikeistä. Tulevalta anopilta ja sisaruksilta kyselin sulhasen leikkejä. Oli kivaa!

Vierailija
2/4 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siskoni häissä kaasona viime kesänä ja tein muunnelmia lapsuusleikeistä. Tulevalta anopilta ja sisaruksilta kyselin sulhasen leikkejä. Oli kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian ja sulhanen eri päihin huonetta ja vieraat seisomaan. Vieraat kääntyvät sulhaset tai morsiamen suuntaan sen mukaan, että kumpaa he luulevat väitteen koskevan. Esim. kumpi ei pidä valkoviinistä jne. Voittaja on se vieraista, joka jää viimeksi seisomaan.

Vierailija
4/4 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasona häille?!?!?

Mahdatko tietää edes mitä kaaso tarkoittaa? Hän on morsiamen "apuri", tuki ja turva. Olet kaasona morsiamelle...