Mä olen kaasona ens marraskuussa pidettäville häille enkä keksi oikein
mitään ohjelmaa niihin, en tosin ole käynyt missään saiteillakaan mutta jotain yllätyksellistä olisi kiva olla ettei aina sitä samaa kuin muilla.
Kommentit (4)
Olin siskoni häissä kaasona viime kesänä ja tein muunnelmia lapsuusleikeistä. Tulevalta anopilta ja sisaruksilta kyselin sulhasen leikkejä. Oli kivaa!
Morsian ja sulhanen eri päihin huonetta ja vieraat seisomaan. Vieraat kääntyvät sulhaset tai morsiamen suuntaan sen mukaan, että kumpaa he luulevat väitteen koskevan. Esim. kumpi ei pidä valkoviinistä jne. Voittaja on se vieraista, joka jää viimeksi seisomaan.
Kaasona häille?!?!?
Mahdatko tietää edes mitä kaaso tarkoittaa? Hän on morsiamen "apuri", tuki ja turva. Olet kaasona morsiamelle...
Olin siskoni häissä kaasona viime kesänä ja tein muunnelmia lapsuusleikeistä. Tulevalta anopilta ja sisaruksilta kyselin sulhasen leikkejä. Oli kivaa!