Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää junan alle hyppäävien syyllistäminen

Vierailija
17.06.2018 |

Jos elämä on ollut kärsimystä niin eikö ole ihan luonnollista olla välittämättä siitä, mitä oma kuolema aiheuttaa ulkopuolisille?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun minun työmatkani toimitukseen tekemään klikkiotsikoita viivästyi jonkun nobodyn takia. Totta kai se ärsyttää.

Vierailija
2/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hyvä tappaa itsensä sellaisella tavalla, josta aiheutuu mahdollisimman paljon harmia ulkopuolisille. Saadaan ehkä enemmän resursseja mt-ongelmien hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aiheuttaa sitten jollekin veturimiehelle painajaisia jos tietää kuinka kamalaa se on?  

Toki silloin ei ajattele järkevästi, mutta jos on kuullut veturimiesten  ja rekkakuskien olevan ihmisiä niin ehkä valitsee paremman tavan.

Vierailija
4/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aiheuttaa sitten jollekin veturimiehelle painajaisia jos tietää kuinka kamalaa se on?  

Toki silloin ei ajattele järkevästi, mutta jos on kuullut veturimiesten  ja rekkakuskien olevan ihmisiä niin ehkä valitsee paremman tavan.

Ehkä kyseinen veturimies osaa äänestäå seuraavissa vaaleissa paremmin.

Vierailija
5/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä veturimiehet ja rekkakuskit ovat tehneet ihan tietoisen valinnan päätyessään noihin ammatteihin. Kuitenkin sen verran moni Suomessa elämänsä päättää hyppäämällä kulkuneuvon eteen. Ehkä jokin muuttuu, jos veturimiehiä ja rekkakuskeja ei ole tarpeeksi?

Vierailija
6/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos junan alle hyppääminen on spontaani teko, niin tuskin siinä ajattelee yhtään mitään, eikä varsinkaan sitä, että nytpä muutkin saavat kärsiä. Toki on joitakin sellaisia ihmisiä, jotka oikein suunnittelevat vievänsä mahdollisimman monta ihmistä mukanaan. Mutta he nyt ovat muutenkin katkeroituneita ja egoistisia ihmisiä, jotka ajattelevat, että heidän menetyksensä maailmalle on niin suurta, että sen pitää jäädä kunnolla ihmisten mieleen. Tavallinen mt-ongelmainen, joka ei ole saanut apua ongelmiinsa ja päätyy siksi lopulta itsetuhoisten ajatusten kanssa tarpeeksi kauan kamppailtuaan itsemurhaan, ei yleensä halua muille pahaa. Hän nimenomaan haluaa lopettaa vain oman henkensä ja siinä sivussa ehkä siirtää aiheuttamaansa taakkaa pois läheistensä harteilta. 

Vierailija
7/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hyvä tappaa itsensä sellaisella tavalla, josta aiheutuu mahdollisimman paljon harmia ulkopuolisille. Saadaan ehkä enemmän resursseja mt-ongelmien hoitoon.

Samaa mieltä. Mieluiten lisää resursseja tai edes eutanasia mahdolliseksi

Vierailija
8/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tiedostat, että kun ihminen on sairas, ei hän ajattele loogisesti kun haluaa päättää elämänsä, mutta silti haluat, että hän ajattelee loogisesti, vaikkei pysty ajattelemaan loogisesti? 

Vierailija
9/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syyllistä, mutta en tahdo, että lapset, itsetuhoiset ihmiset, juuri lapsensa itsemurhalle menettäneet vanhemmat, veturinkuljettaja tai kukaan muukaan saa nähdä jonkun junan alle hyppäämistä. Varsinkin jo valmiiksi itsetuhoisella se trauma siitä kun näkee toisen kuoleman yhtäkkiä silmiensä edessä saattaa johtaa lopulliseen päätökseen oman elämänsä lopettamisesta. 

Vierailija
10/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on niin monta tapaa tappaa itsensä pilaamatta toisten elämää, niin miksi ihmeessä tappaa itsensä juuri toisella tavalla? On syytäkin syyllistää.

Vierailija
11/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä monta kertaa. Jos itse päätyisin moiseen tekoon, tekisin sen häkämyrkytyksellä. Letku pakoputkesta autoon tai kaasupullo auki tai takan/saunan pellit kiinni. Pääsee nukkumalla pois ja aika siististi.

Vierailija
12/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä monta kertaa. Jos itse päätyisin moiseen tekoon, tekisin sen häkämyrkytyksellä. Letku pakoputkesta autoon tai kaasupullo auki tai takan/saunan pellit kiinni. Pääsee nukkumalla pois ja aika siististi.

Ei, kyllä sä heräät tuossa. Aika kivulias tapa.

Vierailija
13/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setäni teki aikoinaan itsemurhan tuolla autokonstilla.

Vierailija
14/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei se tarkoita, että se olisi kivutonta.

Vierailija
15/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja käveli junan alle. Nauroin.

Vierailija
16/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on niin monta tapaa tappaa itsensä pilaamatta toisten elämää, niin miksi ihmeessä tappaa itsensä juuri toisella tavalla? On syytäkin syyllistää.

Jotta tulisi painetta korjata asioita. Ei muuten mikään muutu

Vierailija
17/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni myös. Taju kankaalle pikkuhiljaa, kivutonta.

Vierailija
18/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta tulisi painetta korjata asioita. Ei muuten mikään muutu

Yksi veturinkuljettaja teki itsekin itsemurhan kun tarpeeksi monta näki.

Vierailija
19/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö.

Vierailija
20/63 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ammattini puolesta, että veturinkuljettajat voivat traumatisoitua niin pahasti, että voivat menettää työkykynsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan