Milloin viimeksi olet suudellut?
Kommentit (110)
Eilen yhden miehen kanssa, ollaan tapailtu noin kuukausi.
Ex-mies se on ollut ja noin 8v sitten. Hah!
Aamulla aviomiehen kanssa rakastellessamme.
Viime elokuussa jäähyväiset elämäni rakkaudelle, joka ei sitten minua halunnutkaan. 😥 Häneltä olen saanut parhaat suudelmani.
Kunpa pääsisi suutelemaan ja rakastelemaan.
Keväällä. Rakkaan ystäväni ja uskottuni kanssa. Hän piti kiinni hiuksistani ja korvastani. Suudelma kesti pitkään ja olin tikahtua. Sitten menimme taksiin ja kentällä vaihdoimme vain hätäisen halauksen.
Helmikuussa eli noin 4 kk sitten silloista fuckbuddyani. Oli vika kerta kun tapasimme.
Viime kuussa miehen kanssa jota tapailin
En oo suudellu varmaan vuosiin. Ymmärsin, ettei ole pakko, niin olen sitten johdonmukaisesti kieltäytynyt, vaikka muuten onkin ollut suhteissa sekä seksiä että läheisyyttä...
Ehkä vuonna 2004. Ex-mieheni kanssa. Suutelu on minulle hyvin henkilökohtaista. Minulla on myös tauti-ja bakteerikammoa. Olen tuon vuoden 04 jälkeen harrastanut kyllä seksiä tapailemieni miesten kanssa. Monien penikset on puhtaampia kuin suut, ja siinä voi vielä suojautua taudeilta.
Perjantaina vaimoa.
Lähti lasten kanssa matkalle, itselläni töitä. Eiköhän illalla pusutella taas ja yön mittaan muutakin....
Mieheni kanssa viime syksynä. Suutelimme ennen paljonkin. Aina heipat sanoessa vähintään pusu, joka päivä töihin lähtiessä ja uudelleen tavatessa. Miehelle se oli erityisen tärkeää. Hän tuli vaikka vessaan antamaan lähtösuukon, jos minua ei näkynyt.
Nyt en enää voi, koska en ole varma mitä siitä tarttuisi. Miehellä oli työkaverin kanssa sutinaa joka paljastui syksyllä. Tuo nainen ei vaikuta siltä, että olisi ollut maltillinen muidenkaan miesten suhteen, joten vain taivas tietää millaiseen bakteeripesään mies on huulensa painanut.
Joten suudella ei enää. Ainakaan tämän miehen kanssa.
Pari kuukautta sitten, tapailemani miehen kanssa. Se oli ihanaa, suutelimme paljon. Entisen kumppanini kanssa ei juuri suudeltu vuosiin, hänen mielestään en ilmeisesti ollut "hyvä" siinä... Erosimme, kumma kyllä, lopulta.
Tämä uusi mies muistutti minua siitä, miten ihanaa suutelu on, eikä vika todellakaan ollut minussa. :-)
5 vuotta sitten erään miehen kanssa jota tapailin
Nykyään olen naimisissa toisen miehen kanssa. Hänen kanssaan en ole suudellut koskaan.
7 vuotta sitten. Naimisissa jo toistakymmentä vuotta.
10.6
Lähdin miesystävän luota pois.
9.7 taas suudellaan. Etäsuhde
Lasketaanko pinpin kieletys?