Milloin viimeksi olet suudellut?
Kommentit (110)
1,5 vuotta sitten pikkujouluisssa. Oli sellainen yllätyshyökkäyksenä annettu suudelma työkaverilta.
Noin 4 min. sitten mieheni kanssa. Suutelemme useita kertoja päivässä. Olemme olleet yhdessä 20 v. Pitää mielenkiinnon yllä, pitkiä esileikkejä ei tarvita ;)
Kolmen maissa tänään työstä kotiin palannutta miestäni.
About kuukausi sitten tinder-treffeillä miehen kanssa, joka ihastui muhun ikihyviksi jo ennen kun tavattiin. Harmi kyllä en itse ihastunut yhtään, vaikka ei miehessä mitään vikaa ollutkaan...
Pari vuotta sitten opiskelijapiireistä tutun miehen kanssa.
Kolme viikkoa sitten. Tinder-säätö joka loppui
Keskiviikkona tinder-treffeillä.
2005 nykyisen miehen kanssa. Hupsista!
En muista, vuosia sitten? Naimisissa kahdeksatta vuotta. MIes ei tykkää suutelusta. Kuihdun.
Joku 1,5v sitten tanssilattialla humalassa jonkun randomin kanssa.
Selvinpäin suutelusta joku 4v varmaan.
Kaipaisin läheisyyttä niiiin paljon, mutten varmaan edes osaisi enää olla lähellä.
Pääsiäisenä 2004 mieheni kanssa. Hän ei tykkää suudella. Harmi :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kenenkään kanssa. 27-v. nainen
Miksi et ole kelpuuttanut ketään miestä suuteluun? Oletko aina ollut noin nirso?
On turhauttavaa, että kun kertoo naisena sukupuolensa, niin heti oletetaan viehättäväksi, jolla on varaa valita. Mietipä, että millaista naista et ikinä haluaisi suudella eikä suurin osa muistakaan miehistä, sellainen olen. Tiedän että kuulostan tässä aivan normaalilta (kai?), mutta en kuitenkaan oikeassa elämässä näytä normaalilta.
Okei, osaan kuvitella mutta silloinkin hän voisi laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kenenkään kanssa. 27-v. nainen
Miksi et ole kelpuuttanut ketään miestä suuteluun? Oletko aina ollut noin nirso?
On turhauttavaa, että kun kertoo naisena sukupuolensa, niin heti oletetaan viehättäväksi, jolla on varaa valita. Mietipä, että millaista naista et ikinä haluaisi suudella eikä suurin osa muistakaan miehistä, sellainen olen. Tiedän että kuulostan tässä aivan normaalilta (kai?), mutta en kuitenkaan oikeassa elämässä näytä normaalilta.
Reippaasti ylipainoa ja hygienian laiminlyönti?
Tiistaina kun tulin matkalta. Mies oli vastassa ja pussailtiin. Muuten ei olla kovia suuteloimaan.
En varmaan koskaan, ainakaan muistikuvia ei ole.
M44
Ettepä te paljon pussaile, vaikka on puolisokin. Miten te hoidatte sitten petihommat ? Vai eikö niitäkään ole?
Huoh, taitaa olla ainakin 15 vuotta siitä, kun mua on suudeltu niin, että jalat melkeen menee alta. Naimisissa siis miehen kanssa joka ei vain osaa suudella, mutta kun muuten on on oikein kelpo mies, niin ei kai pitäisi valittaa. Joskus silti kaipaan kyllä ihan mielettömästi sellaista koko vartalossa kihelmöivää suudelmaa.