Milloin viimeksi olet suudellut?
Kommentit (110)
25 vuotta sitten, lomalla turkissa. T. 55v-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla palstalaisilla surkea seksielämä.
Kuulun siihen kastiin. :(Meillä on aktiivinen ja hyvä seksielämä eikä siihen pussailua kaivata.
Erikoiselta tuntuisi itsestä ilman suutelua, mutta kaikki tyylillään!
Tänään, mun miehen kanssa suukoteltiin. Ei nyt ehkä voi maailman imtohimosimmaksi suudelmaksi sanoa mutta kuitenkin oli ihana pusu ennen töihin lähtöä. Suukotellaan joka päivä 😘
Viikko sitten lauantaina. Olen ollut yli 20 vuotta miehen kanssa joka ei osaa pussata, nyt mulla on suhde toiseen mieheen niin saa välillä myös pussailtua.
Olisikohan jotain 2010 paikkeilla...?? Joku poka baarista se oli.
Tämä ei ketään kiinnosta, mutta avaudun silti.
Suutelin ekaa kertaa ehkä 1986 tai 87. Se taisi olla enemmän pusu. Seuraavaa joutuikin odottamaan. Se tapahtui laivalla 2003. Sen jälkeen ei mitään. Olen arvoton ihminen. Muistan noita kokemuksia, kun tuntuu pahalta. Joskus vielä luulin saavani ihmiselosta kiinni. Nyt tiedän.
Pusun suulle antanut/saanut pari päivää sitten. Suudellut ehkä 5 vuotta sitten. Molemmat oman rakkaan kanssa.
Eilen, kun lähdin miesystäväni luota kotiin.
Kuulostaa masentavalta, että kun ollaan pitkään yhdessä, pussailu loppuu. Toisaalta jos kumpaakaan ei haittaa, niin eihän se minulle kuulu. Itse suutelin viimeksi 4,5 vuotta sitten yhden ihmisen kanssa jota tapailin. Juuri pari vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen (laastarisuhteen tapainen juttu) ja paremmin pussaili kuin tuo eksäni.
Noin viisi vuotta sitten ex-aviomieheni kanssa ja silloinkin "vitsillä". Varmaankin viimeksi olen suudellut oikeasti tunteella ja intohimolla melkein kuusi vuotta sitten.
Tarkalleen en muista kuinka kauan siitä on, mutta kauan.
Ja syynä on se, että minua ällöttää suuteleminen! En voi sille mitään, se on etovaa.
Mieheni haluaisi suudella ja pyytä suukkoja, minä teen selväksi että ei tipu. Tietää etten pysty. Eipä tuo menoa haittaa, meillä menee hyvin.
Naapurin koira nuolaisi eilen naamaani - sitä ennen on ollut hieman hiljaisempaa...
T: Sinkku-Mies
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina ihastukseni kanssa
Mutta sehän jo huomenna! 😀
Keskiviikkona tällä viikolla vakipanon kanssa :D ja tänään jatkuu. Onneksi olen osannut erota kuolleesta avioliitosta ajat sitten, siinä ei suudeltu juuri koskaan. Suutelu on tosi ihanaa, rakastan sitä tunnetta kun intohimossa suutelee ja mahlat alkaa virtaan! Seksikästä kesää kaikille, iloitkaa jonkun muun kanssa jos oma puoliso ei suutele!!
Muistaakseni huhtikuussa. Vuonna 1974.
Meillä on aktiivinen ja hyvä seksielämä eikä siihen pussailua kaivata.