Creepyin tosiasia jonka tiedät?
Mikä on selkäpiitä karmivin tosiasia minkä tiedät?
Kommentit (93)
Yllättävän moni pitää kuolemaa "creepyna". Miten asia joka tapahtuu kaikille voi olla "creepy"? Sehän on luonnollista.
En osaa nimetä vain yhtä asiaa, mutta karmivaa on se miten ihmisille määrätään SSRI- lääkkeitä masennukseen, vaikka niiden haittavaikutukset ovat tiedossa.
Se että tälläkin hetkellä maapallolla on pirusti kärsimystä. Nyt kun kirjoitan tätä ,joku eläin raatelee toista eläintä. Joku psykopaatti kiduttaa uhriaan tai jotkut kadonneet ovat jossain vailla apua.. tai että jossain on joku joka tarvitsee apua juuri nyt eikä kukaan kuule.
Nää tulee mulle mieleen usein ja pidän näitä creepynä ja monesti mietin miten onnellinen olen että sain kaikesta huolimatta syntyä suomeen, ja sain syntyä 90-luvulla ja se että olen ihminen enkä eläin. :D (tiedän kuulostaa oudolta )
Olen myös tavallaan miettinyt miten helpottavaa kuolla, kun en joudu miettimään sitä tuskaa mitä tässä maapallolla on. Ennen pelkäsin kuolemaa , mutta tajusin että maapallo on se todellinen helv etti. En myöskään elättele toiveita uudelleensyntymisestä , koska ei tiedä mikä rooli minulla olisi. (vaikka olisihan se vähän hullua edes uskoa moiseen)
Että olen kolonia ameeboja joilla kova virusinfektio (ja siten kehittyneet elimiksi kuten aivot, silmät, vatsa, iho jne)
Vierailija kirjoitti:
En osaa nimetä vain yhtä asiaa, mutta karmivaa on se miten ihmisille määrätään SSRI- lääkkeitä masennukseen, vaikka niiden haittavaikutukset ovat tiedossa.
Tai ruokasuositukset vaikka tiedetään haitallisiksi. Mutta koska MTK haluaa kuluttajia tuotteilleen niin viis tulevatko sairaiksi ja heikiksi..
Vierailija kirjoitti:
Se että tälläkin hetkellä maapallolla on pirusti kärsimystä. Nyt kun kirjoitan tätä ,joku eläin raatelee toista eläintä. Joku psykopaatti kiduttaa uhriaan tai jotkut kadonneet ovat jossain vailla apua.. tai että jossain on joku joka tarvitsee apua juuri nyt eikä kukaan kuule.
Nää tulee mulle mieleen usein ja pidän näitä creepynä ja monesti mietin miten onnellinen olen että sain kaikesta huolimatta syntyä suomeen, ja sain syntyä 90-luvulla ja se että olen ihminen enkä eläin. :D (tiedän kuulostaa oudolta )
Olen myös tavallaan miettinyt miten helpottavaa kuolla, kun en joudu miettimään sitä tuskaa mitä tässä maapallolla on. Ennen pelkäsin kuolemaa , mutta tajusin että maapallo on se todellinen helv etti. En myöskään elättele toiveita uudelleensyntymisestä , koska ei tiedä mikä rooli minulla olisi. (vaikka olisihan se vähän hullua edes uskoa moiseen)
Toi on kyllä aika kamalaa. Monesti kun meille kerrotaan jotain ikävää asiaa, tunnemme empatiaa ja pahaa oloa toisen puolesta, mutta se mitä kuulemme, on vain jäävuoren huippu siitä kaikesta kauheudesta mitä tuntevat olennot koko ajan oikeasti käyvät läpi.
Että joku äänestää Sipilää seuraavissakin eduskuntavaaleissa.
Pikku ötökät. Jos voisimme nähdä maailman suurennettuna, niin näky olisi kauhistuttava. Mitä kaikkea kehossammekin on... Ei se ole oikeastaan niin kamalaa, kun miettii että tähänkin asti on silti ihan hyvin eletty, mutta kyllä todellinen näky varmaan pelottaisi. Parempi ettei ajattele asiaa.
Se, ettei pystytä sanomaan, ettemme olisi simulaatiossa, jota jokin kehittyneempi entiteetti ohjailee.
Avaruuden äärettömyys ja mitä kaikkea siellä on. Mutta tavallaanhan se on positiivisella tavalla kiehtova asia.
Tulevaisuus. Tuntuu pelottavalta ajatukselta millainen maailma on vaikka jo meidän lasten lasten lastemme aikaan. Se, että ihmiset kääntävät selkänsä tosiasioille, jotka pystyy jo nyt jossain määrin ennustamaan.
Se, että lopulta aurinko paisuu ja nielaisee pikkuruisen maapallon ja tuhoaa 100% kaiken mitä maapallolla on. Ja lopulta pikkuruinen aurinkokin sammuu kokonaan.
Se että olin 80-luvulla lapsena aivan hulluna magneettipenaaleihin. Unohdin magneettipenaaleiden olemassaolon 28 vuodeksi, kunnes näin niiden kuvia jollain nettisivulla. Yhtäkkiä muistin elävästi kaikki magneettipenaalit joita minulla oli alakoulussa. Kuinka olin saattanut unohtaa ne? Creepya.
Ihmisen silmäripsissä asustelee matoja..
Lapamato voi ihmisen sisälläkin kasvaa useiden metrien mittaiseksi.
kaikkituhoutuu kirjoitti:
Se, että lopulta aurinko paisuu ja nielaisee pikkuruisen maapallon ja tuhoaa 100% kaiken mitä maapallolla on. Ja lopulta pikkuruinen aurinkokin sammuu kokonaan.
Lohduttaa, etta mina olen kuitenkin kaikkeus, kuulun taivaaseen:
"Mina olen eilinen, tama paiva, huominen taivas ja sen kasvot, synnyttanyt itseni. Mina olen han joka on "ensimmainen ja viimeinen"*
*) kuumuus ja kylmyys, jne.
Yhta ikuinen kuin ikuisuus, joka on kuitenkin synnyttnyt itsensa.
Se on paljon luvattu, hieroglyfi lupaa...
Yksi mies joskus 20v. sitten bussissa tuli sanomaan minulle, että 1.7.2017 elmäni muuttuu, että ota muutos ilolla vastaan. Älä pelkää. No sinä päivänä ei tapahtunut yhtään mitään erikoista. Se olikin viimeinen ns. normi päivä. seuraavana päivänä liukastuin ja iskin pääni porraskaiteeseen ja jouduin tikattavaksi sairaalaan. Silloinkaan en sattumaa sen kummemmin murehtinut ja kaikki ok. Nyt lähes vuoden jälkeen olen tajunnut, että näen paljon enneunia ja näkyjä, jotka laitoin tuon liukastumisen piikkiin. Harhoja tai jotain, mutta nyt ne erikoiset unet on alkaneet toteutua. Pieniä asioita, kuten kaupan kassaneidin hymy, keltaiset kukat rannalla ym. Nämä on tänä kesänä toteutuneet. Toteutumat vain vahvistuu, mitä enemmän muistelen niitä unia. Kirjoittelen nyt ahkerasti herättyäni niitä muistiin. Pääsiäisenä näin unta vahvasti asuntokuplasta ja rahasta. Saa nähdä toteutuuko tai mitä se uni merkitsee. Edelleen olen skeptinen näihin, mutta kai näissäkin on vain jostain yhteensattumasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies joskus 20v. sitten bussissa tuli sanomaan minulle, että 1.7.2017 elmäni muuttuu, että ota muutos ilolla vastaan. Älä pelkää. No sinä päivänä ei tapahtunut yhtään mitään erikoista. Se olikin viimeinen ns. normi päivä. seuraavana päivänä liukastuin ja iskin pääni porraskaiteeseen ja jouduin tikattavaksi sairaalaan. Silloinkaan en sattumaa sen kummemmin murehtinut ja kaikki ok. Nyt lähes vuoden jälkeen olen tajunnut, että näen paljon enneunia ja näkyjä, jotka laitoin tuon liukastumisen piikkiin. Harhoja tai jotain, mutta nyt ne erikoiset unet on alkaneet toteutua. Pieniä asioita, kuten kaupan kassaneidin hymy, keltaiset kukat rannalla ym. Nämä on tänä kesänä toteutuneet. Toteutumat vain vahvistuu, mitä enemmän muistelen niitä unia. Kirjoittelen nyt ahkerasti herättyäni niitä muistiin. Pääsiäisenä näin unta vahvasti asuntokuplasta ja rahasta. Saa nähdä toteutuuko tai mitä se uni merkitsee. Edelleen olen skeptinen näihin, mutta kai näissäkin on vain jostain yhteensattumasta kyse.
Kerro lisää.
- mitä ajattelit silloin kun tuntematon mies sanoi sinulle "ennustuksen"? piditkö huonona vai hyvänä asiana? oliko mies siis tuntematon?
- mihin sävyyn hän sanoi sen? oliko ystävällinen, neutraali vai hämmentävä?
- oletko nyt jälkeenpäin hyvilläsi että hän sanoi sen?
- oletko hyvilläsi siitä muutoksesta jota olet kokenut?
- uskotko yliluonnolliseen?
- onko sinusta ok että menee sanomaan tuntemattomalle jonkin ennustuksen? minusta se ei ehkä ole ihan ok kun ei tiedä millainen ihminen on kyseessä, miten ottaa sen jne.
Se, että vanhenemme hetki hetkeltä ja kuolemme ja meillä ei tavallaan ole mitään toivoa tai tarkoitusta.