Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Creepyin tosiasia jonka tiedät?

Vierailija
16.06.2018 |

Mikä on selkäpiitä karmivin tosiasia minkä tiedät?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko creepya, perheenisä pani lapsensa kaveria sängyssä, jossa oli myös miehen vaimo.

Vierailija
42/93 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni pitää kuolemaa "creepyna". Miten asia joka tapahtuu kaikille voi olla "creepy"? Sehän on luonnollista.

Ihmettelin samaa. Näin vaikeasti masentuneena pidän elämää paljon kamalampana, ajatus kuolemasta taas on hyvin rauhoittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on creepyä, että monet rikolliset eivät ole mielisairaita, he vain oikeuttavat tekonsa. Ihan tavalliset ihmiset (ulkoaohjautuvat toki) alkavat sysiä vääränuskoisia pois jalkakäytäviltä, olemaan antamatta vääränväristen istua bussissa, virtsaamaan lattialle kerrossängystä tai pahoinpitelemään parisuhdekumppaniaan, jos heille kerrotaan, että he saavat tehdä niin. He riistävät kohteiltaan ihmisyyden ja muutos tapahtuu hyvin nopeasti. Muihin he suhtautuvat ihan tavalliseen tapaan.

Vierailija
44/93 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olemme kaikki nuolleet luurankoa (hampaat).

Vierailija
45/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies joskus 20v. sitten bussissa tuli sanomaan minulle, että 1.7.2017 elmäni muuttuu, että ota muutos ilolla vastaan. Älä pelkää. No sinä päivänä ei tapahtunut yhtään mitään erikoista. Se olikin viimeinen ns. normi päivä. seuraavana päivänä liukastuin ja iskin pääni porraskaiteeseen ja jouduin tikattavaksi sairaalaan. Silloinkaan en sattumaa sen kummemmin murehtinut ja kaikki ok. Nyt lähes vuoden jälkeen olen tajunnut, että näen paljon enneunia ja näkyjä, jotka laitoin tuon liukastumisen piikkiin. Harhoja tai jotain, mutta nyt ne erikoiset unet on alkaneet toteutua. Pieniä asioita, kuten kaupan kassaneidin hymy, keltaiset kukat rannalla ym. Nämä on tänä kesänä toteutuneet. Toteutumat vain vahvistuu, mitä enemmän muistelen niitä unia. Kirjoittelen nyt ahkerasti herättyäni niitä muistiin. Pääsiäisenä näin unta vahvasti asuntokuplasta ja rahasta. Saa nähdä toteutuuko tai mitä se uni merkitsee. Edelleen olen skeptinen näihin, mutta kai näissäkin on vain jostain yhteensattumasta kyse.

Kerro lisää. 

- mitä ajattelit silloin kun tuntematon mies sanoi sinulle "ennustuksen"? piditkö huonona vai hyvänä asiana? oliko mies siis tuntematon?

- mihin sävyyn hän sanoi sen? oliko ystävällinen, neutraali vai hämmentävä?

- oletko nyt jälkeenpäin hyvilläsi että hän sanoi sen?

- oletko hyvilläsi siitä muutoksesta jota olet kokenut?

- uskotko yliluonnolliseen?

- onko sinusta ok että menee sanomaan tuntemattomalle jonkin ennustuksen? minusta se ei ehkä ole ihan ok kun ei tiedä millainen ihminen on kyseessä, miten ottaa sen jne.

En haluaisi että minulle tullaan "ennustamaan" oli ennustus hyvä tai paha.

Vierailija
46/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut todellisessa maailmassa miehen (mt-ongelmaisen?) joka tosissaan selitti vähän saman tyylisiä juttuja kun ul*t täällä.

Minä olen käynyt treffeillä useamman tuollaisen kanssa. Osasivat vielä ensin esittää normaalia, ennen kuin rivien välistä sai pääteltyä todellisen ajatusmaailman.

Tässä ei tarvittu mitään rivien väliä, ihan suoraan kertoi miten on naisten vika että hän on työtön esimerkiksi. En usko että kukaan tämän tapauksen kanssa päätyy edes treffeille, tuli sellaista settiä sieltä leipäluukusta.

Hänestä olisi myös hienoa muuttaa johonkin lähi-idän maahan jossa voisi ottaa 13-vuotiaan vaimon jota saa hakata.

Yleensähän nämä ovat ra sis teja ja luulevat olevansa parempia kuin lähi-idän ihmiset vaikka haluavat samoja asioita kuin halveksumissaan maissa pahimmillaan tapahtuu.

Vierailija
47/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pian meitä ei muista enää kukaan.

Eipä ole tuota murhetta.

Vierailija
48/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että me kaikki kuolemme joskus ja ellemme ole julkkiksia, pian meitä ei muista enää kukaan.

Se on kyllä totta. Ehkä meistä ei jää kun nää kirjotukset tänne. Ne joita ei ole poistettu.

Vierailija
49/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SynnitAnteeksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että me kaikki kuolemme joskus ja ellemme ole julkkiksia, pian meitä ei muista enää kukaan.

Hui. Karmivaa! Mutta totta. Reilun sadan vuoden päästä me kaikki makaamme hautausmaalla ja kukaan ei tiedä eikä muista miten elimme elämämme tai minkälaisia olimme. Muistoksi jää vain hautakivi, jota joku tuntematon ohikulkija saattaa vahingossa joskus vilkaista.  

No eihän tuo kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, luultavasti oikeastaan aika harvan? Kyllähän ihmiset kertovat sukulaisistaan tarinoita. Mä tiedän hyvin yksityiskohtaisia asioita sukulaisistani, jotka kuolivat 1800-luvulla, itse siis olen syntynyt yli sata vuotta heidän kuolemansa jälkeen.

Vierailija
50/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui. Karmivaa! Mutta totta. Reilun sadan vuoden päästä me kaikki makaamme hautausmaalla ja kukaan ei tiedä eikä muista miten elimme elämämme tai minkälaisia olimme. Muistoksi jää vain hautakivi, jota joku tuntematon ohikulkija saattaa vahingossa joskus vilkaista.  

No eihän tuo kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, luultavasti oikeastaan aika harvan? Kyllähän ihmiset kertovat sukulaisistaan tarinoita. Mä tiedän hyvin yksityiskohtaisia asioita sukulaisistani, jotka kuolivat 1800-luvulla, itse siis olen syntynyt yli sata vuotta heidän kuolemansa jälkeen.

Ja musta ei jää edes hautaa, saati mitään tyhjänpäiväistä hautakiveä.

Vierailija
51/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tosi creepy, että Suomessa julmimmistakin rikoksista saa naurettavia tuomioita ja sadistimurhaajat pääsevät hyvin nopeasti jatkamaan elämäänsä muina miehinä keskuudessamme.

Vierailija
52/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiset yhteensattumat esim. kirja Wreck of the Titan, joka ennusti Titanicin uppoamisen. Näitä on paljon.

Vierailija
53/93 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitemmälle mennään ajassa, sitä paremmaksi teknologia kehittyy. Mitä paremmaksi teknologia kehittyy, sitä todennäköisemmin asioida voidaan selvittää myös takautuvasti. Tulevaisuudessa tulee ensin hetki, jolloin mikään silloin tapahtuva ei ole enää salaista, mutta kehitys ei jää siihen, vaan joskus tulevaisuudessa tulee päivä, että mikään nykyhetkellä tapahtunutkaan ei pysy enää salaisena.

(Ehkä.)

Vierailija
54/93 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin pahin painajainen.

Vierailija
55/93 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitemmälle mennään ajassa, sitä paremmaksi teknologia kehittyy. Mitä paremmaksi teknologia kehittyy, sitä todennäköisemmin asioida voidaan selvittää myös takautuvasti. Tulevaisuudessa tulee ensin hetki, jolloin mikään silloin tapahtuva ei ole enää salaista, mutta kehitys ei jää siihen, vaan joskus tulevaisuudessa tulee päivä, että mikään nykyhetkellä tapahtunutkaan ei pysy enää salaisena.

(Ehkä.)

Mitä, tuohan on ihan loistavaa. Maailmasta tulee oikeudenmukaisempi kun asioiden oikea laita voidaan selvittää.

Vierailija
56/93 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muijat käyttää lapsia ja pill uaan vallan välineenä.

Vierailija
57/93 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tein lapsia 18-28 vuotiaana useita ja nyt kun olisi aikaa itselle, niin elämä on förbi.

Vierailija
58/93 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että joku äänestää Sipilää seuraavissakin eduskuntavaaleissa. 

Helppo. Ei ehdi vitsiksi asti. Vallassa olevaa hallitusta ja ministereitä on helppo haukkua. Jokainen hallitus on aina vuorollaan se huonoin ikinä.

Vierailija
59/93 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun elettiin "vanhoja hyviä aikoja", maailma oli oikeasti täysin sekaisin. Pinnan alla ja ulkomailla tapahtui hirveitä asioita. Huutolaiset, keskitysleirit, lynkkaukset... vielä kun vanhempani olivat lapsia sodan jälkeen, "vapaassa" Amerikassa hirtettiin musta teini muka valkoisen naisen häirinnästä. Kun olin nuori 90-luvulla, virolaisessa vankilassa, muutaman sadan kilometrin päässä,tehtiin raakuuksia jotka on vain ohimennen mainittu. 70-luvun Suomessa uskovaiset saivat vakaumuksensa turvin henkisesti kiduttaa lapsiaan, ja moni muukin oli heikoimmilleen todella hirveä ihminen.

Vierailija
60/93 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että tein lapsia 18-28 vuotiaana useita ja nyt kun olisi aikaa itselle, niin elämä on förbi.

Ei ole, etsi se. Minäkin sain 2 lasta tuolla aikavälillä, 10 vuoden ikäerolla. Oma elämäni on kuitenkin kulkenut tässä ohessa koko ajan. Pian velvollisuuksien loppu häämöttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme