Miestä ei kiinnosta seksi, ainoastaan perhe-elämä ilman seksiä
Kauanko kestäisit tällaista tilannetta ennen kuin hakisit huomiota muualta?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu seksin ulkoistamisesta. Naiset antavat parhaat vuotensa, kiihkeytensä ja intohimonsa irtoseksimiehille ja siksi parisuhteseen jää vain lapsentekoseksi.
Miehen "logiikkaa":
- jos nainen on haluton, syy on naisessa
- jos mies on halutin, syy on naisessa
:D
:D Sitä en sanonut, vaan että suhteen vetovoima ja seksuaalinen käyttövoima kulutettiin jo pois naisen irtoseksivaiheessa. Silloin nainen antoi jo pois sen parhaimman, energiansa ja intohimonsa. Parisuhteeseen jäi vain velvollisuusseksi
Eli seksuaalista "käyttövoimaa" on jokin rajallinen määrä, joka vähenee aina seksiä harrastaessa. Jos nainen olisi neitsyt 80-vuotiaaksi asti, hänellä olisi tuo kaikki parhaimpansa, energiansa ja intohimonsa käytettävänä? Voisi viettää viimeiset vuotensa intohimoisen parisuhteen pyörteissä eikä tarvitsisi koskaan elämänsä aikana joutua velvollisuusseksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko? Meillä juuri toisinpäin ja eroa suunnittelen koska en enää jaksa pyörittää arkea niin etta mies on mutta hän ei osallistu mihinkään, ainoastaan seksi kelpaa.
En minä sellaiseen mieheen vaihtaisi joka ei lainkaan hoida perhearkea koska sitä en itse edes aktiivisesti koskaan halunnut. Ap
Ei moni vieras mies ala lapsiasia hoitamaan - oletko puhunut miehellesi suoraan, että seksin puute on noin suuri ongelma?
- mies ei välttämättä tajua, jos et sano aivan suoraan...
Yrittäkää virittää itseänne seksuaalisesti pariskuntana uudelleen, flirttiä arkeenkin - ja menkää terapiaan ja avioliittoleireillle, jos ei muuten onnistu.
Ei se onnistu. Nainen antoi sen seksuaalisuutensa parhaatpalat jo ennen parisuhdetta random-panoilleen.
Ai yhä himokas nainenko? Kyllä vika on nyt miehessä, mutta olisiko mies uupunut, jos on niin innokas perhearjessakin...
- ja monilla naisilla himot vain lisääntyvät ikää myöten - toki joillain toisinkin päin...
Asioista pitää puhua - ja edelläänkään kaikilla naisilla ei ole ollut monia kumppaneita, vaan ne satoja kumppaneita harrastaneet ovat ihan oma naistyyppinsä, aivan kuten vastaavat miehetkin...
- ei kannata katkerien sinkkumiesten uskotella itselleen, että kaikki naiset olivat hutsuilevia, koska eivät ole, ja kun tuo asenne voi paistaa läpi ja karkottaa potentiaalisia naisia...
Aloittajan tyylisissä tapauksissa on traagista sekin, kuinka mies tai vaimokin monesti, ei tajua - kuinka himoittava on vieläkin kumppaninsa silmissä. Siitäkin pitäisi olla tyytyväinen, ja etenkin jos puoliso osallistuu arkeenkin ja suhde on muutoin kunnossa.
Miehen seksuaalinen kiinnostus minua kohtaan alkoi siis selvästi hiipua kolmisen vuotta sitten kun sanoin lapsiluvun olevan ehdottomasti täynnä ja nyt kolme kuukautta on ollut täysin seksitöntä. Ap
Mua myös välillä mietityttää, että ehkä mun pitäis varottaa naisia, että multa ne saa todennäköisesti elämänsä parasta seksiä ja kukaan muu mies ei mun jälkeen tunnu miltään. Ei kaikki, mutta suurin osa on mua kehunut parhaaksi rakastajaksi. Täällä anonyymina voin tän jakaa, koska kuulostaahan tää tosi leuhkalta ennen kuin sen kokee. :)
Jännä nainen meni sitten perustamaan perheen ;) on se ihme kun kilttinaiset ei näille perheellistyville miehille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nainen meni sitten perustamaan perheen ;) on se ihme kun kilttinaiset ei näille perheellistyville miehille kelpaa.
Tuskinpa täytän jännänaisen kriteerit koska kuten jo sanoin, perustin perheen ensimmäisen yhdyntäkumppanini kanssa. Ap
Laittakaapas liian vähän seksiä saavat mammat bikinikuvanne esiin, niin aletaan porukalla etsimään mahdollisia syitä miehen seksuaaliseen haluttomuuteen.
Oletko lihava läski? Lihava läski harvemmin miehessä herättää suuria himoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole, rasvaprosentti on paljon alhaisempi kuin miehellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin erilaiset ihmiset päätyvät yhteen? Tuntuu, että pariutuminen on nykyään useimmille todella hankala ja iso projekti, jossa vain täydellinen kumppani kelpaa. Miksei se tuosta hankalasta hakuprojektista huolimatta olekaan täydellinen?
Miestä kiinnosti seksi ennen kuin lapsiluku tuli täyteen. Ap
Joillakin miehillä naksahtaa päässä, kun vaimo synnyttää ja vaimosta tulee äiti.
Sen jälkeen vaimo on aina vain äiti, ja miehestä tuntuu pyhäinhäväistykseltä harrastaa seksiä sellaisen kanssa.
Uskomattomalta kuulostaa, mutta tuollaisia on. Onneksi harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Unelmatilanne. Haluaisin parisuhteen, mutta en seksiä. Harmi vain että tällaista on mahdotonta löytää, ja sitten toisaalla joku kärsii kyseisessä tilanteessa.
Tasan ei käy :(.
Otatko mun miehen.
Seksiä kerran kvartaalissa. Muutenkin vanhan liiton mies ja seksi tuntuu nolostuttavan.
Lapsen takia sinnittelen vielä 2 v.
Vierailija kirjoitti:
Miehen biologiaan kuuluu, että haluttaa. Se on DNAssa - kun himottaa, läskeillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin erilaiset ihmiset päätyvät yhteen? Tuntuu, että pariutuminen on nykyään useimmille todella hankala ja iso projekti, jossa vain täydellinen kumppani kelpaa. Miksei se tuosta hankalasta hakuprojektista huolimatta olekaan täydellinen?
Miestä kiinnosti seksi ennen kuin lapsiluku tuli täyteen. Ap
Joillakin miehillä naksahtaa päässä, kun vaimo synnyttää ja vaimosta tulee äiti.
Sen jälkeen vaimo on aina vain äiti, ja miehestä tuntuu pyhäinhäväistykseltä harrastaa seksiä sellaisen kanssa.
Uskomattomalta kuulostaa, mutta tuollaisia on. Onneksi harvinaista.
Ei siitä ollut kyse koska mies oli halukas toista lasta tehtäessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmatilanne. Haluaisin parisuhteen, mutta en seksiä. Harmi vain että tällaista on mahdotonta löytää, ja sitten toisaalla joku kärsii kyseisessä tilanteessa.
Tasan ei käy :(.
Otatko mun miehen.
Seksiä kerran kvartaalissa. Muutenkin vanhan liiton mies ja seksi tuntuu nolostuttavan.
Lapsen takia sinnittelen vielä 2 v.
No sekin määrä olisi jo enemmän kuin haluaisin :). Hankalaa olla romanttinen aseksuaali.
Riippuu siitä minkä ikäisistä on kysymys, jos alle nelikymppisiä niin se on huono juttu, mutta jos yli nelikymppisiä niin kyllä seksielämä on jo vähäistä ja hyvä niin.
Huippukivasta ja kaalimadosta saa apuvälineitä, ja se tuskin loukkaa toista toisin kun pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu seksin ulkoistamisesta. Naiset antavat parhaat vuotensa, kiihkeytensä ja intohimonsa irtoseksimiehille ja siksi parisuhteseen jää vain lapsentekoseksi.
Miehen "logiikkaa":
- jos nainen on haluton, syy on naisessa
- jos mies on halutin, syy on naisessa
:D
Juuri toisessa ketjussa sanottiin naisen haluttomuuden olevan miehen syytä, ja ylänuolia sateli. Tässä ketjussa sitten asia käännetään päälaelleen ja leimataan "miehen logiikaksi", ja taas ylänuolia satelee. Olette te naiset melkoisia selittelijöitä ja tuuliviirejä. :D
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkä ikäisistä on kysymys, jos alle nelikymppisiä niin se on huono juttu, mutta jos yli nelikymppisiä niin kyllä seksielämä on jo vähäistä ja hyvä niin.
Huippukivasta ja kaalimadosta saa apuvälineitä, ja se tuskin loukkaa toista toisin kun pettäminen.
Minä olen alle 40, mies yli. Harrastan sooloseksiä lelujen kanssa kun haluttaa. Ei se korvaa seksiä toisen ihmisen kanssa.
Ap
En ole koskaan harrastanut irtoseksiä ja ylipäätään olen ollut yhdynnässä vain nykyisen mieheni kanssa. Ap