Parasmuistosi onkimisesta ja eikö kannattaisi taas mennä :)
Monilla on kauniita muistoja isän, papan, äidin tai jonkun muun kanssa hetkestä, kun oltiin yhdessä ongella kesällä. Tehkää noita muistoja lisää rakkaittenne kanssa ja lähtekää nyt hyvät ihmiset yhdessä kalaan ;)
Kommentit (5)
Helevetin tylsää touhua ja itikat syö. Siksi en ole omia lapsiani moisella kiusannut. Kalat haen kaupasta.
Ei syö itikat kun hypäät veneeseen ja soudat seljälle johonkin karin viereen ja sitten vaan onki vesille. Itsellä paljon hyviä kalamuistoja henkilön kanssa joka kuoli nuorena. Muisto vain jää....................
No en viitsi edes miettiä missä täälläkin saa nykyään onkia kun ei vesi saa virrata. Eikä täällä mitään syötävää kalaa edes ole koskaan saanut.
Eikä ole sitä venettäkään ;D
Mä seuduilla näillä olen tunnettu kalamies kirjoitti:
Monilla on kauniita muistoja isän, papan, äidin tai jonkun muun kanssa hetkestä, kun oltiin yhdessä ongella kesällä. Tehkää noita muistoja lisää rakkaittenne kanssa ja lähtekää nyt hyvät ihmiset yhdessä kalaan ;)
Suosittelen sulle yhdyssanasääntöjen opettelua tai sitten välilyöntinäppäimen putsaamista.
Kiitos mutta kalastaminen ei kiinnosta ja saaliille tulee pirusti hintaa kun maksaa ensin kalastonhoitomaksun ja hakee kalastusvehkeet kaupasta. Lisätään vielä bensan hinta ja auton käyttökulut matkalla kalastamaan ja veneen hankkiminen ja muistetaan se että kalat ovat täynnä elohopeaa yms. myrkkyjä joten ne ovat syömäkelvottomia ja huvikalastus on eläinrääkkäystä.
Unohda koko juttu, typerä aloitus.
Mun parhaita muistoja on kun ollaan oltu laiturilla ongella ja kissa on istunut ja odottanut vieressä saalista. Sille heiteltiin aina salakat jotka se söi. Nykyäänhän tämä on ilmeisesti eläinrääkkäystä, tälläkin palstalla oli joskus kamala selkkaus jonkun bloggaajan vastaavanlaiselta kalareissulta 😂