Tapailemani mies ei ymmärrä että haluan olla miehen kanssa yhteyksissä myös sielun tasolla
Haluan sielunkumppanin ja tämä mies ei sitä ole. Jatkuvasti vänkää vastaan ja töksäyttelee sekä on suorapuheinen mikä loukkaa. Tapailleet olemme 4 kk ja viime kerran jälkeen lähetin miehelle viestin, jossa kerroin etten halua jatkaa tapailua koska paria meistä ei tule. Mies ei ymmärtänyt sielunkumppanuutta ja -yhteyttä. Miten voisin selittää asian miehelle? :(
Kommentit (28)
Ootko varma että mieheltä löytyy sielu?
Yllättävää.
Mies ei ymmärrä sielunkumppanuutta vaan haluaa seksiä.
Harvinaisuus.
Laita mies lukemaan Luxonian viestejä.
Sanot vaan että ei kiinnosta sitä tapailla. Vaikea siihen vängätä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma että mieheltä löytyy sielu?
Eipä näytä löytyvän, koska käsitys parisuhteesta poikkeaa toisistaan. :(
Miksi sielunkumppanuus edellyttää, ettei sano vastaan eikä ole eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sielunkumppanuus edellyttää, ettei sano vastaan eikä ole eri mieltä?
Mies ei ymmärrä minua vaan yrittää muuttaa mieleisekseen ja haluaa eri asioita parisuhteelta.
Pysy kaukana. Haluaa fyysisen suhteen ja hengausta. Noilla leveleillä ei pitkälle pötkitä. Myös pelkkiä parisuhdetyyppejä tulee vältellä - eivät tunne itseään. Pinnallisia kerroksia.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää.
Harvinaisuus.
Sanoin miehelle monta kertaa mitä haluan parisuhteelta ja mies ei tajua, että haluan rakastavan sielunkumppanin. Mies vänkää vastaan ja haluaa seksipainotteisen suhteen, joka kauhistuttaa minua ja lisäksi vain miehen mielipide on ainoa oli asia mikä tahansa. Väärä mies mulle, liian suora tampio. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää.
Harvinaisuus.Sanoin miehelle monta kertaa mitä haluan parisuhteelta ja mies ei tajua, että haluan rakastavan sielunkumppanin. Mies vänkää vastaan ja haluaa seksipainotteisen suhteen, joka kauhistuttaa minua ja lisäksi vain miehen mielipide on ainoa oli asia mikä tahansa. Väärä mies mulle, liian suora tampio. Huoh!
Kyllä. Debiili elukkataso.
Miksi ihmeessä sun enää pitäisi sille mitään selitellä? Tai olla huolissaan siitä, että se ei ymmärrä selittelyjä?
Jos toisen käsitys keskustelusta on vänkäämällä saada toinen olemaan samaa mieltä, ei sellaisen kanssa voi odottaa kovin syvällistä suhdetta.
Primitiivityyppi, ei aikuinen mies.
Ihmettelen samaa kuin pari aiempaa kommentoijaa: miksi sinun täytyy enää selittää yhtään mitään, jos tapailu ei kerran jatku? Yhteydet poikki jos kerran suhde ei toimi ja haluatte eri asioita. Sitten ei muuta kuin etsimään sitä "sielunkumppania".
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa kuin pari aiempaa kommentoijaa: miksi sinun täytyy enää selittää yhtään mitään, jos tapailu ei kerran jatku? Yhteydet poikki jos kerran suhde ei toimi ja haluatte eri asioita. Sitten ei muuta kuin etsimään sitä "sielunkumppania".
Ehkä me voitas vähän ollan sielunkumppaneita, kun sillä on paksu lompsa.
Jos kerroit jo asian, niin miksi jankkaat? Etsi se sielunkumppani.
Jos mies ei ymmärtä sitä sielukumppanuus juttua niin sä et vaan ole hänelle se sielukumppani :D
Mun tapailemani mies ei ymmärrä, että haluan olla yhteydessä vain sähköisesti ja silloinkin mieluiten pankkiyhteyden välityksellä.
Miehen tulisi virittäytyä samalle taajuudelle sinun kanssasi.
Jatka vaan etsintää. Ehdot ovat toivottomat.
Miehen tulisi virittäytyä samalle taajuudelle sinun kanssasi.
Jatka vaan etsintää. Ehdot ovat toivottomat.
Miks sun pitäis selittää? Et oo mitään velkaa tollaselle sialle. Jätä se oman onnensa nojaan.