Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveiletko omassa seksissäjotain, kerro mitä?

Vierailija
25.09.2026 |

Haaveiletko omassa seksissä, kerro mitä?

Ehkä jotain uutta ja erilaista, vai mistä vielä (unelmoit ja haaveilet) seksissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä..tai en tiedä..mutta luulen kuitenkin että Eipä tuollaiset asiat kun ei ole itselle niin tärkeitä tai kun ne ei ole ollenkaan tai juuri mitään seks.merkitystä.

a-seksuaali

Vierailija
2/5 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

paneminenvoisi olla kiinnostavaa..

sinkkuM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "vielä"? Jos nyt se ekakaan kumppani löytyisi :D 

Vierailija
4/5 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että saisin vaimon haluamaan minua. Ottais vaikka välillä sekin suihin tai koskisi / suutelisi. Itse teen noita em asioita, saamatta mitään vastavuoroisuutta. Kahta viimestä olen pyrkinyt tekemään arjessakin, mutta viime kuukausina en ole enää vaivautunut. Vaimo on rakkaudessa ns. yksisuuntainen, ottaa kyllä kaiken mitä annan, ei anna itse mitään. Ei vaan enää jaksa yrittää, energia on imetty kuiviin eikä enää innosta.

Ihan vaan vanilijakin kelpais, kunhan kokisi olevansa haluttu.

Vierailija
5/5 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että saisin vaimon haluamaan minua. Ottais vaikka välillä sekin suihin tai koskisi / suutelisi. Itse teen noita em asioita, saamatta mitään vastavuoroisuutta. Kahta viimestä olen pyrkinyt tekemään arjessakin, mutta viime kuukausina en ole enää vaivautunut. Vaimo on rakkaudessa ns. yksisuuntainen, ottaa kyllä kaiken mitä annan, ei anna itse mitään. Ei vaan enää jaksa yrittää, energia on imetty kuiviin eikä enää innosta.

Ihan vaan vanilijakin kelpais, kunhan kokisi olevansa haluttu.

Sä kirjoitit tosi hienosti tosta. Pystyisitkö mitenkään sanomaan ton saman sun vaimolle?