Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies veti herneen nenään kysymyksestäni

Vierailija
15.06.2018 |

olemme asumuserossa ja viestiteltiin viimeksi maanantaina. äsken laitoin viestiä, ja kysyin mm. että "onko sulla ollut ikävä mua". se veti tuosta kysymyksestä herneen nenään. kysymys tarkoittaa kuulemma sitä, että määräilen ja sitä että hänellä PITÄISI olla ikävä minua koska MINÄ niin haluan. En edes tajunnut että tuosta kysymyksestä voi vetää herneen nenään tuolla tavalla.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse haikailla miehen perään

Niin? Niin haikailenkin ja aivan tajuttomasti haikailenkin. Sitten?

ap

Miehellä on oikeus pitää sitä inhottavana asiana. Ja tykätä pahaa, kun koitat hankkia hyvää mieltä, vaikka olet hänelle joku, josta varmaan haluaa eroon tai ainakin etäisyyttä.

Vierailija
22/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse haikailla miehen perään

Niin? Niin haikailenkin ja aivan tajuttomasti haikailenkin. Sitten?

ap

Säälittävä nolla, menetit miehesi, kun et tajua mitään! Hahhah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko ihan oikeasti saada vastaukseksi, että ei? Mitä sä sillä vastauksella tekisit?

Halusin saada vastaukseksi, että joo on. Vastauksesta tulisi hyvä mieli.

ap

Eli manipuloit. Mutta EN KYSYNYT SITÄ. Vastaa siihen, mitä kysyttiin. Mitä sä ei-vastauksella tekisit?

Siis sinustako minulla ei ole oikeutta itse kysellä mitään, minä saan vain vastata muiden kysymyksiin?

ap

On oikeus, mutta en osaa vastata kysymykseesi. Sen sijaan halusin lisävastauksia osatakseni. Eli, vastaapas sitten.

Miksi kirjoitat tuossa persoonassa, kuin esittäen miestäni?

ap

Minä haluan tietää, mitä tekisit ei-vastauksella.

Vierailija
24/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit ap ei-vastauksella?

Vierailija
25/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko ihan oikeasti saada vastaukseksi, että ei? Mitä sä sillä vastauksella tekisit?

ap

Eli manipuloit. Mutta EN KYSYNYT SITÄ. Vastaa siihen, mitä kysyttiin. Mitä sä ei-vastauksella tekisit?

Siis sinustako minulla ei ole oikeutta itse kysellä mitään, minä saan vain vastata muiden kysymyksiin?

ap

On oikeus, mutta en osaa vastata kysymykseesi. Sen sijaan halusin lisävastauksia osatakseni. Eli, vastaapas sitten.

ap

Alkaisin itkemään ja kaivaisin sen joo-vastauksen sieltä vaikka väkisin. 

ap

Vierailija
26/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mielentetveyspotilas vallannut ketjun

Vierailija
27/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin avoimesti myöntää, että kyllä, minulla on ollut mielenterveysongelmia ja on edelleenkin.

ap

Vierailija
28/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Alkaisin itkemään ja kaivaisin sen joo-vastauksen sieltä vaikka väkisin. 

ap

No niin. Mies inhoaa tuollaista käytöstä, eikä voi valehdella että olisi tarvinnut sinua, eli / tai ikävöinyt sinua, joten miestä kiukuttaa ja osoittaa sen sinulle, kuten kuuluukin. Siitäs sait, manipuloija.

Vierailija
29/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ap.

Vierailija
30/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille. Laitoin teidän innoittamana miehelle anteeksipyyntöviestin.

ap

Vierailija
31/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin avoimesti myöntää, että kyllä, minulla on ollut mielenterveysongelmia ja on edelleenkin.

ap

No älä ainakaan manipuloi, vaikka oisit mikä mt tahansa, niin sulla ei ole siihen oikeutta. Kannat vastuun käytöksestäsi nyt.

Vierailija
32/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastaajille. Laitoin teidän innoittamana miehelle anteeksipyyntöviestin.

ap

Okei, vaikka eipä mies kyllä kaipaa sitäkään. Koska hän sanoi sinulle jo suorat sanat, niin tuollainen pyyteleminen ei vaikuta yhtään mihinkään enää.

Vierailija
33/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No älä ainakaan manipuloi, vaikka oisit mikä mt tahansa, niin sulla ei ole siihen oikeutta. Kannat vastuun käytöksestäsi nyt.

En edelleenkään ymmärrä miten tuo on manipulointia :D Mutta uskoin teitä joten laitoin sen viestin. 

ap

Vierailija
34/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulin av:lle. Olen kyllä todella hämmentynyt. Luulin, että kaikki olis silleen että "ihme herkkä ja sairas mies, kysyit normaalin ja neutraalin kysymyksen, eroa äkkiä tuollaisesta äkkipikaisesta tyypistä". Eikös avoimuus ja tunteet ollut vaan hyvä juttu?

ap

Vierailija
35/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulin av:lle. Olen kyllä todella hämmentynyt. Luulin, että kaikki olis silleen että "ihme herkkä ja sairas mies, kysyit normaalin ja neutraalin kysymyksen, eroa äkkiä tuollaisesta äkkipikaisesta tyypistä". Eikös avoimuus ja tunteet ollut vaan hyvä juttu?

ap

Miksi "onneksi"? Sait kuulla olevasi manipuloiva typerys.

Vierailija
36/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En edelleenkään ymmärrä miten tuo on manipulointia :D Mutta uskoin teitä joten laitoin sen viestin. 

ap

Kyseisen viestin laittaminen ei liity "meidän uskomiseen", koska kukaan ei kehottanut sinua laittamaan enempää viestejä. Kyseisen viestin laittaminen ei niin ikään eroa kauheasti manipuloinnista. Vaadit sillä miestä antamaan anteeksi, vaikka sinä olit typerä, eikä miestä enää pitäisi kiinnosta, vaikka olitkin. Se kiinnostaa, että lakkaat olemasta typerä, täysin, ja se on sinun vastuullasi.

Vierailija
37/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ap, tää on 0/5.

Vierailija
38/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kyseisen viestin laittaminen ei liity "meidän uskomiseen", koska kukaan ei kehottanut sinua laittamaan enempää viestejä. Kyseisen viestin laittaminen ei niin ikään eroa kauheasti manipuloinnista. Vaadit sillä miestä antamaan anteeksi, vaikka sinä olit typerä, eikä miestä enää pitäisi kiinnosta, vaikka olitkin. Se kiinnostaa, että lakkaat olemasta typerä, täysin, ja se on sinun vastuullasi.

Tuolla logiikalla KAIKKI on manipulointia. Rauhoitu nyt vähän.

ap

Vierailija
39/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tuolla logiikalla KAIKKI on manipulointia. Rauhoitu nyt vähän.

ap

Menipäs sulla kauan vastaamisessa! ;D

Vierailija
40/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko menee vastata viestiin nro 35, trolli-ap? ;D

Se on jo vähän vaikeampi sulle :))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan