Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies veti herneen nenään kysymyksestäni

Vierailija
15.06.2018 |

olemme asumuserossa ja viestiteltiin viimeksi maanantaina. äsken laitoin viestiä, ja kysyin mm. että "onko sulla ollut ikävä mua". se veti tuosta kysymyksestä herneen nenään. kysymys tarkoittaa kuulemma sitä, että määräilen ja sitä että hänellä PITÄISI olla ikävä minua koska MINÄ niin haluan. En edes tajunnut että tuosta kysymyksestä voi vetää herneen nenään tuolla tavalla.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa. Miksi kyselit?

Vierailija
2/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko ihan oikeasti saada vastaukseksi, että ei? Mitä sä sillä vastauksella tekisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska halusin tietää asian? Minusta kysymys on aivan neutraali. Vai trollailetko?

ap

Vierailija
4/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullinen ero on ainoa oikea ratkaisu. Kun vastaukset ovat tuota luokkaa. Siihen on varmaan syynsä, miksi asumuseroon päädyitte.

Vierailija
5/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaakin kysellä tuollaista, jota harva uskaltaa kysellä suhteen alkuvaiheessakaan? Ihan ihme liimautumisyritys.

Vierailija
6/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko ihan oikeasti saada vastaukseksi, että ei? Mitä sä sillä vastauksella tekisit?

Halusin saada vastaukseksi, että joo on. Vastauksesta tulisi hyvä mieli.

ap

Vierailija
7/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska halusin tietää asian? Minusta kysymys on aivan neutraali. Vai trollailetko?

ap

Ootko vähän tyhmä. Etkö tajua, ettei se edes kuulu sinulle, mitä toinen tuntee sinua kohtaan?

Vierailija
8/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli manipuloit. Mutta EN KYSYNYT SITÄ. Vastaa siihen, mitä kysyttiin. Mitä sä ei-vastauksella tekisit?

Vierailija
9/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaakin kysellä tuollaista, jota harva uskaltaa kysellä suhteen alkuvaiheessakaan? Ihan ihme liimautumisyritys.

Oletko sekaisin? Täysin normaali kysymys, mikä tekee tuosta liimautumisyrityksen?

ap

Vierailija
10/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ei oo ollut ikävä mutta ei ole vielä valmis sitä sinulle myöntämään.

Vierailija
11/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli manipuloit. Mutta EN KYSYNYT SITÄ. Vastaa siihen, mitä kysyttiin. Mitä sä ei-vastauksella tekisit?

Siis sinustako minulla ei ole oikeutta itse kysellä mitään, minä saan vain vastata muiden kysymyksiin?

ap

Vierailija
12/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sekaisin? Täysin normaali kysymys, mikä tekee tuosta liimautumisyrityksen?

ap

Sinä olet sekaisin, tai et tajua yhtään mitään. Ikävä liittyy toisen tarvitsemiseen. Miksi ihmeessä mies tarvitsisi sinua, mahtaa lähinnä olla iloinen, että pääsi eroon. Ihan sama, kun kysyisit, että "tarviitko sä minua" tai "oletko tarvinnut minua" (varmaan lähinnä seksiin), jos se ois nyt tarvinnut. Ehkä se tarttiskin seksiä, mutta ei varmana sinulta, niin ei tuommoiset kysymykset kiinnosta, katsos.

Vierailija
13/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele vaan anna äijän olla, kuitenkin on ikävä tai sit joku uus hoito. Jos erotaan niin sit erotaan ei rampata prkle

Vierailija
14/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse haikailla miehen perään

Vierailija
15/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis sinustako minulla ei ole oikeutta itse kysellä mitään, minä saan vain vastata muiden kysymyksiin?

ap

On oikeus, mutta en osaa vastata kysymykseesi. Sen sijaan halusin lisävastauksia osatakseni. Eli, vastaapas sitten.

Vierailija
16/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, eli halusit vain käyttää miestä saadaksesi hyvän mielen etkä rehellistä vastausta kysymykseesi. Inhottavaa minunkin mielestä ja koska tuollainen on niin törkeän läpinäkyvää ei sitä voi edes hyväntahtoisuuttaan painaa villaisella vaan se oikeasti ärsyttää.

Vierailija
17/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse haikailla miehen perään

Niin? Niin haikailenkin ja aivan tajuttomasti haikailenkin. Sitten?

ap

Vierailija
18/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä tuosta ihme riehujasta. Kysyit normaalin kysymyksen, josta terve ihminen ei pahoittaisi mieltään.

Vierailija
19/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, eli halusit vain käyttää miestä saadaksesi hyvän mielen etkä rehellistä vastausta kysymykseesi. Inhottavaa minunkin mielestä ja koska tuollainen on niin törkeän läpinäkyvää ei sitä voi edes hyväntahtoisuuttaan painaa villaisella vaan se oikeasti ärsyttää.

Siis teidän on pakko trollailla. Teillä on joku salajuoni :D Aivan normaali kysymys.

ap

Vierailija
20/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

On oikeus, mutta en osaa vastata kysymykseesi. Sen sijaan halusin lisävastauksia osatakseni. Eli, vastaapas sitten.

Miksi kirjoitat tuossa persoonassa, kuin esittäen miestäni?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi