Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies veti herneen nenään kysymyksestäni

Vierailija
15.06.2018 |

olemme asumuserossa ja viestiteltiin viimeksi maanantaina. äsken laitoin viestiä, ja kysyin mm. että "onko sulla ollut ikävä mua". se veti tuosta kysymyksestä herneen nenään. kysymys tarkoittaa kuulemma sitä, että määräilen ja sitä että hänellä PITÄISI olla ikävä minua koska MINÄ niin haluan. En edes tajunnut että tuosta kysymyksestä voi vetää herneen nenään tuolla tavalla.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mielentetveyspotilas vallannut ketjun

Voin avoimesti myöntää, että kyllä, minulla on ollut mielenterveysongelmia ja on edelleenkin.

ap

No älä ainakaan manipuloi, vaikka oisit mikä mt tahansa, niin sulla ei ole siihen oikeutta. Kannat vastuun käytöksestäsi nyt.

En edelleenkään ymmärrä miten tuo on manipulointia :D Mutta uskoin teitä joten laitoin sen viestin. 

ap

Kyseisen viestin laittaminen ei liity "meidän uskomiseen", koska kukaan ei kehottanut sinua laittamaan enempää viestejä. Kyseisen viestin laittaminen ei niin ikään eroa kauheasti manipuloinnista. Vaadit sillä miestä antamaan anteeksi, vaikka sinä olit typerä, eikä miestä enää pitäisi kiinnosta, vaikka olitkin. Se kiinnostaa, että lakkaat olemasta typerä, täysin, ja se on sinun vastuullasi.

Tuolla logiikalla KAIKKI on manipulointia. Rauhoitu nyt vähän.

ap

Menipäs sulla kauan vastaamisessa! ;D

Anteeksi, kävin öö... paskalla. Miksi minun täytyisi olla täysin liimautunut tietokoneeseen?

ap

Vierailija
42/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin avoimesti myöntää, että kyllä, minulla on ollut mielenterveysongelmia ja on edelleenkin.

ap

No älä ainakaan manipuloi, vaikka oisit mikä mt tahansa, niin sulla ei ole siihen oikeutta. Kannat vastuun käytöksestäsi nyt.

En edelleenkään ymmärrä miten tuo on manipulointia :D Mutta uskoin teitä joten laitoin sen viestin. 

ap

Kyseisen viestin laittaminen ei liity "meidän uskomiseen", koska kukaan ei kehottanut sinua laittamaan enempää viestejä. Kyseisen viestin laittaminen ei niin ikään eroa kauheasti manipuloinnista. Vaadit sillä miestä antamaan anteeksi, vaikka sinä olit typerä, eikä miestä enää pitäisi kiinnosta, vaikka olitkin. Se kiinnostaa, että lakkaat olemasta typerä, täysin, ja se on sinun vastuullasi.

ap

Anteeksi, kävin öö... paskalla. Miksi minun täytyisi olla täysin liimautunut tietokoneeseen?

ap

Ei sun tarvii, mutta trollina joudut keksimään miten trolli jatkuu, niin siinähän voi kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on vasta näin vähän ja kaikki av-mammat jo ihan sekaisin. Haukutte syytöntä ihmistä manipuloijaksi. Mutta ok, uskoin teitä, ei 10 av-mammaa voi olla väärässä, vai voiko?

ap

Vierailija
44/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulin av:lle. Olen kyllä todella hämmentynyt. Luulin, että kaikki olis silleen että "ihme herkkä ja sairas mies, kysyit normaalin ja neutraalin kysymyksen, eroa äkkiä tuollaisesta äkkipikaisesta tyypistä". Eikös avoimuus ja tunteet ollut vaan hyvä juttu?

ap

Avoimuus olisi sitä, että laittaisit viestin "mulla on ollut ikävä sua". Mikset laittanut niin, kun kerran kaipaat miestä? Mies olisi voinut vastata vaikka, että samoin. Tuollainen kysely taas on tosiaan ahdistavaa manipulointia.

Vierailija
45/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Palaile nyt epätoivoisena tarinaasi vaan, kiltti ap.

Vierailija
46/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Ei sun tarvii, mutta trollina joudut keksimään miten trolli jatkuu, niin siinähän voi kestää.

Miksi luulet että tämä on trolli? Ei ole, vaan täyttä totta. Itkin äsken.

ap

Vierailija
47/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee, että pystyy servaamaan täällä "auttajille", mutta jäikin itse köpelösti trollitutkan haaviin. Sorit siitä.

Vierailija
48/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Miksi luulet että tämä on trolli? Ei ole, vaan täyttä totta. Itkin äsken.

ap

Itkit paskalla?💩💩💩 Haha 😅

Vierailija
49/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, hyvää loppuelämää teille, manipuloijat.

ap

Vierailija
50/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan ap olla itsekin mies.......... Eräs kakkanaamainen palstalainen paljastui tänään mieheksi nimittäin...... saattaaa olla sama tyyppi, ainakin nämä "Rauhoitu"-kehoitukset, vailla syytä ovat liiankin tuttuja 🙄

Vierailija
51/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, hyvää loppuelämää teille, manipuloijat.

ap

Trollisi meni pöntöstä sen kakkasi mukana?

Vierailija
52/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan ap olla itsekin mies.......... Eräs kakkanaamainen palstalainen paljastui tänään mieheksi nimittäin...... saattaaa olla sama tyyppi, ainakin nämä "Rauhoitu"-kehoitukset, vailla syytä ovat liiankin tuttuja 🙄

...ja jotenkin miesmäisiä.. lassukka inisemässä niitä, vaikkei kukaan ole yhtään rauhattomana vielä edes. Mutta sitä on hyvä hokea, kun pelottaa, ettei jäisi vain alakynteen.

Vierailija
53/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutte minua manipuloijaksi mutta samalla te kiusaatte minua ja ilkeilette minulle. Ja luulette olevanne kovinkin hyviä ihmisiä.

ap

Vierailija
54/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tuota samaa vielä muutaman kerran, niin on niin monta hernettä nenässä ettei henki kulje. Säästyy oikeuskuluja.

Vierailija
55/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukutte minua manipuloijaksi mutta samalla te kiusaatte minua ja ilkeilette minulle. Ja luulette olevanne kovinkin hyviä ihmisiä.

ap

Nyyyyh. Kokeile joskus tositarinalla, niin voi tulla erilainen vastaanotto, jos sellaista kaipaat.

Vierailija
56/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nyyyyh. Kokeile joskus tositarinalla, niin voi tulla erilainen vastaanotto, jos sellaista kaipaat.

Eikä sitten naapurin tositarinalla.

Vierailija
57/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että suuttuu tollasesta kertoo mun mielestä lähinnä sen että mies joko on ikävöinyt, mutta ei haluaisi ikävöidä, on vihainen sulle/ itselleen kun tuot sen kysymykselläsi esiin.

Se joka sanoo että asumuseroon on syy, niin vois juosta jorpakkoon, yleisin syy parisuhde ongelmiin on se ettei toinen tai molemmat osaa/ uskalla puhuu tunteistaan ja sit päädytään nk.kielteiselle kehällä, toinen suojaa itseään vetäytymällä (yleensä mies) ja toinen suojaa itseään hyökkäämällä (usein nainen) ja yllättäen mitä enemmän toinen vetäytyy sitä enemmän toinen hyökkää ja mitä enemmän toinen hyökkää sitä enemmän toinen vetäytyy.

Ratkaisun ei tarvii olla ero vaan tunnekeskeinen pariterapia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi