Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jiiihaaa! Tänään mennään ostamaan uusi auto! Audi tai Mersu!

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Audini ei jää kakkoseksi, ja on omasta mielestä paremman näköinen kuin mersu.

Mersulla on pari (todella kallista) ulkoapäin hienompaa mallia, mutta pääosa liikenteessä näkyvistä malleista on niin mainstreamia, etteivät erotu millään tavalla massasta. Molemmilla on aika rumat etumaskit. Etenkin Audin " olympiarenkaat" ovat mielestäni kamalat.

Vierailija
2/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikään ei voita sitä ajomukavuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä minä olen käynyt katsomassa ja koeajamassa niin varustelut on yleensä huippuluokkaa verrattuna suomiautoihin, mukaanlukien penkinlämmittimet. 200 ¿ kun vielä sijoittaa päälle, niin saa alustan ruostesuojauksen kuntoon. Kyllä ne ihan samoja autoja on mitä valmistetaan muuallekin eurooppaan.

Vierailija
4/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Audini ei jää kakkoseksi, ja on omasta mielestä paremman näköinen kuin mersu.

Mersulla on pari (todella kallista) ulkoapäin hienompaa mallia, mutta pääosa liikenteessä näkyvistä malleista on niin mainstreamia, etteivät erotu millään tavalla massasta. Molemmilla on aika rumat etumaskit. Etenkin Audin " olympiarenkaat" ovat mielestäni kamalat.

Itse en ole koskaan edes mitään katseenvangitsijaa halunnut. Mä tahdoin perustavallisen mutta hyvän auton. Mä en osta autoa pelkän ulkonöön perusteella.

Mulla on ollut myös Peugeot, Opel ja Wolgswagen. Näihin verrattuna Audi on mielestäni paras.

Vierailija
5/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Wolgswagen. Näihin verrattuna Audi on mielestäni paras.

Vierailija
6/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tossa mietinkin et, miten se kirjoitetaan. Mutta sama kai se kun asia tuli kuitenkin selväksi. Ois pitäny kirjoittaa vaan passat :)

Vierailija
7/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Tykkään vaan enemmän ulkonäöstä. Ja mieluiten farkkuna.

Haaveeksi kyllä jää meidän perheessä.

T: Ford Mondeo

Vierailija
8/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuontiautoihin ei ole luottamista!

Vierailija
9/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tosiaan pankki maksa, vaan ihan me itse ja olipa vaan hienoa ajaa kotiin uudella autolla poppi soiden! Ostettiin Mercedes- Benz ML (3. 5) ML350! Eli kyllä kelpaa! Saatiin hyvään hintaan eli karvan alle 80. 000e!

Kyllä Mersussa oli parhaat ajo- ominaisuudet yhdistettynä tyylikkääseen ulkonäköön!

t. ap

Vierailija
10/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kolhisin! Niin tai sitten joku muu sen tekisi parkkipaikalla kun avaa viereisen auton oven " tömps" .

Mut onnee uudelle autolle!

Vierailija
11/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan, ap. Ehkä jonain päivänä sinulla oikeasti on varaa ostaa Audi tai Mersu - tai ihan oikea kunnon auto kuten Volvo :)

Vierailija
12/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan tänään.... tilata korkeintaan voitte. Ei niitä mersuja ja audeja ole hyllyssä kuin maitopurkkeja... paitsi tietty vanhoja räpsyjä voi olla jos niitä etsii

Vierailija
13/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Odota vaan, ap. Ehkä jonain päivänä sinulla oikeasti on varaa ostaa Audi tai Mersu - tai ihan oikea kunnon auto kuten Volvo :)

Taitaa vaan vituttaa kun mies yrittäjänä tienaa niin kivasti! Eikö mullakaan huono liksa ole! Ehkä painitaan vähän eri sarjoissa kun olet niin kade? Meillä tosiaan _oli_ -97 Mersu, joten johan tässä on ollut aikaa säästääkin!

ap

Vierailija
14/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallihäkkyrät.

Mulle auto ainakin on kulkuneuvo. Ei egon tai minkään muunkan jatke.

Vierailija
15/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan vituttaa kun mies yrittäjänä tienaa niin kivasti! Eikö mullakaan huono liksa ole! Ehkä painitaan vähän eri sarjoissa kun olet niin kade? Meillä tosiaan _oli_ -97 Mersu, joten johan tässä on ollut aikaa säästääkin!

ap

[/quote]

Tää on jo ihan huippu: käydään täällä brassailemassa miehen tuloilla. Mun isi onkin vahvempi kuin sun. Kasvakaa hei aikuiseksi.

Vierailija
16/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MissSilver:

ap

Kasvakaa hei aikuiseksi.

Vierailija
17/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua harmittaisi, kun itse ajelen Volvo XC70:lla ja miehen alla on V70 viime vuoden mallia? Vanhimmalle pojalle ostettiin just pikku-BMW kun halusi itse sellaisen... Autot on vaan kulkuvälineitä, ei egon jatkeita.

10

Vierailija
18/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellänikin oli aikasemmin 350 mersu. en oikein pitänyt siitä. se oli jotenkin liian jäykkä kaupunkiin ja näyttikin ihan taksilta. nyt sillä on range rover sportti ja mulla alfan gt. toi alfa on muuten aika paljon nätimpi kuin mersu halvempikin kannattaa käydä kokeilemassa, vaikka kakkosautoksi niinkuin meillä.

Vierailija
19/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi minua harmittaisi, kun itse ajelen Volvo XC70:lla ja miehen alla on V70 viime vuoden mallia? Vanhimmalle pojalle ostettiin just pikku-BMW kun halusi itse sellaisen... Autot on vaan kulkuvälineitä, ei egon jatkeita.

10

Vierailija
20/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksi haukkuu ap:n kirjoituksen provoksi ja sitten kehuu omilla autoillaan xD nolo! Oikein pojallekin bemari...buahah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän