Onnistun herättämään naisten kiinnostuksen baarissa vain, jos olen käynyt kuukauden sisällä parturissa, pukeudun siististi ja esitän itsevarmaa
Se itsevarmuus ei siis ole sitä, että menisin ventovieraille naisille juttelemaan oma-aloitteisesti, mutta jos menen tanssilattialle, joraan riittävän itsevarman oloisesti, hymyilen naisille jne. niin jotkut naiset saattavat kiinnostua.
Jos sensijaan vaan istun pöydässä juomalasin kanssa, niin eipä kukaan nainen silloin kiinnitä muhun mitään huomiota tai tule juttelemaan.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi nainen menisi juttelemaan jollekin epäsiistin näköiselle, nyrpeälle luimistelijalle nurkkapöytään?
Voihan se epäsiistin näköinen, nyrpeä luimistelija olla sisäisesti kaunis.
Sisäisesti kauniilla ei ole ravintolamaailmassa mitään jakoa. Siellä pätee omat sääntönsä, sisäistä kauneutta kannattaa loistaa jossain ihan muualla.
Aloittajalla oli hyvä oivallus. Noin elämästä yleensäkin, pienellä vaivalla tekee itsestään helpommin lähestyttävän ja lisäetuna saa treenata niitä seurustelutaitoja. Muistaa vaan pitää jutut sopivan kevyenä heittelynä, vähän sellaista sosiaalinen perhonen- menoa syventymättä sen kummemmin.
Hauskaa kesää!
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten katsoo epätoivoisen anovalla koiranpentuilmeellä naisia sieltä pöydästä, se on varma karkotuskeino. Kyllä se itsevarmuus on ihan hyvä juttu.
Hyi saata** mielistelevät ja nuoleskelevat koiranpentu katse miehet. Yöks.
Aika monet miehet menevät jossain likaisessa hupparissa ja lököttävissä housuissa baariin rasvaletillä ja usein ovat vielä reilusti ylipainoisia...sitten ihmetellään kun sitä naista ei vaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen puolestaan herättää miehissä kiinnostusta vain, jos on ennen baariin lähtöä meikannut itsensä kauniiksi, pukeutunut seksikkäisiin, paljastaviin vaatteisiin, eikä ole alunperinkään esim liian pulska tai vanha.
Semmost se o, paarielämä.
Viksummat käy vaan bailaamassa kaverien kanssa tai pysyvät poissa baareista.
Näinhän se menee, ei niitä baareja lihatiskeiksi turhaan sanota.
Vierailija kirjoitti:
Se itsevarmuus ei siis ole sitä, että menisin ventovieraille naisille juttelemaan oma-aloitteisesti, mutta jos menen tanssilattialle, joraan riittävän itsevarman oloisesti, hymyilen naisille jne. niin jotkut naiset saattavat kiinnostua.
Jos sensijaan vaan istun pöydässä juomalasin kanssa, niin eipä kukaan nainen silloin kiinnitä muhun mitään huomiota tai tule juttelemaan.
Miten esität itsevarmaa?
Täysin idiootti aloitus kyllä. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen puolestaan herättää miehissä kiinnostusta vain, jos on ennen baariin lähtöä meikannut itsensä kauniiksi, pukeutunut seksikkäisiin, paljastaviin vaatteisiin, eikä ole alunperinkään esim liian pulska tai vanha.
Semmost se o, paarielämä.
Viksummat käy vaan bailaamassa kaverien kanssa tai pysyvät poissa baareista.
Naista joka pukeutuu seksikkäästi baariin pidetään lutkana joka panee kaikkia. Kelpaa vain YIJ:hin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos menen homssuisissa vaatteissa, ilman meikkiä, tukka kananp:nä istumaan kyyryssä naama mutrussa yksin johonkin pöytään kittaamaan kaljaa, niin veikkaan ettei kovin moni mies lähesty minuakaan.
Näin tämmöisen pullukan toissavkl baarissa yksin istumassa loossissa ja siinä ravasi miehiä jatkuvasti :D
Niin, siinä oli ne läskit, haisevat, hompsuiset ja humalaiset miehet nähneet vihdoin tilaisuutensa koittaneen, jonkun naisen jonka taso on heidänkin alapuolellaan :D Näitä naisia on usein lähipubeissa vakkariasiakkaana. Meidän naapurissa oli ennen tälläinen paikka ja poliisi sai joskus hälyytyksiä että sen baarin takana kulkevalla kevyenliikenteen väylällä harrastetaan seksiä... Ei ollut niin nokonnuukaa nillä romansseilla.
Itse olen lihava nainen, ja kyllä sen huomaa että vaikka olisin meikannut ja laittanut hiuksia ja ihan nätissä mekossa, niin miehet juttelee hoikalla ystävättärelle koko illan, ja sitten kun tulee valomerkki alkaa se tyyppi, joka on kovassa jurrissa kiertänyt koko baarin naiset jo vonkaamassa eikä kielikään enää oikein käänny, lähestyä meikäläistäkin ja jos oikein supliikki sattuu olemaan niin sanoo että sulla on ihan nätti naama.
Ap, jos olisit nainen, et saisi koskaan baarissa seuraa noin pienellä vaivannäöllä.
Olisi kyllä helppoa olla mies. Naisena baarissa ei riitä se, että käy parturissa, pukeutuu siististi ja on itsevarma. Lisäksi täytyy olla nuori, laiha, kaunis, meikata, pukeutua paljon paremmin kuin "siististi", hymyillä ja nauraa kuin sirkuspelle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten esität itsevarmaa?
Täysin idiootti aloitus kyllä. :D
Otan hieman rohkaisevaa, että estot lähtee, tanssin itsevarman oloisesti, vaikutan sopivasti ylpeältä ja hyväntuuliselta jne. jne.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos olisit nainen, et saisi koskaan baarissa seuraa noin pienellä vaivannäöllä.
Olisi kyllä helppoa olla mies. Naisena baarissa ei riitä se, että käy parturissa, pukeutuu siististi ja on itsevarma. Lisäksi täytyy olla nuori, laiha, kaunis, meikata, pukeutua paljon paremmin kuin "siististi", hymyillä ja nauraa kuin sirkuspelle jne.
Viime viikonloppuna mulla oli päälläni vaaleansininen 20 euron kauluspaita H&M:stä, 10 euron farkut samasta myymälästä, 70 euron Adidas-merkkiset lenkkarit, hiukset oli kevyesti vedetty geelillä taaksepäin, partakarvat höylätty. Lisäksi käytän meikkipuikkoa ennen baariin lähtöä peittämään muutamat finnit naamastani, koska mulla on edelleen akneen taipumusta, vaikka ikää on jo 25v.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos menen homssuisissa vaatteissa, ilman meikkiä, tukka kananp:nä istumaan kyyryssä naama mutrussa yksin johonkin pöytään kittaamaan kaljaa, niin veikkaan ettei kovin moni mies lähesty minuakaan.
Näin tämmöisen pullukan toissavkl baarissa yksin istumassa loossissa ja siinä ravasi miehiä jatkuvasti :D
Niin, siinä oli ne läskit, haisevat, hompsuiset ja humalaiset miehet nähneet vihdoin tilaisuutensa koittaneen, jonkun naisen jonka taso on heidänkin alapuolellaan :D Näitä naisia on usein lähipubeissa vakkariasiakkaana. Meidän naapurissa oli ennen tälläinen paikka ja poliisi sai joskus hälyytyksiä että sen baarin takana kulkevalla kevyenliikenteen väylällä harrastetaan seksiä... Ei ollut niin nokonnuukaa nillä romansseilla.
Ihan asiallisen oloisia suurin osa miehistä oli. Ei nyt mitään mr. finland tasoa, mutta perussiistin näköisiä taviksia. Toki pari oli ottanut hieman liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikonloppuna mulla oli päälläni vaaleansininen 20 euron kauluspaita H&M:stä, 10 euron farkut samasta myymälästä, 70 euron Adidas-merkkiset lenkkarit, hiukset oli kevyesti vedetty geelillä taaksepäin, partakarvat höylätty. Lisäksi käytän meikkipuikkoa ennen baariin lähtöä peittämään muutamat finnit naamastani, koska mulla on edelleen akneen taipumusta, vaikka ikää on jo 25v.
AP
Ostappa oikeasti kalliit merkkivaatteet. Satkun parin paita. Kalliit kengät ja farkut. Lupaan että tulet saamaan pesää ja huomiota ainakin gold diggereiltä huomattavasti enemmän.
Naisen tyypillinen kesän baarikauteen valmistautuminen alkaa jo tammikuussa, kun nainen alkaa raahata jouluporsastelun jälkeen itseään salille ainakin sen 3 kertaa viikossa ja sen lisäksi juoksulenkille pari kertaa viikossa. Tätä jatkuu koko kevään, sen lisäksi on syötävä säännöllisesti ja ostettava jotain muuta kuin pakastepizzaa eli lähinnä luomuvihanneksia, kalaa ja kanaa ja prepattava itselleen muovibokseihin 5 ateriaa joka päivälle. Niin ja vettä pitää kitata jatkuvasti, ettei tule ryppyjä ja finnejä. Tukka täytyy värjätä 4-6 viikon välein, kampaajantuolilla menee helposti neljäkin tuntia ja käynnin hinta on aina yli 200e. Minkä lisäksi tukka ja sävy pitää ylläpitää kalliilla kampaamotuotteilla semipäivittäin. Minkä lisäksi tietysti säännöllisesti huollatetaan ripset ja kynnet, valkaistaan hampaat, kuivaharjataan, kuoritaan, sheivataan/sokeroidaan, käydään kasvohoidoissa aina kun on varaa, laitetaan itseruskettavaa ainakin pari kertaa viikossa (mitä ennen koko iho pitää kuoria ja jonka jälkeen pitää pari tuntia hillua alasti kämpässä hikoilematta tai sotkematta lakanoita/valkoista sohvaa). Niin ja päivittäinen meikkaaminen ja hiusten harjaaminen, suoristaminen/kihartaminen ja hiusmuotoilutuotteilla kuorruttaminen.
Kun se baari-ilta alkaa lähestyä, aloitetaan viimeistään keskiviikkona suolaisten ja turvottavien ruokien välttely, ja vaikka menkkaturvotuksen takia linjat ei ole ihan kuosissa, ehtii vielä jättää hiilarit kokonaan pois, jolloin nestettä lähtee pari kiloa viikonloppuun mennessä. Perjantaina tai lauantaina syödään aamusta asti sitten ekstrakevyesti, käydään suihkussa, kuoritaan iho ja poistetaan kaikki karvat, minkä jälkeen taas parin tunnin itseruskettavarumba. Onneksi sen aikaa voi antaa kasvonaamion vaikuttaa. Sitten pitää kuivata ja kihartaa hiukset ilman että hikoilet rusketuksen piloille, kosteuttaa vielä naama, antaa rasvan imeytyä, meikata sellaisen tunnin-pari (koska turhaudut ja aloitat meikin alusta tai toteat, että silmämeikki saa sinut näyttämään drag queenilta), ja sitten vääntäytyä Zalandosta tilattuun parinsadan euron kolttuun, jonka alle laitetaan vielä muotoileva alusasu (=murhakorsetti), itseliimautuvat rintsikat kiskomaan tissivakoa terhakammaksi ja talkkia sisäreisiin ja vaateteippiä kriittisiin paikkoihin. Rakkolaastareilla kuorrutettuihin jalkoihin tungetaan keskiaikaisesti kidutuksesta menevät piikkikorot. Käsilaukkuun pakataan kriittinen meikkiarsenaali, pippurisumute, tamponeja, se tavallinen varustus. Sitten skumppalasi käteen, puolen tunnin yritys ottaa täydellinen selfie, ja taksilla etkoille/bileisiin. Siellä täytyy varoa juomasta liikaa, tuhraamasta meikkiä, vilauttelematta nännejä, kompuroimasta korkkareilla ja jättämästä drinkkiä johonkin, missä joku voi laittaa siihen tyrmäystippoja. Sitten ei muuta kuin tekohymy ja yhteiskuva sen yhden ärsyttävän lehmän kanssa, kikattelua, kohtalokkaita katseita miesten pöytiin ja skååål!
Tällaista minunkin elämä oli vielä pari vuotta sitten. Joskus oli vientiä, joskus ei. Ja ennen baariinlähtöä tosiaan meni helposti 6 tuntia laittautuessa. Että ei se huomio niille naisillekaan tule ilmaiseksi tai ilman vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallisen oloisia suurin osa miehistä oli. Ei nyt mitään mr. finland tasoa, mutta perussiistin näköisiä taviksia. Toki pari oli ottanut hieman liikaa
Tässä siis kärjistetysti:
Miesten ongelma: Kukaan ei osoita kiinnostusta. Jos itse lähestyy naista niin saa pakit.
Naisten ongelma: Kiinnostuksen osoittajia on paljon mutta ovat kaikki vääränlaisia.
Onko se oikeasti jollekin noin vaikeaa?
Itse olen viimeisen pari- kolme kertaa kun olen käynyt baarissa (käyn n. 1krt/v, enää ei huvita käydä niinkään usein) meikittä, joko housut tai korkkarit ja joku toppi. Usein on myös silmälasit. Hiukset olen pesun jälkeen harjannut, mut harvemmin jaksan edes kuivata niitä. Kuivuu ne itsestäänkin.
Jos oikein jaksaa panostaa, niin laitan ripsiväriä. Olen lievästi ylipainoinen.
Silti huomiota ja vientiä riittää, siinä määrin, etten juuri sen vuoksi jaksa edes sinne raahautua ja ikä on lähempänä 40 ku 30...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ongelma: Kukaan ei osoita kiinnostusta. Jos itse lähestyy naista niin saa pakit.
Naisten ongelma: Kiinnostuksen osoittajia on paljon mutta ovat kaikki vääränlaisia.
No mä voin korjata tän miesten ongelman vastaamaan naisten ongelmaa: minä, 43v ylipainoinen nainen
alan osoittamaan kiinnostusta 20-v miehiin. Tulen drinksu kädessä niskan taakse, ja hönkäisen "hojo hojo, mikäs poikaa painaa, kun on niin tympee ilme?" Sitten kysyn jos voin ostaa juotavaa, jos vastaus on "ei kiitos", huudan sylki pirskahdellen että "mä vaan yritin olla s_tana kohtelias, helvatan ukko!". Jos vastaus on joo, niin kysyn perään et tuleeks sitä munaa sit jos mä ostan, nimittäin mä pihtareille mitään osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä voin korjata tän miesten ongelman vastaamaan naisten ongelmaa: minä, 43v ylipainoinen nainen
alan osoittamaan kiinnostusta 20-v miehiin. Tulen drinksu kädessä niskan taakse, ja hönkäisen "hojo hojo, mikäs poikaa painaa, kun on niin tympee ilme?" Sitten kysyn jos voin ostaa juotavaa, jos vastaus on "ei kiitos", huudan sylki pirskahdellen että "mä vaan yritin olla s_tana kohtelias, helvatan ukko!". Jos vastaus on joo, niin kysyn perään et tuleeks sitä munaa sit jos mä ostan, nimittäin mä pihtareille mitään osta.
No teepä noin mutta varaudu siihen, että sinulla on vientiä. Aika nopeasti löydät miehen, jolle kelpaat juuri sellaisena kuin olet. Ei ehkä eka tai toka tärppää mutta kauaa et joudu odottelemaan. Ennenkuin olet ehtinyt käydä lävitse illan yksinäiset olet jo pois kierrosta. Loput miehet jäävät vaille aloitteitasi.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin kuvasit yleisen näyn tietyn hintaluokan baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit baaritiskille rennosti heitetyn Porchen avaimen.
Se on PORSCHE !!!! Pää halkeaa....