Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistun herättämään naisten kiinnostuksen baarissa vain, jos olen käynyt kuukauden sisällä parturissa, pukeudun siististi ja esitän itsevarmaa

Vierailija
15.06.2018 |

Se itsevarmuus ei siis ole sitä, että menisin ventovieraille naisille juttelemaan oma-aloitteisesti, mutta jos menen tanssilattialle, joraan riittävän itsevarman oloisesti, hymyilen naisille jne. niin jotkut naiset saattavat kiinnostua.

Jos sensijaan vaan istun pöydässä juomalasin kanssa, niin eipä kukaan nainen silloin kiinnitä muhun mitään huomiota tai tule juttelemaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistun herättämään miesten kiinnostuksen baarissa vain, jos olen käynyt viimeisen puolen vuoden aikana 6 kertaa viikossa kuntosalilla, noudattanut tiukkaa ruokavaliota, ja samana päivänä olen muotoillut hiukset, olen meikannut, pukeutunut paitsi siististi myös epämukavasti.

Käy jossain muualla kuin Hollywoodin VIP-väelle suunnatussa baarissa.

Vierailija
42/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en onnistu herättämään miesten mielenkiintoa baarissa vaikka olisin käynyt edellisenä päivänä kampaajalla, laittanut huolellisen meikin, lakannut kynnet ja pukeutunut kauniisti. Tämä johtuu siitä, että en ole hoikka enkä tiimalasivartaloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas omituinen ketju. Aloitusviestissä mainitut toimenpiteet ovat ihan normaalia itsestä huolehtimista ja tietysti itsevarmuus ja hymyily näyttäytyy mielenkiintoisempana kuin epäsosiaali jurottaminen.

Näitä naisten kertomuksia pidän silti vähän liioiteltuina. Itse olen hieman ylipainoinen perusnätti 30-vuotias nainen ja olen kyllä saanut baarissa huomiota ilman piikkikorkoja, rusketuksia, kasvohoitoja, 5xvko salikäyntejä jne. Ihan tennarit ja farkut jalassa, kevyellä meikillä ja luonnontilassa olevilla hiuksille. Ei mitään tuntikausien valmistautumista tai tissiteippejä :D Millaisissa paikoissa tuollaisia tarvitaan?

Vierailija
44/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
45/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos menen homssuisissa vaatteissa, ilman meikkiä, tukka kananp:nä istumaan kyyryssä naama mutrussa yksin johonkin pöytään kittaamaan kaljaa, niin veikkaan ettei kovin moni mies lähesty minuakaan.

Mä veikkaan, että monikin lähestyy. Kokeilepa muutaman kerran tuon veikkailun sijaan.

Vierailija
46/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos menen homssuisissa vaatteissa, ilman meikkiä, tukka kananp:nä istumaan kyyryssä naama mutrussa yksin johonkin pöytään kittaamaan kaljaa, niin veikkaan ettei kovin moni mies lähesty minuakaan.

Näin tämmöisen pullukan toissavkl baarissa yksin istumassa loossissa ja siinä ravasi miehiä jatkuvasti :D

Niin, siinä oli ne läskit, haisevat, hompsuiset ja humalaiset miehet nähneet vihdoin tilaisuutensa koittaneen, jonkun naisen jonka taso on heidänkin alapuolellaan :D Näitä naisia on usein lähipubeissa vakkariasiakkaana. Meidän naapurissa oli ennen tälläinen paikka ja poliisi sai joskus hälyytyksiä että sen baarin takana kulkevalla kevyenliikenteen väylällä harrastetaan seksiä... Ei ollut niin nokonnuukaa nillä romansseilla.

Ihan asiallisen oloisia suurin osa miehistä oli. Ei nyt mitään mr. finland tasoa, mutta perussiistin näköisiä taviksia. Toki pari oli ottanut hieman liikaa

Tässä siis kärjistetysti:

Miesten ongelma: Kukaan ei osoita kiinnostusta. Jos itse lähestyy naista niin saa pakit.

Naisten ongelma: Kiinnostuksen osoittajia on paljon mutta ovat kaikki vääränlaisia.

No mä voin korjata tän miesten ongelman vastaamaan naisten ongelmaa:  minä, 43v ylipainoinen nainen 

alan osoittamaan kiinnostusta 20-v miehiin. Tulen drinksu kädessä niskan taakse, ja hönkäisen "hojo hojo, mikäs poikaa painaa, kun on niin tympee ilme?" Sitten kysyn jos voin ostaa juotavaa, jos vastaus on "ei kiitos", huudan sylki pirskahdellen että "mä vaan yritin olla s_tana kohtelias, helvatan ukko!". Jos vastaus on joo, niin kysyn perään et tuleeks sitä munaa sit jos mä ostan, nimittäin mä pihtareille mitään osta. 

No teepä noin mutta varaudu siihen, että sinulla on vientiä. Aika nopeasti löydät miehen, jolle kelpaat juuri sellaisena kuin olet. Ei ehkä eka tai toka tärppää mutta kauaa et joudu odottelemaan. Ennenkuin olet ehtinyt käydä lävitse illan yksinäiset olet jo pois kierrosta. Loput miehet jäävät vaille aloitteitasi.

Älä tyydy peukutukseen vaan testaa jos et usko. Stereotypiolle miesten jäämisestä huomioitta ja naisten saamasta ylimääräisestä huomiosta on syynä se, että niin moni on itse käynyt sen kokemassa. Ei ne muuten olisi stereotypioita.

Vierailija
47/50 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että se on naisilla sitten jotenkin eri tilanne??

Vierailija
48/50 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas omituinen ketju. Aloitusviestissä mainitut toimenpiteet ovat ihan normaalia itsestä huolehtimista ja tietysti itsevarmuus ja hymyily näyttäytyy mielenkiintoisempana kuin epäsosiaali jurottaminen.

Näitä naisten kertomuksia pidän silti vähän liioiteltuina. Itse olen hieman ylipainoinen perusnätti 30-vuotias nainen ja olen kyllä saanut baarissa huomiota ilman piikkikorkoja, rusketuksia, kasvohoitoja, 5xvko salikäyntejä jne. Ihan tennarit ja farkut jalassa, kevyellä meikillä ja luonnontilassa olevilla hiuksille. Ei mitään tuntikausien valmistautumista tai tissiteippejä :D Millaisissa paikoissa tuollaisia tarvitaan?

(Ps. Sitä kutsutaan huumoriksi.)

Vierailija
49/50 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se itsevarmuus ei siis ole sitä, että menisin ventovieraille naisille juttelemaan oma-aloitteisesti, mutta jos menen tanssilattialle, joraan riittävän itsevarman oloisesti, hymyilen naisille jne. niin jotkut naiset saattavat kiinnostua.

Jos sensijaan vaan istun pöydässä juomalasin kanssa, niin eipä kukaan nainen silloin kiinnitä muhun mitään huomiota tai tule juttelemaan.

Miten esität itsevarmaa?

Täysin idiootti aloitus kyllä. :D

Itsevarman esittäminen on helppoa! Olen normaalisti erittäin introvertti ja vähän jopa ujo, välttelen ihmisiä enkä ole kiinnostunut vieraisiin ihmisiin tutustumisesta. Koska ymmärrän, että näillä spekseillä ei oikein seuraa saa, niin toisinaan saatan vetää pienen roolin päälle, meikata täpöt oikein näyttävän näköiseksi, juoda pari lasia viiniä jne. jolloin saan ihan eri ihmisen itsestäni irti. Se ihminen jaksaa olla sosiaalinen ja vaihtaa kuulumisia uusien ihmisten kanssa ja osaa olla jopa ihan viehättävä tai ainakin kiinnostava. Toki vain sen yhden illan ja tarvittaessa yön ajan, mutta ei tässä mitään parisuhdetta olla etsimässäkään... Paha piirre on vain ns. tuhkimo-syndrooma, miehiä kiehtoo saavuttamattomuuteni ja "mystinen" olemukseni... 

Vierailija
50/50 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin saamaan toivotunlaista huomiota, kun aloitin masennuslääkkeet ja aloin jurottamisen sijasta hymyillä :D tähän päälle vielä naisellisemmat vaatteet ja kuntosalia pari kertaa viikossa, terveellinen ruokavalio, alkoholinkäytön lähes kokonaan lopettaminen, hiustenlaitto, päivettävä kosteusvoide, nätti meikki...

Veikkaan kyllä silti, että suurin syy huomioon ja munansaantiin on hyvä lääkitys ja sen myötä itsevarmempi ja rennompi olemus ja positiivinen ote elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä