Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat turn offit ja onit

Vierailija
14.06.2018 |

Mitkä ovat sinun oudoimmat turn offit ja onit kun haeskelet ystävää, kumppania tai petiseuraa?

En nyt tarkoita oudolla turn offilla esimerkiksi tupakointia, ylipainoa, alipainoa tai liiallista alkoholin käyttöä, koska ne ovat ominaisuuksia, joista moni ei pidä ja siten melko tavallisia turn offeja. Sen sijaan esimerkiksi potentiaalisen kumppanin torjuminen pisamien takia on merkillistä. Turn onina nuo ominaisuudet olisivat kelvollisia.

Minä olen joskus torjunut vokottelevan miehen pikkuhousumallisten alushousujen vuoksi. Vaikea keksiä kovin montaa asiaa, jotka olisivat vähemmän seksikkäitä.

Toisaalta taas ihastun erittäin helposti minkä tahansa näköisiin ja ikäisiin lääkäreihin. Jokin siinä valkoisessa takissa saa sydämeni lähes poikkeamatta pomppailemaan.

Mitenkäs teidän laita?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo turn on? Jaa... Minulla se että kuulen jonkun olevan USA:sta, amerikkalainen aksentti siis. Toinen on just outoa kyllä, roikkuvat silmäluomet, että on "väsyneen" näköinen. Höpsöys, tyyliin uunossa oleva Sörselssönin luonne on hauska!

Turn off: Machoilu, kukkoilu, äijäily. Yleensä naiset tykkää machoista,maskuliinisista miehistä, minä kuulun niihin jotka ei syty. Inhoan miehii jotka "asettaa naiselle paikkansa" Edes seksissä en pidä tästä !!! Ja sitten miehessä duunarihaalari tms. En syty. Jonkun mainitsema lippis väärinpäin,yök.

Ja olen nainen... sori oon kännyl jaksotus ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan