Oudoimmat turn offit ja onit
Mitkä ovat sinun oudoimmat turn offit ja onit kun haeskelet ystävää, kumppania tai petiseuraa?
En nyt tarkoita oudolla turn offilla esimerkiksi tupakointia, ylipainoa, alipainoa tai liiallista alkoholin käyttöä, koska ne ovat ominaisuuksia, joista moni ei pidä ja siten melko tavallisia turn offeja. Sen sijaan esimerkiksi potentiaalisen kumppanin torjuminen pisamien takia on merkillistä. Turn onina nuo ominaisuudet olisivat kelvollisia.
Minä olen joskus torjunut vokottelevan miehen pikkuhousumallisten alushousujen vuoksi. Vaikea keksiä kovin montaa asiaa, jotka olisivat vähemmän seksikkäitä.
Toisaalta taas ihastun erittäin helposti minkä tahansa näköisiin ja ikäisiin lääkäreihin. Jokin siinä valkoisessa takissa saa sydämeni lähes poikkeamatta pomppailemaan.
Mitenkäs teidän laita?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Onpas muuten mielenkiintoinen ketju ja varmaan ihan hyvä olisi niiden iänikuisten "naisille kelpaa vain tietynlainen mies" -palstajankkaajien lukea näitä vastauksia.
Ketjussa ei ole esiintynyt ainuttakaan asiaa joka ei menisi tasoteorian mukaisesti.
...vaikka olen hetero (nainen), niin pidän nimenomaan naisten karvaisia käsivarsia ja litteitä rintoja äärimmäisen seksikkäinä.
Kranssikalju on turn on, toki pitää olla siisti mies. Hannu-Pekka Björkman on ihana! ❤
Turn-on: hoikkuus, silmälasit, luonnonkihara tukka, pianonsoittotaito, ujous, sivistyneisyys (siis sellainen oikea taide- ja kaunokirjallisuussivistys), hyvä kirjoitustaito.
Turn-off: pituus yli 180 cm (olen itse 167 enkä halua taitella niskaani joka välissä), ruskeat silmät, kalju, parta, salilla käyminen ja etenkin pumpattu kroppa, tykkää junttikomedioista tai potkuelokuvista.
Myös aiemmin mainittu kitaransoittotaito on itselle kans lievä turn-off - tai saahan sitä osata soittaa, mutta jos jotain yrittää minulle romanttisesti rämpytellä soittimellaan niin kärsin kyllä vain mielettömästä myötähäpeästä ihastuksen sijaan. Piano onkin sitten aivan täysin erikseen, ahhh.
Vierailija kirjoitti:
Huonot hampaat on kyllä turn off.
Tursuavat nenä- ja korvakarvat.
No onpas erikoisia turn offeja. Luitko aloitusta?
Turnoff (miehissä) on sellaiset pönäkät, lyhyet käsivarret, jotka hädin tuskin yltävät lanteille (tai juuri ja juuri siihen asti). Siitä tulee outo pingviinifiilis. Lisäksi selkäkarvat. Muuten kyllä pidän karvoista, mutta selässä tai hartioilla ei innosta.
Turnoff (naisissa) on cankles - eli nilkat jotka vain jatkuvat jykevänä tunkkina reidestä jalkaterään. Jotenkin ällöttää ajatuskin. Kikatus ja bimbous myös.
Turnon (miehissä) jos on eläinrakas. Olen myyty, kun näen ison, karvaisen miehen hellimässä pientä kissanpentua. Aaahhh.
Turnon (naisissa) itsevarmuus ja rääväsuisuus - toki tilanteesta riippuvainen - mutta rakastan naisia, jotka eivät piittaa yhteiskunnan "kiltti ja hiljainen ja mielipiteetön" -stereotypiasta.
(Olen siis bi.)
Turn on vähän homomainen puhetapa mutta ei kokoajan :D samanlainen kuin esim. koomikko andre wickströmillä. Toinen on henkselit.
Turn off pitkät miehet. Olen itse 165. Yli 175 pitkät miehet ei nappaa ollenkaan.
Turn-off: kiharat hiukset. Ei voi mitään, en jaksa sietää, oli sitten lyhyet tai pitkät. Jon Snow on mielestäni epäseksikkäin tv-hahmo ikinä.
Turn-on: rokonarpinen iho...älkää kysykö.
Miesmakuni kummallisuuksia kuvannee se, että Suitsien Louis Litt ja The Officen Dwight ovat mielestäni mielettömän kuumia.
Ajattelin olevani ainoa joka mainitsisi 175cm ja ylipäätään alle 180cm miehet, mutta en näköjään olekaan. Mutta siis turn on -alle 180cm. Kuten myös -duunari look. Vaikka tämä ei ole olekaan mikään erikoinen turn on, mutta ainoa asia joka kiinnittää oikeasti huomioni jos puhutaan pelkästä ulkomuodosta niin tummat (oikeasti tummat ei mitkään perus ruskeat) hiukset ja ruskeat silmät -yhdistelmä, tähän jos vielä lisää poikamaista rentoa tyyliä ja sen reilusti alle 180cm pituuden.
Turn off -romanttisuus. "yli" siisti pukeutuminen eli aina kaulus paita, suorat housut tai jotain vastaavaa, aiemmin ketjussa mainitut kengät, pikkuhousut ja tähän vielä pitkä villakangastakki. Myös todellinen turn off pitkät hiukset ja parta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas muuten mielenkiintoinen ketju ja varmaan ihan hyvä olisi niiden iänikuisten "naisille kelpaa vain tietynlainen mies" -palstajankkaajien lukea näitä vastauksia.
Ketjussa ei ole esiintynyt ainuttakaan asiaa joka ei menisi tasoteorian mukaisesti.
Ai edes nämä kolme, jotka nyt on maininneet alle 180 cm pituuden viehättävänä ominaisuutena? Imekää sitä tasoteoriaanne, oikeasti.
Miehissä ehdoton turn off on "pahapoikamaisuus". En edes teininä voinut sietää prätkällä ajavia, ylimielisiä ja tupakoivia poikia. Enkä ymmärrä, miten jotkut naiset heistä aina vaan kiihottuvat, vaikka nämä kohtelisivat heitä kuin roskaa.
Turn onina mm. äly, taitavuus tietotekniikassa, huomaavaisuus ja se, että pitää lapsista ja eläimistä. Siis ylipäätään kohtelee kaikkia kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä ehdoton turn off on "pahapoikamaisuus". En edes teininä voinut sietää prätkällä ajavia, ylimielisiä ja tupakoivia poikia. Enkä ymmärrä, miten jotkut naiset heistä aina vaan kiihottuvat, vaikka nämä kohtelisivat heitä kuin roskaa.
Turn onina mm. äly, taitavuus tietotekniikassa, huomaavaisuus ja se, että pitää lapsista ja eläimistä. Siis ylipäätään kohtelee kaikkia kivasti.
Tarkennan vielä: nimenomaan se, että mies tietää paljon jostain asiasta (vaikkapa leffat, koodailu tai psykologia) ja selittää siitä ihan innoissaan, on minulle ehdoton turn on.
Outoja turn-oneja: hieman naismainen puhetapa, metroseksuaalisuus, nörtteys, silmälasit, poikkeavat seksuaaliset mieltymykset (ihan sama siis kunhan ei ole tylsä vanilja)
Outoja turn-offeja: lihakset, miehekäs ulkonäkö (eli siis sellaiset jykeväleukaiset "perinteiset" komistukset), rauhallisuus ja harkitsevuus, perinteiset seksuaaliset mieltymykset
Pisamat turn on niin miehillä kuin naisilla. Rakastan pisamia ja toivon että minullakin olisi :) Samoin pitkät hiukset.
Miehillä myös pitkät pianistisormet.
Turnoff naisissa: huono iho, huonot hampaat, roikkutissit, lyhyet hiukset, karvat alapäässä, varoitusvärit hiuksissa.
Turn-oneja miehessä: pitkä tukka, laihuus, hippimäisyys. Sairaanhoitaja on seksikkäin ammatti mitä miehellä voi olla.
Turn-offeja: hienot ja kalliit autot, isot lihakset
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin olevani ainoa joka mainitsisi 175cm ja ylipäätään alle 180cm miehet, mutta en näköjään olekaan. Mutta siis turn on -alle 180cm. Kuten myös -duunari look. Vaikka tämä ei ole olekaan mikään erikoinen turn on, mutta ainoa asia joka kiinnittää oikeasti huomioni jos puhutaan pelkästä ulkomuodosta niin tummat (oikeasti tummat ei mitkään perus ruskeat) hiukset ja ruskeat silmät -yhdistelmä, tähän jos vielä lisää poikamaista rentoa tyyliä ja sen reilusti alle 180cm pituuden.
Turn off -romanttisuus. "yli" siisti pukeutuminen eli aina kaulus paita, suorat housut tai jotain vastaavaa, aiemmin ketjussa mainitut kengät, pikkuhousut ja tähän vielä pitkä villakangastakki. Myös todellinen turn off pitkät hiukset ja parta.
Lähi-idän miehet ois sulle täydellinen mätsi
Vierailija kirjoitti:
Turnoff (miehissä) on sellaiset pönäkät, lyhyet käsivarret, jotka hädin tuskin yltävät lanteille (tai juuri ja juuri siihen asti). Siitä tulee outo pingviinifiilis. Lisäksi selkäkarvat. Muuten kyllä pidän karvoista, mutta selässä tai hartioilla ei innosta.
Turnoff (naisissa) on cankles - eli nilkat jotka vain jatkuvat jykevänä tunkkina reidestä jalkaterään. Jotenkin ällöttää ajatuskin. Kikatus ja bimbous myös.
Turnon (miehissä) jos on eläinrakas. Olen myyty, kun näen ison, karvaisen miehen hellimässä pientä kissanpentua. Aaahhh.
Turnon (naisissa) itsevarmuus ja rääväsuisuus - toki tilanteesta riippuvainen - mutta rakastan naisia, jotka eivät piittaa yhteiskunnan "kiltti ja hiljainen ja mielipiteetön" -stereotypiasta.
(Olen siis bi.)
Kerrankin joku nainen tykkää kissamiehistä, tuntuvat olevan aika harvassa..
Miehissä turn oneja: terävä leuka, siistit kaulupaidat (etenkin valkoiset ja ohutkankaiset), arvet, tyhmien puujalkavitsien heittely, lihasten erottuminen ihon alla (en nyt tarkoita isoja muskeleita, vaan jäntevyyttä) ja tietämys psykologiasta ja matematiikasta. Lisäksi tupakointi näyttää seksikkäältä, vaikken todellakaan haluaisi kumppanini tupakoivan enkä tee niin itsekään.
Turn offeja: selkäkarvat, pitkä parta tai sellainen ohut pukinparta, pienet jalat, pehmeä takapuoli - siis sellainen, joka ei ole lihaksikas, vaan ainoastaan pyöreä ja pehmeä.
Sitten vielä se, että olen heteronainen, mutta en saa tarpeekseni naisten isoista rinnoista tai rintavaon näkymisestä.
Turn on miehellä: man bun ja tummat, pitkät silmäripset.
Turn offina minkä tahansa korun käyttö, sekä naisilla että miehillä. Erityisesti korvakorut. Ne on aina vaan jotenkin hirveitä. Jotenkin vihaan korvakoruja niin paljon että ajatuskin niistä vähän ahdistaa.
t: nimim. ehkä terapian tarpeessa