Oudoimmat turn offit ja onit
Mitkä ovat sinun oudoimmat turn offit ja onit kun haeskelet ystävää, kumppania tai petiseuraa?
En nyt tarkoita oudolla turn offilla esimerkiksi tupakointia, ylipainoa, alipainoa tai liiallista alkoholin käyttöä, koska ne ovat ominaisuuksia, joista moni ei pidä ja siten melko tavallisia turn offeja. Sen sijaan esimerkiksi potentiaalisen kumppanin torjuminen pisamien takia on merkillistä. Turn onina nuo ominaisuudet olisivat kelvollisia.
Minä olen joskus torjunut vokottelevan miehen pikkuhousumallisten alushousujen vuoksi. Vaikea keksiä kovin montaa asiaa, jotka olisivat vähemmän seksikkäitä.
Toisaalta taas ihastun erittäin helposti minkä tahansa näköisiin ja ikäisiin lääkäreihin. Jokin siinä valkoisessa takissa saa sydämeni lähes poikkeamatta pomppailemaan.
Mitenkäs teidän laita?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Turn-on: hoikkuus, silmälasit, luonnonkihara tukka, pianonsoittotaito, ujous, sivistyneisyys (siis sellainen oikea taide- ja kaunokirjallisuussivistys), hyvä kirjoitustaito.
Turn-off: pituus yli 180 cm (olen itse 167 enkä halua taitella niskaani joka välissä), ruskeat silmät, kalju, parta, salilla käyminen ja etenkin pumpattu kroppa, tykkää junttikomedioista tai potkuelokuvista.
Myös aiemmin mainittu kitaransoittotaito on itselle kans lievä turn-off - tai saahan sitä osata soittaa, mutta jos jotain yrittää minulle romanttisesti rämpytellä soittimellaan niin kärsin kyllä vain mielettömästä myötähäpeästä ihastuksen sijaan. Piano onkin sitten aivan täysin erikseen, ahhh.
Ja lisään!
Turn-on: kissa. ❤️❤️❤️ Myös lapset plussa!
Turn-off ja myös ihan oikea kiinnostuksenkuolettaja: koira. En ikinä halua mukaan koiranlenkityksen aikatauluttamaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin olevani ainoa joka mainitsisi 175cm ja ylipäätään alle 180cm miehet, mutta en näköjään olekaan. Mutta siis turn on -alle 180cm. Kuten myös -duunari look. Vaikka tämä ei ole olekaan mikään erikoinen turn on, mutta ainoa asia joka kiinnittää oikeasti huomioni jos puhutaan pelkästä ulkomuodosta niin tummat (oikeasti tummat ei mitkään perus ruskeat) hiukset ja ruskeat silmät -yhdistelmä, tähän jos vielä lisää poikamaista rentoa tyyliä ja sen reilusti alle 180cm pituuden.
Turn off -romanttisuus. "yli" siisti pukeutuminen eli aina kaulus paita, suorat housut tai jotain vastaavaa, aiemmin ketjussa mainitut kengät, pikkuhousut ja tähän vielä pitkä villakangastakki. Myös todellinen turn off pitkät hiukset ja parta.
Lähi-idän miehet ois sulle täydellinen mätsi
:D ei yllättänyt tämä kommentti. Josta päästään siihen pahaan turn offiin eli eri kulttuuri ja se eri u:lla alkava sana. Minua ei ole koskaan hetkauttanut kukaan julkkis mies, mutta on hittolainen näin yli kolmekymppisenä myönnettävä, että euroviisuissa mukana ollut valko-venäjän edustaja on kyllä todella kuuma musiikkivideollaan.
Vierailija kirjoitti:
Turnoff naisissa: huono iho, huonot hampaat, roikkutissit, lyhyet hiukset, karvat alapäässä, varoitusvärit hiuksissa.
Aijjuu! Turn-ON: aivan pienet riipputissit.
Siis nimenomaan pienimmät mahdolliset tisut jotka ylipäätänsä voivat riippua tai edes heilahdella ylös-alas kävellessä tai päällä ratsataessa.
Vähänkin B-kuppia isommat riipparit ovat puolestaan ällöttävät turn-offit. Isot rinnat ovat vain löysänä riippuvaa läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn-on: hoikkuus, silmälasit, luonnonkihara tukka, pianonsoittotaito, ujous, sivistyneisyys (siis sellainen oikea taide- ja kaunokirjallisuussivistys), hyvä kirjoitustaito.
Turn-off: pituus yli 180 cm (olen itse 167 enkä halua taitella niskaani joka välissä), ruskeat silmät, kalju, parta, salilla käyminen ja etenkin pumpattu kroppa, tykkää junttikomedioista tai potkuelokuvista.
Myös aiemmin mainittu kitaransoittotaito on itselle kans lievä turn-off - tai saahan sitä osata soittaa, mutta jos jotain yrittää minulle romanttisesti rämpytellä soittimellaan niin kärsin kyllä vain mielettömästä myötähäpeästä ihastuksen sijaan. Piano onkin sitten aivan täysin erikseen, ahhh.
Ja lisään!
Turn-on: kissa. ❤️❤️❤️ Myös lapset plussa!
Turn-off ja myös ihan oikea kiinnostuksenkuolettaja: koira. En ikinä halua mukaan koiranlenkityksen aikatauluttamaan elämään.
Toi on kyllä totta. Vaikka tykkäänkin liikunnasta niin kyllästyisin todella nopeasti siihen että ulkona pitäisi käydä kävelyllä jopa 3x päivässä, not gonna happen!
Turn on: Duunarimiehet haalareissaan ja turvaliiveissään, leijuva työmiehen hiki. En nyt omassa arkielämässäni välttämättä koko ajan haluaisi hienhajua nuuhkia, mutta joidenkin miesten hiki haisee oikeasti hyvälle! Feromonit...
Lisäksi myös tavisulkonäkö yhdistettynä mahakkuuteen ja hauskuuteen. Esim. Mikko Penttilä ja Kalle Lamberg ovat aivan ihastuttavia ja uskomattoman suloisia. <3
Turn off: Lipevä romanttisuus (onneksi harvinaista suomalaisilla miehillä).
Jättimäinen turn off: Se, kun mies yrittää piilotella sairauksiaan, kipujaan ja muita heikkouksiaan vaikuttaakseen "miehekkäältä". Yleensäkin kaikenlainen äijäily, machoilu ja kukkoilu.
Aivan outo turn-on vartalotyyppi jollaisen olen nähnyt parissa amatöörivideossa: aivan vaaleaihoinen tyttö joka ei selvästikään ole liikkunut päivääkään ulkona auringossa tai harrastanut minkäänlaista liikuntaa koska yksikään lihas ei erotu ihon alta eikä mikään paikka ole kiinteäksi treenattu.
Ei siis läski tai edes pullukkakaan mutta kaikista paikoista jotenkin valkoisen pehmeän taikinamaisen oloinen ja punaiset huulet loistavat kummassakin päässä vaalean ihon keskellä kuin neonvalot.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä ehdoton turn off on "pahapoikamaisuus". En edes teininä voinut sietää prätkällä ajavia, ylimielisiä ja tupakoivia poikia. Enkä ymmärrä, miten jotkut naiset heistä aina vaan kiihottuvat, vaikka nämä kohtelisivat heitä kuin roskaa.
Turn onina mm. äly, taitavuus tietotekniikassa, huomaavaisuus ja se, että pitää lapsista ja eläimistä. Siis ylipäätään kohtelee kaikkia kivasti.
Onnea, olet aivan täysin tavanomainen.
Turn offeja:
-soittaa bändissä (erityisesti kitara/rummut ovat hrrr)
-parta tai heikko parrankasvu
-pienet hampaat, pieni nenä, linnunluisuus
-pienet kädet
-korkea ääni
Poju-malliset kalsarit ja ruskeat silmät! Hyihyihyi hyrrrrrr
Mulle turn-on on todella hyväpalkkaiset naiset. En tiedä onko outoa.
Vierailija kirjoitti:
turn OFF miehellä rumat kengät. siis sellaiset ruskeat tai mustat nahkaiset puvun kengät. en tiedä, mistä tuo on lähtöisin. mitä pitkulaisemmat, sen pahemmat. ja ne korot hyii.
kuva esim tässä https://www.prisma.fi/wcsstore/PRISMA_StorefrontAssetStore/images/produ…
lenkkarit, maiharit jne on hyvät.
Noihan on hienot kengät mitkä linkitit. Lenkkarit on tietysti hyvät kun menee lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Turn offeja:
-soittaa bändissä (erityisesti kitara/rummut ovat hrrr)
-parta tai heikko parrankasvu
-pienet hampaat, pieni nenä, linnunluisuus
-pienet kädet
-korkea ääni
Nämäkö ovat outoja turn-offeja? Varmaan 99,99% naisista ajattelee samoin.
Minulla oli aikoinaan miespuolinen työkaveri, joka oli niin huoliteltu ja hienosteleva että epäilin häntä alkuun homoksi. Meistä tuli kavereita ja hengailimme paljon yhdessä. Yllättäen aloin tuntea häneen voimakasta vetoa juuri siksi, että en ollut varma hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Periaatteessa tykkään todella maskuliinisista miehistä, mutta hänen kohdallaan viehätyin siitä että en pystynyt heti lokeroimaan häntä. Halusin nähdä miten hän reagoisi flirttiin, ja aika pian tuon kokeen seurauksena hän osoittautuikin umpiheteroksi. Loppujen lopuksi olisimme päätyneet sänkyyn, jos emme olisi olleet kumpikin tahollamme parisuhteessa.
Outo turn-on: Epäselvä seksuaalinen suuntautuminen
Vierailija kirjoitti:
Miehissä ehdoton turn off on "pahapoikamaisuus". En edes teininä voinut sietää prätkällä ajavia, ylimielisiä ja tupakoivia poikia. Enkä ymmärrä, miten jotkut naiset heistä aina vaan kiihottuvat, vaikka nämä kohtelisivat heitä kuin roskaa.
Turn onina mm. äly, taitavuus tietotekniikassa, huomaavaisuus ja se, että pitää lapsista ja eläimistä. Siis ylipäätään kohtelee kaikkia kivasti.
Ei ole outoja. Ihan normaaleja fiksun naisen ajatuksia.
/M47
Mun mielestä akne on seksikästä...
Taas yksi pahanmielen ketju. Toivottavasti ap:lle ainakin tuli hyvä mieli kun sai aikaan joukkoliikkeen ihmisten haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Turn-oneja miehessä: pitkä tukka, laihuus, hippimäisyys. Sairaanhoitaja on seksikkäin ammatti mitä miehellä voi olla.
Turn-offeja: hienot ja kalliit autot, isot lihakset
No, nyt on kyllä todella outoa. Rakastan kun miehellä on kallis BMW.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan miespuolinen työkaveri, joka oli niin huoliteltu ja hienosteleva että epäilin häntä alkuun homoksi. Meistä tuli kavereita ja hengailimme paljon yhdessä. Yllättäen aloin tuntea häneen voimakasta vetoa juuri siksi, että en ollut varma hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Periaatteessa tykkään todella maskuliinisista miehistä, mutta hänen kohdallaan viehätyin siitä että en pystynyt heti lokeroimaan häntä. Halusin nähdä miten hän reagoisi flirttiin, ja aika pian tuon kokeen seurauksena hän osoittautuikin umpiheteroksi. Loppujen lopuksi olisimme päätyneet sänkyyn, jos emme olisi olleet kumpikin tahollamme parisuhteessa.
Outo turn-on: Epäselvä seksuaalinen suuntautuminen
Aivan täysin sama täällä! Mikä hitto siinä onkin? No, onhan se toisaalta aika kiihottavaa jossitella/kuvitella kumpaakin vaihtoehtoa...
Turn-offeista pahin oli joskus, kun deittailin yhtä ihan kiinnostavaa miestä, mutta kerran sohvalla löhötessään näytti jostain kulmasta katsottuna ihan Arttu Wiskarilta. En päässyt tästä mielikuvasta ikinä eroon ja siihen lopahti se kiinnostus.
Muita turn-offeja esimerkiksi pulleat kädet eli sellaiset, joissa on rystysten kohdalla kuopat. Hrr. Lihaksikkaista miehistä en myöskään välitä.
Suurin turn-on on ehdottomasti isohko kyömynenä. Narkkarin näköiset laihat miehet, jotka mieluiten kuitenkaan eivät ole narkkareita.
Outo kirjoitusvirhe, tarkoitin siis punaiset hiukset eikä pitkät.