Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä naisista kukaan ns. puhjennut kukkaan ulkoisesti yli 30-vuotiaana?

Vierailija
13.06.2018 |

Eli onko teistä naisista kukaan ns. puhjennut kukkaan ulkoisesti yli 30-vuotiaana? Miten tämä tapahtui? Oliko jokin tietty syy taustalla?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sellaiset naiset jotka ovat pitkiä ja piirteet on vähän kovat näyttävät +30v paremmalta kuin nuorena.

Itse olin nuorena nätti ja eka rupsahdus tuli jo n.35v. Onneksi olin siihen asti nuoren näköinen ja hoikka niin ei mitään pahaa rupsahdusta tapahtunut...aloin vain näyttää ikäiseltäni 2.lapsen jälkeen. Elämä äitinä ;)

Nyt olen jo 5kymppinen ja ihan ok. Kelpaan itselleni ja muista ei sitten enää ole niin väliksi.

Yksi sukulaisnainen on kyllä yhä 6kymppisenä täydessä kukassa. Hoikka ja pitkät hiukset ja ei ole edes ryppyjä ja iloinen luonne. Ei voi kuin ihmetellä kuinka jotkut kestävät aikaa. Ja taatusti on luomu.

Vierailija
22/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy sanoa että mielestäni Manuela Bosco kuuluu näihin naisiin. Eihän se ole ruma ollut koskaan, mutta jotenkin nyt selkeästi aikuisena piirteet pääsee kunnolla kunniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on että kenenkään ulkonäkö ei parane vanhentuessa. Laihduttamiset ja treenaamiset on sitten eri asia.

Monet on 22-vuotiaana vielä mitäänsanomattoman tavallisia tytöntylleröitä.

Nainen on parhaimmillaan n. 30-v

Jos asiaa kysytään miehiltä niin nainen parhaimmillaan 22 ikävuoteen asti mutta siitä alkaa hidas mutta varma alamäki ulkonäön suhteen. 30 vuotiaana parhaimmillaan olo on mennyt jo 8 vuotta sitten.

Jos asiaa kysytään tältä mieheltä, niin ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi ihan normaali nelikymppinen ei katsele kaksikymppisiä vaan about ikäisiään. Onhan niitä kaiken maailman nuorten perään kuolaavia setiä. Mutta ei kai niitä kukaan järkevä ihan normaaleina pidä.

M 42v.

Vierailija
24/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on että kenenkään ulkonäkö ei parane vanhentuessa. Laihduttamiset ja treenaamiset on sitten eri asia.

Jos asiaa kysytään miehiltä niin nainen parhaimmillaan 22 ikävuoteen asti mutta siitä alkaa hidas mutta varma alamäki ulkonäön suhteen. 30 vuotiaana parhaimmillaan olo on mennyt jo 8 vuotta sitten.

Jos naisilta kysytään, niin 19-21 -vuotiaat miehet ovat siedettäviä. 

Niiden vuosien jälkeen alkaa teillä vanhuus, lihavuus,  kaljuuden lisääntyminen ja yleinen kurjuus.

Fakta.

Vierailija
25/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololololoooooo

Vierailija
26/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menes nyt teropero onkimaan välillä..

Vierailija
27/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Olin aina 35v saakka pieni, laiha ja ketunkasvoinen. Mua luultiin 3 lapseni siskoksi:)

Vasta kun tapasin nykyisen mieheni olen tuntenut itseni naiselliseksi ja kauniiksi eikä tuo tunne ole kadonnut vielä 20 vuodessakaan. Kauneimmillani olin varmaan n 40 vuotiaana.

Vierailija
28/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin parilla muulla täällä eli lapsenpyöreys (mun tapauksessa taikinanaama 😂) lähti vasta joskus lähempänä kolmeakymppiä, joten näytän näin 32-vuotiaana huomattavasti paremmalta kuin parikymppisenä. Oon myös löytänyt oman tyylini, lakkasin värjäämästä hiuksiani (nykyään oma punertavan vaaleanruskea) ja oon kaikin tavoin itsevarmempi. Ei oo myöskään vielä yhtään ryppyjä ja usein mua luullaan nuoremmaks kuin oon.

Vierailija
29/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin hiusten blondaamisen kampaajalla. Ja dadaa näytän ihan isältäni <3

Vierailija
30/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhjennut kukkaan. Parhaimmillani olin nuorena, mutta minä en olekkaan kaunis vaan melko ruma oikeastaan. Nuorena olin edes juonteeton enkä niin lommoposkinen. Mielestäni todella kauniit naiset ovat kauniita iästä riippumatta. Ei kaksikymppiseltä ole tarkoitus näyttää kuin kaksikymppisenä.

T: Rumahko nainen 53 vuotta

Vierailija
31/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaa kysytään tältä mieheltä, niin ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi ihan normaali nelikymppinen ei katsele kaksikymppisiä vaan about ikäisiään. Onhan niitä kaiken maailman nuorten perään kuolaavia setiä. Mutta ei kai niitä kukaan järkevä ihan normaaleina pidä.

M 42v.

Itse olen 26-vuotias mies, ja hyvinkin samaa mieltä. Minusta monet esim. 30-45-vuotiaat naiset ovat erittäin kauniita ja jotkut jopa kauniimpia kuin kirjoittajan nro 20:n hehkuttamat parikymppiset (vaikka toki heissäkin ihan nättejä löytyykin).

Nytkin olen ihastunut yhteen 32-vuotiaaseen naiseen, ja koska tiedän hänen olevan sinkku, olen päättänyt lähipäivinä pyytää häntä kahville.

Vierailija
32/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 42v.

Itse olen 26-vuotias mies, ja hyvinkin samaa mieltä. Minusta monet esim. 30-45-vuotiaat naiset ovat erittäin kauniita ja jotkut jopa kauniimpia kuin kirjoittajan nro 20:n hehkuttamat parikymppiset (vaikka toki heissäkin ihan nättejä löytyykin).

Nytkin olen ihastunut yhteen 32-vuotiaaseen naiseen, ja koska tiedän hänen olevan sinkku, olen päättänyt lähipäivinä pyytää häntä kahville.

Ihanaa

Vierailija
33/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olin kauneimmillani 25v.

Vierailija
34/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tietää itse, missä iässä on vientiä parhaiten. Luule sinä niitä tilastojasi vain.

20-vuotias ei näytä edes naiselta. Naamassa on lapsenpyöreyttä, tyylistä ei hajuakaan, itseluottamusta vielä harvalla.

Mutta sähän nyt et puhukaan naisista vaan videoista.

Vierailija
35/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi tosiaan naisille, että se lapsenpyöreys jota itse vihaatte viittaa hedelmällisyyteen ja nuorekkuuteen, joten miehet pitävät siitä. Naiset tekevät usein sen virheen, että kun em. lapsenpyöreys katoaa niin kuvitellaan, että näytetään skarpimmalta ja aikuiselta naiselta ja miehet tykkää nyt enemmän. No ei.

Vierailija
36/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu joka on kauneimmillaan nyt noin 40vee. Kasvatti pitkähköt hiukset ja alkoi treenata jne. Tosin omaa isot rinnat ja pienen siron vartalon josta liikunta on muokannut vielä entisestään erittäin naisellisen ja seksikkään.

Tosin itsellekin on sanottu pelkän kasvokuvan perusteella että olen nyt 45 vee paremman näköinen kuin aiemmin, mutta en usko tuohon ja oma kroppa on umpisurkea.

Vierailija
37/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei, kyllä vielä alle 30-vuotiaana olin hehkeä ja nuorekas mutta nyt 35-vuotiaana joudun välttelemään peiliä jos en halua järkyttyä.

Vielä n. 29-vuotiaaksi asti olin paljon ikäistäni nuoremman näköinen (mm haukuttiin 24-vuotiaana teiniäidiksi kadulla useamman kerran,kaupustelijat kyselivät ovella ovatko vanhempani kotona ym..), mutta sitten 30v täytettyäni alkoikin alamäki. Vaikka mitä tekisin niin näytän elähtäneeltä kotirouvalta, vaikka koitan pitää huolta ulkonäöstäni, harrastan liikuntaa enkä ole ylipainoinen. Pakko vain alkaa hyväksyä että ne nätit vuoteni ovat ohitse ja keskittyä muihin hyviin puoliini.

Vierailija
38/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei.

Puhkesin kukkaan noin 23-vuotiaana ja parhainta kukkimista kesti 29-vuotiaaksi. Olen edelleen nätti, mutta väsymys ja stressaava työ ovat alkaneet näkyä naamassa, ihan selvää vanhenemista siis huomattavissa, vaikka olen vasta 31.

Mutta lukioikäisenä ja vielä monta vuotta lukion jälkeenkin näytin ihan lapselta enkä todellakaan ollut parhaimmillani. Sellainen hätääntynyt pälyilevä katse ja epävarma olemus. Väitän, että 17-vuotiaana on vain harva neito kauneimmillaan. Sen sijaan, kun tuttavapiiriäni katselen, vaikuttaisi noin 25-vuotiaana olevan aika monikin neito kauneimmillaan. :)

Vierailija
39/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi tosiaan naisille, että se lapsenpyöreys jota itse vihaatte viittaa hedelmällisyyteen ja nuorekkuuteen, joten miehet pitävät siitä. Naiset tekevät usein sen virheen, että kun em. lapsenpyöreys katoaa niin kuvitellaan, että näytetään skarpimmalta ja aikuiselta naiselta ja miehet tykkää nyt enemmän. No ei.

Joo niin me luullaan. 20-vuotiaana sai seisoskella seinän vierustoilla kun vierestä vietiin. 30+vuotiaana seurasta ei ole puutetta.

Mutta se on tietty vaan harhaa.

Sitäpaitsi pelkkä nuoruus ei ole mikään valtti, kun nuoret pyörii omissa porukoissaan.

Jos siihen yrittää tunkea mukaan joku henkisesti jälkeenjäänyt setä, se nauretaan ulos.

Vierailija
40/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asiaa pitäisi kysyä nimenomaan miehiltä? Tärkeintä on, että ihminen on itseensä tyytyväinen. Sen lisäksi on toki iso plussa, jos joku muukin on siihen itseen riittävän tyytyväinen ja tämä riittävä tyytyväisyys on vielä molemminpuolista. Siinä on onnellisuuden ainekset jo kasassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän