Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä naisista kukaan ns. puhjennut kukkaan ulkoisesti yli 30-vuotiaana?

Vierailija
13.06.2018 |

Eli onko teistä naisista kukaan ns. puhjennut kukkaan ulkoisesti yli 30-vuotiaana? Miten tämä tapahtui? Oliko jokin tietty syy taustalla?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut enemmän ns. vientiä kolmekymppisenä kuin kaksikymppisenä. Aloin myös käyttää kivempia vaatteita ja olen itsevarmempi.

Vierailija
42/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipäät tulivat näkyviin ja pyöreys lähti kasvoista noin 33-vuotiaana. Hoikistun jonkun verran, mutta mitenkään dramaattista painon muutos ei ollut. Ehkä turvotustakin oli vähemmän. Iho hehkui, eikä enää tullut niin enää paljoa näppylää. Myös ihon väri ja sävy parani. Ihailin itsenäni että ohhoh. No nyt 42-vuotiaana ovat jo vain muistoja, kun iho on alkaantunut löystyä ja esim leukalinta pyöristyä. Vieläkin näytän ihan ok, mutta en niin hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi hehkeä vielä yli kolmekymppisenä mutta kyllä 35-vuotiaana valitettavasti alkoi alamäki. Hirveä työ saada aikaan sellainen luonnolinen tyttöhehkeys.

Äitiys sinänsä ei vanhentanut, mutta se isot hormonimuutokset kyllä pilasivat ihon.

Minusta kauneimmillaan ollaan 33-vuotiaana. Anna Puu on ylikin, mutta hyvä esimerkki kauniilla tavalla aikuistuneesta naisesta.

Vierailija
44/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana, kyllä.

Nenäni kasvoi sopusuhtaiseksi, pääsin kasvojenpyöreydestä. Rupesin urheilemaan. Pienensin rintojani ja ryhtini parani kuin taikaiskusta.

Noin 24-vuotiaana puhkesi aikuisiän akne, joka sitten katosi muutama vuosi myöhemmin (hormonit + tajusin ettei jauhoperäiset ja tuliset ruoat olleet hyväksi iholle). Rupesin panostamaan säännölliseen ihonhoitoon.

Olin ollut koko teini-iän ja alku-aikuisiän rumilus, joten ihmisten yhtäkkinen kiltteys ja kasvanut kohteliaisuus minua kohtaan tuli kuin puun takaa. Kieltämättä sapettaa.

Vierailija
45/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole vielä 30 vaan 27 mutta ulkonäköni on parempi kuin nuorempana. Minulla on aina ollut raskaat kasvojen piirteet ja hamsteriposket. Kun lapsenpyöreys on lähtenyt niin luusto on tullut nätisti esiin :) Toki ryppyjäkin on mutta ne on sivuseikka koska olen vihdoin päässyt löllöstä hamsterinaamasta eroon :)

Miten tuossa iässä voi olla ryppyjä? Pari ilmejuonnetta ehkä otsassa tms mutta ryppyjä?! Olet kaikki 27 elämäsi kesää grillannut ilman aurinkorasvaa ja tupakoinut? Ja miksi edes vastasit tähän kun et ole vielä yli 30, siihen on vielä muutama vuosi joten ehdit hyvin rupsahtaa kunnolla jos olet nyt jo ryppyinen.

Vierailija
46/67 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Syitä oli useita, olin 15-25 -vuotiaana huonossa kunnossa sekä henkisesti että fyysisesti. Aloin kuntoutua alle kolmekymppisenä ja onnellisuus teki loput...

Vierailija
47/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 41 v kauneimmillani. Paino ei ole juuri muuttunut, mutta aloin treenata muutama vuosi sitten. Osaan pukeutua ja meikata. Itsevarmuus näkyy. Syynä tähän on mies, jonka tapasin muutama vuosi sitten. Haluan näyttää hyvältä hänen silmissään, vaikka hän ei omani olekaan. Oma mies on katsonut ohi jo vuosia, tosin hänkin jokin aika sitten sanoi, että näytän jopa paremmalta kuin nuorena.

Vierailija
48/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus, onnellisuus ja terveet elämäntavat näkyvät positiivisella tavalla ulkonäössäni :) Olen nyt 30v, ja pidän itsestäni. Omasta mielestäni olen kauniimpi kuin aiemmin. Olen jopa alkanut pitämään kasvojani kauniina ilman meikkiä. Vartalostakin pidän, olen liikunnalla saanut senkin terveen ja kauniin näköiseksi.

Vierailija
49/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillain on tarve yrittää todistella että aikuiset naiset ovat rumia? Siis miksi? En ymmärrä mitä yritätte saavuttaa sillä että kommentoitte kaikkiin ulkonäköä koskeviin ketjuihin että "faktahan on se että yli 30-vuotias nainen ei vaan voi olla viehättävä". Luuletteko että itseensä tyytyväiset aikuiset naiset alkavat pitämään itseään rumiluksina näiden teidän kommenttien takia? Vai onko teidän tarkoituksenne löytää ne yksilöt, jotka ovat itsestään epävarmoja, jotta eivät ainakaan koskaan voisi olla sinut itsensä kanssa? Eikö se ole rumaa ja säälittävää yrittää sellaista?

Vierailija
50/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuolla tarkoitetaan?

Ruusun puhkeamista, agnea ym?

Tarhan akalla on joku tauti tullut naamaan ja on kirjaimellisesti puhjennut kukkaan, siinä menee hyvä runko ihan hukkaan.

Vierailija
51/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laihduttanut läskistä hoikkaan?

Vierailija
52/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen löytänyt tyylini ja urheilun. 16-26v olin lievästi ylipainoinen, pukeuduin oudosti, enkä oikein tykännyt edes itsestäni. 26v löysin jostain itseluottamusta ja aloin enemmän kiinnittämään huomiota ulkomuotooni. Nykyään (30v) saan paljon enemmän kehuja, kuin nuoruusajoissa yhteensä :)

Vierailija
53/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi tosiaan naisille, että se lapsenpyöreys jota itse vihaatte viittaa hedelmällisyyteen ja nuorekkuuteen, joten miehet pitävät siitä. Naiset tekevät usein sen virheen, että kun em. lapsenpyöreys katoaa niin kuvitellaan, että näytetään skarpimmalta ja aikuiselta naiselta ja miehet tykkää nyt enemmän. No ei.

Miehet epäilemättä panisivat mieluiten nuorempia. Mutta skarppi ja aikuinen kuvaava ihan hyvin vähän vanhempaa naista. Ehkä nämä ovat hiukan eri asioita, ja on hienoa nähdä, ettei miesten panohalut ole naisille keskeisin mittari itsensä arvioinnissa.

Vierailija
54/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillain on tarve yrittää todistella että aikuiset naiset ovat rumia? Siis miksi? En ymmärrä mitä yritätte saavuttaa sillä että kommentoitte kaikkiin ulkonäköä koskeviin ketjuihin että "faktahan on se että yli 30-vuotias nainen ei vaan voi olla viehättävä". Luuletteko että itseensä tyytyväiset aikuiset naiset alkavat pitämään itseään rumiluksina näiden teidän kommenttien takia? Vai onko teidän tarkoituksenne löytää ne yksilöt, jotka ovat itsestään epävarmoja, jotta eivät ainakaan koskaan voisi olla sinut itsensä kanssa? Eikö se ole rumaa ja säälittävää yrittää sellaista?

Luulen, että nuorten naisten mittaamaton jalustalle nostaminen ja ihailu ärsyttää heitä, kun itse eivät saa seksiä ja huomiota. Sitten he kokevat sen eräänlaisena kostona, että kun tulette vanhemmaksi, niin joudutte laskeutumaan samalle tasolle kuin missä miehet näissä asioissa ovat koko ikänsä.

Vierailija
55/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!!!

Aivan sama tarina täällä.

Painan myös vähemmän ilman vauvaläskejä kuin silloin lukioikäisenä.

Vierailija
56/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
57/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin rumimmillani ikävuodet 21-23 lääkitysten ja sairastelun takia. :(

Vierailija
58/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias, ja mielestäni en ole ennen näyttänyt näin hyvältä. Olen vihdoinkin löytänyt hyviä tuotteita ihonhoitoon ja ihoni on hyvässä kunnossa. Nyt enää pientä laihdutusta ja olen varmasti paremman näköinen kuin koskaan ennen. 

Vierailija
59/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vielä kolmekymppisenä sellaiset pyöreät pulloposket ja jotenkin muodoton naama, laihtumisen ja ehkä iänkin karttumisen myötä rasva katosi ja piirteet terävöityvät. Luovuin myös viimein pitkistä hiuksista, päätä myöten roikkuvasta hiirenhännästä joka näytti aina rasvaiselta ja leikkautin polkkatukan.

Vierailija
60/67 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän