Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö naiset mies valtaiselle alalle vain, että olisivat miehen silmissä "kiinnostavampia".

Vierailija
13.06.2018 |

Siinäpä se.
Jos olet mies valtaisella alalla esim. Rekkakuski, raksamies tms. Kerro mikä sai sinut lähtemään sinne?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ymmärsin jo ala-asteella, että minun kannattaa olla hyvä matematiikassa, niin aikuisena saan sitten miesten huomiota. Muutenhan olisin toki mennyt hoitoalalle, koska pohjimmiltani (miesten huomion lisäksi) haluan vain hoivata.

DI-nainen

Näin on, mikään ei saa miehen niin kuumaksi kuin sanoa että minä osaan matematiikkaa ja fysiikkaa. T: toinen DI-nainen

PS. Ainakin itse olen huomannut että osa miehistä katsoo sen pikemmin negatiiviseksi että 95% osastomme työntekijöistä on miehiä.

Vierailija
22/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi aiheen mutta itse miehenä satuin päätymään todella naisvaltaiselle alalle ja en huomannut omassa menekissä minkäänlaista kasvua.

Se valitettavasti menee naisten kanssa niin että tietyt miehet on jo nuoresta pojasta lähtien suosiossa eikä mikään ikä tai ala muuta sitä asiaa. Naisten miesmaku on ällistyttävän identtinen.

Ihan ällistyttävää onkin miten saman näköisiä ne kaikki parisuhteesta olevat miehet on! Ei kun? Köytkö ulkona paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi "miehien" on murretta.

Aika yleisessä käytössä tänä päivänä, kun törmään siihen koko ajan.

En sitten tiedä onko tälläistä naisten villitystä enemmän pohjoisen suunnalla kuin etelässä?

Asun itse keski suomessa ja en tunne yhtään nais rekkakuskia.

M46

Joku tuli oikein sivistämään idiootteja tänne.

Vierailija
24/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin jotta saisin rahaa. Siksi minä töissä käyn. Onko jollain ihan oikeasti joku muu motiivi käydä töissä?

Tässä oli kyse alan valinnasta. Tietääkseni jokaisessa työpaikassa maksetaan palkka, ellet ole työharjoittelussa koulun kautta.

Minä menin sinne mistä sain töitä koska tarvitsee sitä palkkaa. Maksetaan paremmin kuin vanhasta työstäni.

Vierailija
25/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskikokoisessa metallipajassa käy siivoja pari kertaa viikossa niin röökipaikalla isolauma miehiä piirittää tätä 25 vuotiasta naista. Ei näytä haittaavan vaikka firman pomot heittää kohtuu roisia kaksmielistä läppää. Siivooja tykkää kun miehiltä saa huomiota.

Vierailija
26/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin jotta saisin rahaa. Siksi minä töissä käyn. Onko jollain ihan oikeasti joku muu motiivi käydä töissä?

Tässä oli kyse alan valinnasta. Tietääkseni jokaisessa työpaikassa maksetaan palkka, ellet ole työharjoittelussa koulun kautta.

Minä menin sinne mistä sain töitä koska tarvitsee sitä palkkaa. Maksetaan paremmin kuin vanhasta työstäni.

Niinhän varmaan jokainen tekee? Ku ei se leipä ilmasta oo.

Vierailija
27/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä keskikokoisessa metallipajassa käy siivoja pari kertaa viikossa niin röökipaikalla isolauma miehiä piirittää tätä 25 vuotiasta naista. Ei näytä haittaavan vaikka firman pomot heittää kohtuu roisia kaksmielistä läppää. Siivooja tykkää kun miehiltä saa huomiota.

Taitaa viihtyä.

Vierailija
28/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kouluttautui rekka kuskiksi, koska ajatteli, että olisi miehien silmissä sitten kiinnostavampi.

Opetteli myös korjaamaan autoja.

Mulla myös tälläinen ystävä! Muutenkin jo todella miesmäinen.

Tätä "miesten juttujen" opettelua jatkunut jo ammattikoulusta asti, koska haluaa olla joka miehen mieleinen.

Korjaa siis autoja, kävi metsätalous koulutuksen, ajeli ponssella. Nyt alkoi rekkakuskiksi.

Ja jatkuva kitinä kuinka paskaa kaikki on, mutta on kyllä paljon yhteistä juteltavaa miesten kanssa.

Siitä propsit, että jaksoi vaikkei omaa oikeaa kiinnostusta ollut.

Kerro nyt sille viimein että ei miehet utollaista halua! Ne haluaa nainen keittiöön hiljaa. Korkeintaan saa lapsia hoitaa työkseen.

Vierailija
29/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinki nuoret naiset nauttii suosiosta miesvaltaisella alalla. Varmasti löytyy heti avuliaita miehiä jokaiseen pikkuhommaan 😁 Firmaan kun tulee naisrekkakuski niin heti 5 miestä lähettämöstä on valmiina lastaamaan tavaraa. Mieskuskit taas joutuu etsimään ympäri tehdasalueita varastomiehiä!

Vierailija
30/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti kouluttautuu ja hakeutuu jollekkin alalle pelkästään ollakseen kiinnostava jonkun mielestä?

Vierailija
31/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti ei kun kyselee tälläisiä?

Vierailija
32/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi aiheen mutta itse miehenä satuin päätymään todella naisvaltaiselle alalle ja en huomannut omassa menekissä minkäänlaista kasvua.

Se valitettavasti menee naisten kanssa niin että tietyt miehet on jo nuoresta pojasta lähtien suosiossa eikä mikään ikä tai ala muuta sitä asiaa. Naisten miesmaku on ällistyttävän identtinen.

Höpö höpö. Mun mieskin oli tuollainen huonoitsetuntoinen naisasioissa yli kolmekymppiseksi, ainoa vika hänessä oli nuorempana se, minkä itsekin myönsi, että oli naimissa työn kanssa, eli ei ollut naissuhteisiin oikein panostanutkaan ja toki piti itseään rumana. Loppujen lopuksi ei tarvittu kuin se että hän kohtasi minut, minulle hän oli juuri oikea mies, enkä halunnut ketään muuta.

Minun ystävättärilläni on monella mies jota en ottaisi vaikka maksettaisiin, joissain tapauksissa ihmettelen miten joku nainen kestää miestään (toki myös toisinpäin), minä en kestäisi viikkoakaan. Luonteet pitää sopia yhteen, toki mulla ja miehelläkin on erimielisyytemme emmekä kumpikaan ole täydellisiä, mutta me tullaan kuitenkin toimeen koska me rakastetaan toisiamme ja meillä on suurinpiirtein samanlaiset elämänarvot jne. Pian jo 20 vuotta ja varmasti loppuun asti ollaan yhdessä.

Vierailija
33/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti kouluttautuu ja hakeutuu jollekkin alalle pelkästään ollakseen kiinnostava jonkun mielestä?

Niinpä. Mitä jos sieltä alalta ei kuitenkaan puolisoa löydy? Vaikka olisi sadan miehen kanssa töissä samassa paikassa, niin ei se vielä takaa mitään että jonkun kanssa klikkaisi asiat. Sit kun löytääkin vapaa-ajalla puolison, ja se on jonkun toisen alan ihminen, niin mitäs sitten? Pitääkö vaihtaa samalla alalle kuin puoliso? Mitä järkeä siinä sitten on? Eikö se ole aika huono että ollaan samalla alalla?

Vierailija
34/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaisella alalla helpolla koulutuksella kohtalainen palkka. Tottakai jos 100 työntekijää ja niistä ehkä 5 naisia niin saahan sitä huomiota mikä ei kyllä haittaa 😁 Miehillä paremmat jutut eivätkä puukota selkään kokoajan 👍

N26

Vierailija
35/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti ei kun kyselee tälläisiä?

Menikö asia ohi viheltäen?

Ap ei ole missään vaiheessa ilmaissutkaan, että olisi kouluttautumassa uudelle alalle tai vaihtamassa työpaikkaa.

Miksi suurimmalla osalla palstalaisista on lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia?

Ja tässä "kommentti ketjussa" me keskustelimme siitä, että kuka ei vaihtaisi työpaikkaansa, jos tarjolla olisi toinen työ, josta saisi _ENEMMÄN_ palkkaa.

Vierailija
36/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Kyllä sillä sairaanhoitajalla käy parempi flaksi kuin IT-insinöörillä...

Vierailija
37/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoin vain herättää keskustelua tällä asialla, kun työkavereiden kanssa tästä puhuttiin.

Heillä muutamia tuttuja, jotka vaihtaneet alaa vain ollakseen kiinnostavampia.

Ap

Vierailija
38/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se.

Jos olet mies valtaisella alalla esim. Rekkakuski, raksamies tms. Kerro mikä sai sinut lähtemään sinne?

Miesvaltaiselle, höperö, johan tuon osaa jo ala-asteikäisetkin.

Vierailija
39/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se.

Miesvaltaiselle, höperö, johan tuon osaa jo ala-asteikäisetkin.

Oliko tuo nyt asian ydin? Kommentoihan jotain aiheeseen liittyvää. Sekin opittiin ala-asteikäisenä.

Lukemisen ymmärtäminenkin opittiin ala-asteikäisenä.

Vierailija
40/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miesten aloille hakeutuvista naisista on lesboja, joita ei miesten huomio kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi