Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö naiset mies valtaiselle alalle vain, että olisivat miehen silmissä "kiinnostavampia".

Vierailija
13.06.2018 |

Siinäpä se.
Jos olet mies valtaisella alalla esim. Rekkakuski, raksamies tms. Kerro mikä sai sinut lähtemään sinne?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden feministin, joka lähti miesvaltaiselle alalle taas-arvon vuoksi, vaikka ei kuulemma juurikaan muuten kiinnostanut.

Vierailija
2/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen asia, kaikki naiset eivät ole samanlaisia, eivätkä ajattele samalla tavalla. Esimerkiksi miesten huomio ei ole elämäni ykkösprioriteetti. Valitsin työkseni sellaisen alan, josta tykkään ja jossa olen hyvä. Tää sattuu olemaan miesvaltainen ala ja ehkä koen myös, että miesten kanssa on helpompi toimia työelämässä (vapaa-aika on erikseen).

Outo kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen alan, joka kiinnostaa minua. Sukuelimeni ei  määrää kiinnostuksenkohteitani. 

Tervetuloa 2000-luvulle!

Vierailija
4/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sain alalta töitä. Tämän alan miehet eivät kiinnosta pätkääkään, ja muille en kerro, missä olen töissä.

Vierailija
5/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen mutta itse miehenä satuin päätymään todella naisvaltaiselle alalle ja en huomannut omassa menekissä minkäänlaista kasvua.

Se valitettavasti menee naisten kanssa niin että tietyt miehet on jo nuoresta pojasta lähtien suosiossa eikä mikään ikä tai ala muuta sitä asiaa. Naisten miesmaku on ällistyttävän identtinen.

Vierailija
6/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Ihanko oikeasti miehet ajattelee, että kaikki, mitä naiset tekee tai ei tee, tehdään vain miesten vuoksi. Voitteko kuvitella, että nainen haluaa opiskella tiettyä alaa ja tehdä sillä töitä alan kiinnostavuuden ja palkan vuoksi?

Vierailija
7/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi aiheen mutta itse miehenä satuin päätymään todella naisvaltaiselle alalle ja en huomannut omassa menekissä minkäänlaista kasvua.

Se valitettavasti menee naisten kanssa niin että tietyt miehet on jo nuoresta pojasta lähtien suosiossa eikä mikään ikä tai ala muuta sitä asiaa. Naisten miesmaku on ällistyttävän identtinen.

Aika surkeaa, että teet töitä vain siksi, että saisit paljon naisia.

Vierailija
8/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kouluttautui rekka kuskiksi, koska ajatteli, että olisi miehien silmissä sitten kiinnostavampi.

Opetteli myös korjaamaan autoja.

Vierailija
9/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se.

Jos olet mies valtaisella alalla esim. Rekkakuski, raksamies tms. Kerro mikä sai sinut lähtemään sinne?

Ap on kouluesimerkki idiootista joka kuvittelee että noille aloille mennään tekemään vaikutus miehiin.

Kuule ei mennä, vaan siksi että on

a) aito kiinnostus noihin hommiin

b) kyky suoriutua niistä

c) parempi  liksa

Oletko  sä niitä ihmisiä jotka laskelmoivat KAIKEN tekemisensä sen mukaan tehdäänko sillä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen sen sijaan että miettisit mitä sinä oikeasti haluat tehdä  ja  kuvittelet että kaikki muutkin ajattelevat ja toimivat samoin kuin sinä?

Miehiin ei tee vaikutusta se  jos nainen tekee miehen hommat paremmin kuin mies, lähinnä se  joitakin heikkoitsetuntoisia miehiä ketuttaa.

Vierailija
10/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ymmärsin jo ala-asteella, että minun kannattaa olla hyvä matematiikassa, niin aikuisena saan sitten miesten huomiota. Muutenhan olisin toki mennyt hoitoalalle, koska pohjimmiltani (miesten huomion lisäksi) haluan vain hoivata.

DI-nainen

Vierailija
11/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ehkä

Vierailija
12/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei lukenut että olisin naisten saamisen takia hakeutunut alalle, tuo oli täysin oma tulkintasi.

Vierailija
13/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kouluttautui rekka kuskiksi, koska ajatteli, että olisi miehien silmissä sitten kiinnostavampi.

Taas tää sama miehien????

Vierailija
14/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tälläinen ystävä! Muutenkin jo todella miesmäinen.

Tätä "miesten juttujen" opettelua jatkunut jo ammattikoulusta asti, koska haluaa olla joka miehen mieleinen.

Korjaa siis autoja, kävi metsätalous koulutuksen, ajeli ponssella. Nyt alkoi rekkakuskiksi.

Ja jatkuva kitinä kuinka paskaa kaikki on, mutta on kyllä paljon yhteistä juteltavaa miesten kanssa.

Siitä propsit, että jaksoi vaikkei omaa oikeaa kiinnostusta ollut.

Vierailija
15/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut ajoneuvoasentajaksi ja putkiasentajaksi. Ajoneuvoasentajaksk, koska rakastan autoja ja putkiasentajaksi, koska en saanut ajoneuvoasentajana töitä ja koska tykkään tehdä konkreettista työtä.

Vierailija
16/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi "miehien" on murretta.

Aika yleisessä käytössä tänä päivänä, kun törmään siihen koko ajan.

En sitten tiedä onko tälläistä naisten villitystä enemmän pohjoisen suunnalla kuin etelässä?

Asun itse keski suomessa ja en tunne yhtään nais rekkakuskia.

M46

Vierailija
17/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se.

Ap on kouluesimerkki idiootista joka kuvittelee että noille aloille mennään tekemään vaikutus miehiin.

Kuule ei mennä, vaan siksi että on

a) aito kiinnostus noihin hommiin

b) kyky suoriutua niistä

c) parempi  liksa

Oletko  sä niitä ihmisiä jotka laskelmoivat KAIKEN tekemisensä sen mukaan tehdäänko sillä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen sen sijaan että miettisit mitä sinä oikeasti haluat tehdä  ja  kuvittelet että kaikki muutkin ajattelevat ja toimivat samoin kuin sinä?

Miehiin ei tee vaikutusta se  jos nainen tekee miehen hommat paremmin kuin mies, lähinnä se  joitakin heikkoitsetuntoisia miehiä ketuttaa.

Olen naimisissa onnellisesti ja nais valtaisella alalla, itsellä ei ole kiinnostusta rekkakuskiksi.

Ap

Vierailija
18/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei lukenut että olisin naisten saamisen takia hakeutunut alalle, tuo oli täysin oma tulkintasi.

Itse valitit, kun naisten kiinnostus ei lisääntynyt.

Vierailija
19/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jotta saisin rahaa. Siksi minä töissä käyn. Onko jollain ihan oikeasti joku muu motiivi käydä töissä?

Vierailija
20/63 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin jotta saisin rahaa. Siksi minä töissä käyn. Onko jollain ihan oikeasti joku muu motiivi käydä töissä?

Tässä oli kyse alan valinnasta. Tietääkseni jokaisessa työpaikassa maksetaan palkka, ellet ole työharjoittelussa koulun kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän