Havahduin siihen, että minulla ei ole enää yhtään läheistä ystävää 6-kymppisenä
Elämä on vaan mennyt ja yleensäkin olen introvertti. Olen tuon papan kanssa ollut kimpassa jo yli 30 vuotta, mutta nykyään eri osoitteissa. Mietin, että tarvitsenkokaan ystäviä, jos papasta aika jättää? Jos minä kuolen ensin niin papalla on paljon ystäviä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Häh, onko pappa siis isä vai puoliso?
Minä siis olen mummo ja puhun puolisostani pappana 👵
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Eli olet lopettanut seksi elämäsi ehkä n 35v kun puhutte toisistanne noin pappana ja mummona?
Hehhe.. niinku faija totes kastajaisissa ku lapsi sai lapsen. Ekana sitä on onnellinen ku on isoisä, mutta jo seuraavana aamuna hoksaakin että vaimo on muuttunu mummoksi :D
Samaa muuten hoksaamassa, kavereiden saanti ei sinänsä ollenkaan vaikea senkun johonki seuraan tai porukkaan hengailemaan. Mutta kun en introverttinä pidä yhteyttä niin pikkuhiljaa kaveriseura toisensa perään jää sinne jonnekkin. Toisaalta sitä löytää itsensä ja mistä itse tykkää ja missä on kiva olla jne.
Eikä tämmöinen yksinolo vuosikymmenenverran tai kahden edestä ole mikään huono tai ikävä asia. Kylhän noita vanhoja porukoita löytyy jos oikein vaikeaksi käy, muta kun ei vaan käy vaikeaksi.
Oishin hyvin voinnu olla majakanvartija joka haetaan eläkkeelle 40v yksinäisyyden jälkeen majakasta.
Hanki uusia. On kai niitä mummokerhoja. Ikävää, että olet tilanteen tuollaiseksi päästänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Eli olet lopettanut seksi elämäsi ehkä n 35v kun puhutte toisistanne noin pappana ja mummona?
Tässä nyt ei ole kysymys seksielämästä vaan paljosta muusta.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Miksi te asutte erillään?
Tilanne jotenkin ajautui tähän. Meillä oli iso, vanha 40-luvulla rakennettu talo ja piha tosi iso. Aina oli riitaa siitäkin, että kuka ajaa nurmikon, kuka haravoi lehdet. Taloa myös lämmitettiin puilla, joita haalittiin sieltä sun täältä ja niiden kanssa oli melkoinen homma.
Kaikkia juttuja ei jaksa edes muistella, mutta minä sitten en enää jaksanut. Työttömänä uskalsin vuokrata asunnon ja muuttaa siihen lasten kanssa.
Sitten papparainenkin jätti sen ison talon ja muutti lähikuntaan. Minäkin muutin pari vuotta hänen jälkeensä. Ostin asunnon ja sillä tiellä ollaan. Tämä sopii meille hyvin - eri osoitteet😊
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te asutte erillään?
Tilanne jotenkin ajautui tähän. Meillä oli iso, vanha 40-luvulla rakennettu talo ja piha tosi iso. Aina oli riitaa siitäkin, että kuka ajaa nurmikon, kuka haravoi lehdet. Taloa myös lämmitettiin puilla, joita haalittiin sieltä sun täältä ja niiden kanssa oli melkoinen homma.
Kaikkia juttuja ei jaksa edes muistella, mutta minä sitten en enää jaksanut. Työttömänä uskalsin vuokrata asunnon ja muuttaa siihen lasten kanssa.
Sitten papparainenkin jätti sen ison talon ja muutti lähikuntaan. Minäkin muutin pari vuotta hänen jälkeensä. Ostin asunnon ja sillä tiellä ollaan. Tämä sopii meille hyvin - eri osoitteet😊
- ap -
Erikoinen ratkasu mutta hyvä jos suhde toimii noin.