Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän ylipainoisia

Vierailija
12.06.2018 |

Kun olen taas vaihteeksi itsekkin sellainen... Joulusta lähtien olen syönyt ilman kaloreiden laskemista, terveellistä kotiruokaa ja vain silloin tällöin jotain pientä makeaa kahvin kanssa. Vastapainoksi olen harrastanut pari kertaa viikossa liikuntaa ja myös työhöni kuuluu jalkaisin liikkumista. Ei mitään raksa-alan rasitusta mutta k uitenkin kävelyä maastossa lähes joka päivä. Ja taas on viitisen kiloa tullut kuin huomaamatta. Ei loppuelämää jaksaisi kytätä kaloreita, eivät muutkaan tuntemani normaalipainoiset kyttää.

Tässä olen miettinyt, että olenko mielummin loppuelämän vaikka vähän pullea, mutta terve jos normaalipainoisen/hoikan hintana on jatkuva kaloreiden kyttääminen ja kieltäytyminen kaikista pienistäkin herkuista jotka ovat muille ihan arkipäivää eivätkä he
kiinnitä niihin mitään huomiota.

Vituttaa :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski olla läski?

Vierailija
2/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihuuden oletetaan olevan kalorien laskemisesta kiinni? En ole koskaan laskenut kaloreita, syön terveellistä kotiruokaa ja silti olen laiha. Nyt on vielä paino pudonnut kun aloin liikkumaan enemmän näin loma-aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laihuuden oletetaan olevan kalorien laskemisesta kiinni? En ole koskaan laskenut kaloreita, syön terveellistä kotiruokaa ja silti olen laiha. Nyt on vielä paino pudonnut kun aloin liikkumaan enemmän näin loma-aikaan.

Mittas (paino ja pituus)?

Vierailija
4/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tämähän se pointti olikin. Kun kaikille se ei ole noin helppoa vaan joutuu oikeasti tekemään töitä hoikkana pysymisen suhteen. 

Vierailija
5/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lihoo helpommin kuin toiset. Osalle se hoikkanan pysyminen vaatii joko todella aktiivista liikuntaa jotta kulutus on hurjaa kokoajan tai sitten sitä kaloreiden kyttäämistä. Osa taas ei liho oikein millään... Koneiden tehokkuudessa on eroja, eikä se ole mitenkään kaloriteoriaa vastaan tai uhmaa fysiikan lakeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän