Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehen naisystävä yrittää työntää minut pois lapseni sukulaisten lyota

Vierailija
12.06.2018 |

Hän ei siedä että minä olen tekemisissä ex-appivanhempieni kanssa. Hän ei hyväksy sitä, että minä olen yleensäkään lapseni elämässä. Minulla on jo uusi mies, en ole hänen miestään viemässä. Alkanut ottaa aika paljon päähän, että hän yrittää päättää kaikesta. Miksi hitossa ex-miehen piti ottaa tuollainen piettihirmu?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi olla tekemisissä ex-appivanhempien kanssa!

Onneksi mun ei tarvitse kysyä sitä teiltä tai varsinkaan ex-miehen mustasukkaiselta nyksältä. Minähän olen tekemisissä lapseni isovanhempien kanssa.

Miksi?

kosja he ovat lapseni isovanhemmat

Ei ole sinun vastuulla ylläpitää tuoda suhdetta vaan lapsen isän.

Vierailija
22/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylkäsit lapsesi ja nyt ex anopin varjolla pyrit takaisin hänen elämään?

Mistä päättelit että hylkäsin lapseni?

Hän ei hyväksy sitä, että minä olen yleensäkään lapseni elämässä...joku syy siihen täytyy olla että lapsi on isäällään eikä sinulla

Kyllä lapsi ihan luonani suurimman osan ajastaan asuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet idiootti..

Varmasti olen idiootti, ainakin ex-miehen nyksän mielestä. Harmi kun joutuu minua kestämään 😉

Vierailija
24/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun ei tarvitse kysyä sitä teiltä tai varsinkaan ex-miehen mustasukkaiselta nyksältä. Minähän olen tekemisissä lapseni isovanhempien kanssa.

Mutta sinun olisi osattava väistyä takavasemmalle, jos tuo alkaa vaikuttamaan lapseen tai laittaa isovanhemmat ikävään välikäteen. Viisas osaa asettua myös muiden asemaan eikä käyttäydy kuin uhmaikäinen.

Vierailija
25/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle eivät ole mitään. Älä elä lapsesi kautta.

Miksi?

Vierailija
26/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kyse onkin siitä että entisen puolisosi vanhemmat eivät pidä siitä että tunget heidän luokseen mutta eivät kehtaa asiasta sanoa ja heidän nykyinen miniänsä sitten yrittää hoitaa asiaa.

Veljeni ex puoliso on juuri tälläinen, että lastensa varjolla soittelee isälläni ja tunkee heillä käymään kutsumatta oli sitten joulu tai isänpäivä, jne... Äidilleni ei enää soittele, kun hän sai suoraan sanottua mutta isäni on liian kiltti. 

Vierailija
27/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tekemisissä eksäsi vanhempien kanssa?

Onhan heistä voinut tulla hyviä ystäviä. Miksi ystävyys pitäisi katkaista eron takia? 

Vierailija
28/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kyse onkin siitä että entisen puolisosi vanhemmat eivät pidä siitä että tunget heidän luokseen mutta eivät kehtaa asiasta sanoa ja heidän nykyinen miniänsä sitten yrittää hoitaa asiaa.

Veljeni ex puoliso on juuri tälläinen, että lastensa varjolla soittelee isälläni ja tunkee heillä käymään kutsumatta oli sitten joulu tai isänpäivä, jne... Äidilleni ei enää soittele, kun hän sai suoraan sanottua mutta isäni on liian kiltti. 

Ovatko vanhempasi eronneet?

Vierailija
29/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tässä ihmisten alkaa välejä katkaisemaan mustasukkaisen naisen takia? Sekä on palstamammojen ohje?

Vierailija
30/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen kuvio liene mitenkään harvinainen. Se tuo nykysivistys kukkii niin monenvärisillä kukkasilla ja kauniiden kukkien alla piilee piikki pistävä. Useimmissa perheissä ja suvuissa eletään edelleen vaikenemisen kulttuurissa eikä kissaa nosteta pöydälle. Jos eroamassa olevat vanhemmat vähänkin ajattelevat lapsensa / lastensa parasta, he kykenevät sopimaan, miten jatkossa toimitaan. Ja kun kuvioon sitten tulee uusia kumppaneita, niin heille osoitetaan selvästi, miten on sovittu toimittavan. Uusilla kumppaneilla ei pitäisi olla mitään osaa eikä arpaa siihen, miten toimitaan lasten kanssa. Uusista kumppaneista ei tule lasten vanhempia eikä heillä pitäisi olla mitään sananvaltaa. Kertoo todella moukkamaisesta käytöksestä, jos uusi kumppani alkaa sekaantua puolisonsa lasten omien sukulaisten tapaamiseen (siis isovanhempien, setien, tätien ja serkkujen ym.). Ei avioero katkaise sukulaisuutta. Sitä ei saa myöskään vanhemman uusi kumppani tehdä. Jos ette itse kykene riitelemättä ja syyttelemättä sopimaan asioista, löytyisikö kolmas objektiivinen osapuoli mukaan keskusteluun sovittelemaan ja selkiinnyttämään sopimuksia. Ja vielä: älkää antako uuden kumppaninne vetää itseänne kuin pässiä narusta, jos teissä on yhtään miestä tai naista. Te olette lasten vanhempia, ei se uusi kumppani.

Vierailija
31/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen kuvio liene mitenkään harvinainen. Se tuo nykysivistys kukkii niin monenvärisillä kukkasilla ja kauniiden kukkien alla piilee piikki pistävä. Useimmissa perheissä ja suvuissa eletään edelleen vaikenemisen kulttuurissa eikä kissaa nosteta pöydälle. Jos eroamassa olevat vanhemmat vähänkin ajattelevat lapsensa / lastensa parasta, he kykenevät sopimaan, miten jatkossa toimitaan. Ja kun kuvioon sitten tulee uusia kumppaneita, niin heille osoitetaan selvästi, miten on sovittu toimittavan. Uusilla kumppaneilla ei pitäisi olla mitään osaa eikä arpaa siihen, miten toimitaan lasten kanssa. Uusista kumppaneista ei tule lasten vanhempia eikä heillä pitäisi olla mitään sananvaltaa. Kertoo todella moukkamaisesta käytöksestä, jos uusi kumppani alkaa sekaantua puolisonsa lasten omien sukulaisten tapaamiseen (siis isovanhempien, setien, tätien ja serkkujen ym.). Ei avioero katkaise sukulaisuutta. Sitä ei saa myöskään vanhemman uusi kumppani tehdä. Jos ette itse kykene riitelemättä ja syyttelemättä sopimaan asioista, löytyisikö kolmas objektiivinen osapuoli mukaan keskusteluun sovittelemaan ja selkiinnyttämään sopimuksia. Ja vielä: älkää antako uuden kumppaninne vetää itseänne kuin pässiä narusta, jos teissä on yhtään miestä tai naista. Te olette lasten vanhempia, ei se uusi kumppani.

Kyllä uusi kumppanikin täytyy ottaa huomioon, koska järjestelyt vaikuttavat suoraan myös uuden pumppanin elämään, onpa sitten kysymys lomasuunnitelmista tai aivan arjen aikatauluista.

Tietenkään uusi puoliso ei saa yrittää erottaa lapsia omista vanhemmistaan.

Entiset appivanhemmat ja miniät/vävyt joutuvat sopimaan miten toimitaan jatkossa, se on heidän asiansa, ei uuden puolison, toki niin että kaikki osapuolet ottavat huomioon myös uuden puolison oikeutetun aseman.

Entiset appivanhemmat

Vierailija
32/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kumppaneita on. Exäsi on tässä se todellinen luuseri kun ei ole selkärankaa, mahtoiko olla sinunkaan kanssasi?

Minä jätin exäni ja minulla on uusi kumppani jolta en ole kysynyt voinko viedä exäni kanssa lapsia huvipuistoon ym tapahtumiin ja voimmeko viettää lasten synttärit yhdessä exän ja hänen suvun sekä minun sukuni kanssa. Olen vain ilmoittanut asian kumppanilleni. Ja koska hän on aikuinen, hän ymmärtää tämän ja juttelee kohteliaasti exälleni kun tapaavat.

Exä ei ole vielä esitellyt uutta ja toivon ettei tarvitsisi alkaa leikkimään mitään valtapelejä aikuisten kesken, jotkut ne jaksaa.

Vierailija
33/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Amen. Nimenomaan näin. Ap ei ole isovanhemmille mitään sukua vaan ne lapset. Isä ja isovanhemmat huolehtikoon siitä että isovanhemmat näkevät omia lapsenlapsiaan. Ex-miniä keskittyköön huolehtimaan oman puolen sukuunsa. Se teidän yhteinen juna meni jo.

Vierailija
34/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerät isovanhemmat, jos nakittavat asian ihmiselle, jolle se ei kuulu palaneen puupennin vertaa. Poikani on eronnut ja jos en haluaisi olla tekemisissä lastenlasteni äidin kanssa, sanoisin asiasta suoraan tai korkeintaan poikani kautta.

Vierailija
35/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Amen. Nimenomaan näin. Ap ei ole isovanhemmille mitään sukua vaan ne lapset. Isä ja isovanhemmat huolehtikoon siitä että isovanhemmat näkevät omia lapsenlapsiaan. Ex-miniä keskittyköön huolehtimaan oman puolen sukuunsa. Se teidän yhteinen juna meni jo.

Höpö höpö. Tässä ei mitään puolia aleta ottamaan.

Vierailija
36/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia kumppaneita on. Exäsi on tässä se todellinen luuseri kun ei ole selkärankaa, mahtoiko olla sinunkaan kanssasi?

Minä jätin exäni ja minulla on uusi kumppani jolta en ole kysynyt voinko viedä exäni kanssa lapsia huvipuistoon ym tapahtumiin ja voimmeko viettää lasten synttärit yhdessä exän ja hänen suvun sekä minun sukuni kanssa. Olen vain ilmoittanut asian kumppanilleni. Ja koska hän on aikuinen, hän ymmärtää tämän ja juttelee kohteliaasti exälleni kun tapaavat.

Exä ei ole vielä esitellyt uutta ja toivon ettei tarvitsisi alkaa leikkimään mitään valtapelejä aikuisten kesken, jotkut ne jaksaa.

Miksi ihmeessä sinä viet lapsia minnekään eksäsi kanssa? Ettehän te ole enää perhe. Ei teille tule enää yhteisiä kokemuksia, teille tulee erilliset kokemukset.

Vierailija
37/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Miksi roikut menneessä? Sinä et kuulu enää eksäsi sukuun, teidän lapsenne kuuluvat.

Vierailija
38/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Sinä et kuulu tuonne enää. Huolehdi lapsistasi ja omista sukulaisistasi. Miehesi hoitaa oman osuutensa. Ilman sinua.

Vierailija
39/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Niin ovat. Sinulle he taasen eivät ole mitään sukua. Miksi käyttäydyt niin kuin he olisivat?

Vierailija
40/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä viet lapsia minnekään eksäsi kanssa? Ettehän te ole enää perhe. Ei teille tule enää yhteisiä kokemuksia, teille tulee erilliset kokemukset.

No kuule esimerkiksi siksi että lapsista on mukava vieläkin tehdä asioita niin että molemmat vanhemmat on mukana, vanhemmat ovat edelleen lapsille rakkaimmat aikuiset. Miten joku voi edes kysyä tuollaista? Toki suurin osa, lähes kaikki, tehdään erikseen. Mutta on juttuja joissa olemme molemmat läsnä. Oletko sinä näitä kahdet synttärit/kahdet rippijuhlat-ihmisiä jotka haluaa vain eripuraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi