Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat niin hedonisteja ruuan suhteen?

Vierailija
12.06.2018 |

Monille tärkeintä ruuassa vaikuttaa olevan maku, maku ja maku. Minusta tärkeintä on terveellisyys, makukin on tärkeä mutta kuitenkin toisarvoinen asia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmainen kysymyksesi taitaa siis olla, miksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. No, koska ihmiset ovat erilaisia. 

Mutta jos nyt mietit muitakin eläinlajeja kuin ihmistä, niin useimmat eläimet ovat varsin hedonistisia ruuan suhteen. Monilla eläimillä ei ole mitään tolkkua ruuan suhteen, voisivat syödä itsensä helposti hengiltä. Se, että ruoka kiinnostaa niin paljon, taitaa liittyä lajin säilymiseen.

Vierailija
2/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisyys ja maku ei ole toisiaan poisulkevia. Minä valitsen molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ruuan maku on se tärkein, terveellisyys ihan samalla viivalla tosin. Ne ei tosiaankaan sulje toisiaan pois. Jokaisen suupalan pitää olla nautinto, en koskaan syö vain vatsantäytteeksi.

Vierailija
4/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi söisin ruokaa joka on mielestäni pahaa kun voin syödä hyvääkin. Pitäisikö itseään kiduttaa pahalla ruualla että olisi hyvä ihminen.

Vierailija
5/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ylipäätään nauttivat ja etsivät iloa elämäänsä? Pitäisi jurnottaa hammasta purren eteenpäin harmaan sävyissä vaan.

Ap, ruoka on yksi elämän isoista nautinnoista. Juoma, kosketus, seksi, hyvä seura, huumori, taide, liikunnan nostattamat endorfiinit ovat vastaavia.

Minun käy sääliksi ihmiset, joilta puuttuu kyky nauttia ruuasta ja tehdä sitä myös itse. Harva harrastus on yhtä antoisaa ja palkitsee liki välittömästi.

Ja kuten joku jo sen sanoikin, terveellisyys ei sulje pois ruuan maukkautta, tai päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan