Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltäni löytyi treffi-ilmoitus ja häät 2 kk päästä :(

Vierailija
11.06.2018 |

Olen aivan kirjaimellisesti päästäni sekaisin. Vihastuttaa, suruttaa, itkettää. Löysin mieheni treffi-ilmoituksen vahingossa eräältä deittipalstalta. Ilmoitus oli kuvaton, eikä siitä juuri käy ilmi mitä sillä haetaan. Sinkuksi hän siinä kuitenkin itsensä ilmoittaa. Mieheni näytti minulle profiilin sisältöineen,viestejä sieltä ei olla lähetelty. Selitykseksi hän kertoi tirkistelyn halun eikä hän ole kuulemma etsinyt sieltä mitään aktiivisesti. Asian tultua ilmi,mieheni on pyydellyt anteeksi,itkenyt ja pelkää,että jätän hänet ja häät peruuntuvat. Rakastan miestäni paljon ja hän minua,uskoisin. Luottamus häneen ei ole silti enää 100 %. En tiedä mitä tehdä,perunko kaikki vai uskollanko avioitua hänen kanssaan ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisten häät on jännimmät!

Vierailija
2/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, en todellakaan menis naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäis jätkä rannalle ruikuttamaan, jos mulle joku tekis tuollaisen tempun. Tuollainen ei täytä tirkistelyn kriteerejä.

Vierailija
4/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru häät. Sinkkuna on hyvä tirkistellä.

Vierailija
5/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"löysin vahingossa" eli teit samaa kuin mies tai sitten paneskelit ympäri kylää. eli miehen kannattaisi harkita eroa.

Vierailija
6/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran ole lähettänyt viestejä kenellekään, voi kyse olla oikeasti vain uteliaisuudesta/oman "markkina-arvon" testauksesta tms.

Vierailija
7/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi nyt, ehdit vielä perumaan häät.

Vierailija
8/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran viestejä ei ole lähetetty, niin yhdessä hautaatte ja unohdatte profiilin. Muistuta miestä ettei tirkistely ole sopivaa ja kohteliasta. Eteenpäin.

Vierailija
9/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kysymys kuuluu, että mitä SINÄ siellä treffisivustolla teit? Vierasta patukkaa tekee mieli?

Vierailija
10/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yakuzarangaistus tuommoisesta mokasta. Jos vierähtää kyynelkään, peru häät.

Vierailija
11/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse parisuhteessa mutta oon aatellut että mitä jos tekisin feikkiprofiilin Tinderiin iha nähdäkseni mitä siellä on ja mistä kaverit puhuu. Mutta kertoisin kyllä miehelle etukäteen etten jäis kiinni. Että toisaalta voi aatella et ihan tyhmyyttään on ollut utelias mutta onhanse outoa ettei oo sulle sanonut. Ittee pelottaus kiinnijäänti niin paljon että ei unohtuis miehelle kertominen. Jos luotat muuten, niin anna anteeksi.

Vierailija
12/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kysymys kuuluu, että mitä SINÄ siellä treffisivustolla teit? Vierasta patukkaa tekee mieli?

Niin tekeekin, ja saankin, mutta en kyllä tee mitää treffiprofiileja. Tinderistä löydän...

ap

Vierailija
13/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies viheltelee tuhmia lauluja, en voi sietää ihmistä, joka osaa tuhmia lauluja"

Vierailija
14/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin keskustelu on nyt tarpeen. Onko aidosti pahoillaan? Ilmeisesti on.

Joskus voi mielenkiinnosta testata kiinnostavuuttaan. Heikko itsetunto voi hakea pönkitystä tuollaisesta toiminnasta.

On totta myös, että vakavalla asialla leikkii, jos meinaa aidosti olla uskollinen.

Onko hänellä riippuvuutta treffipalveluihin?

Tietääkö mies mitä on luvallista ja hyvänkäytöksen mukaista toimintaa parisuhteessa?

Vierailija
15/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru vihkiminen. Pitäkää juhlat, koska varmaan varausmaksut on jo maksettu. Erojuhlat. Saman kokeneena voin kertoa, että ei tuollaisen miehen kanssa kannata avioitua.

Itse olin niin typerä, että menin naimisiin vaikka mies jäi nettitreffailusta kiinni pari viikkoa ennen häitä. Pettäminen jatkui avioliitossa, josta tuli lyhyt. Lopputulos on vaan kärsivät lapset.

Vierailija
16/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te hölmöt menette naimisiin? Kumpikin etsii muuta seuraa, mutta naimisiin pitää päästä.

Vierailija
17/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"löysin vahingossa" eli teit samaa kuin mies tai sitten paneskelit ympäri kylää. eli miehen kannattaisi harkita eroa.

Sinkkuystävä teki alkuperäisen löydön ja sanoi, että sun miehen on tällä sivustolla..

Ap

Vierailija
18/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tekeekin, ja saankin, mutta en kyllä tee mitää treffiprofiileja. Tinderistä löydän...

ap

Säälittävää, kun muut yrittävät trollata ja feikata minuna. En todellakaan ole etsinyt muuta seuraa missään vaiheessa suhdetta. Kuten sanoin, sinkkukaveri vinkkasi, että mieheni on nähty kyseisellä sivustolla ja menin katsomaan, kun en saanut ajatukselta rauhaa..

Oikea ap

Vierailija
19/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei asia voi olla niin, kuin mies sanoo? Taitaa olla jo ennestään jotain luottamuspulaa? Joko miehen aiheuttamaa tai naisen aiheetonta mustasukkaisuutta.

Vierailija
20/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä sitä sikaa!!!!