Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltäni löytyi treffi-ilmoitus ja häät 2 kk päästä :(

Vierailija
11.06.2018 |

Olen aivan kirjaimellisesti päästäni sekaisin. Vihastuttaa, suruttaa, itkettää. Löysin mieheni treffi-ilmoituksen vahingossa eräältä deittipalstalta. Ilmoitus oli kuvaton, eikä siitä juuri käy ilmi mitä sillä haetaan. Sinkuksi hän siinä kuitenkin itsensä ilmoittaa. Mieheni näytti minulle profiilin sisältöineen,viestejä sieltä ei olla lähetelty. Selitykseksi hän kertoi tirkistelyn halun eikä hän ole kuulemma etsinyt sieltä mitään aktiivisesti. Asian tultua ilmi,mieheni on pyydellyt anteeksi,itkenyt ja pelkää,että jätän hänet ja häät peruuntuvat. Rakastan miestäni paljon ja hän minua,uskoisin. Luottamus häneen ei ole silti enää 100 %. En tiedä mitä tehdä,perunko kaikki vai uskollanko avioitua hänen kanssaan ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama provoaja, harjoittelu ei aina tee mestaria... :(

Vierailija
22/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tässä vaiheessa se käy helpommin kuin vihkimisen jälkeen. Kuka tahansa olisi pahoillaan kun jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimisiin. muista muistuttaa miestäsi säännöllisin väliajoin asiasta. Pikku hiljaa paisuttelet asiaa isommaksi niin eiköhän teillekin tule onnellinen loppuelämä. Voit aloittaa jo häissä, vetää hirveät lärvit ja todeta itkien " TAhdooonnhhhh vaikkaahh.... Sä srytmnjl sika BYÄÄÄHHHH..."

Vierailija
24/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sieltä nyt pitää tirkistellä? Tuttuja? Exiä? Vai nyt muuten vaan..jos joku saattaisikin kiinnostua?

En tiedä mistä deittipalvelusta on kyse mutta viestit voi aina poistaa.

Ainakin on vakavan keskustelun paikka ja jos häät on jo näin lähellä, niin miettisin vielä kaksi kertaa.

Vierailija
25/25 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinkkukaverisi olisi tunnistanut miehesi kuvattoman, nimettömän ilmoituksen mistä? Ei nyt oikein mee läpi.