Turhin riita, joka teillä on kumppaninne kanssa ollut?
Kommentit (109)
Mä olen todella ärtynyt herätessäni. Ensimmäiset 15-30 minuuttia on parempi vaan pysytellä kaukana eikä ainakaan kannata puhua minulle mitään.
Mies on nälkäisenä samanlainen.
Minä vastaheränneenä + mies nälkäisenä = takuuvarma riita ihan mitättömistä aiheista.
Silloin riidan aiheeksi riittää se että jompikumpi katsoo toista liian pitkään tai kysyy esim. Mitä ruokaa tänään tehdään. Olemme riidelleet siitä kun maitopurkki oli väärällä hyllyllä ja siitä kun mies oli laittanut kahvit termariin (ja luulin että hän on juonut kaiken) Nykyään osaamme välttää riidat, mies antaa mun olla ihan rauhassa vähän aikaa herättyäni ja jos mies vaikuttaa ärtyneeltä niin teen hänelle voileivän.
Vierailija kirjoitti:
"Vessanrengas pitää jättää alas" prkl olet aikuinen ja sinulla on kädet, osaat kyllä laskea sen itsekkin.
Ollaan ratkaistu tämä asia niin, että ne molemmat kannet aina alas. Vessanpönttö kiinni. Ikävää, kun pyyhkeet pönttöä vastapäätä, niin likaiseksihan ne muuten menisi.
Ja näin molemmat joutuu avaamaan sen pöntön joka kerta, ja laittamaan kannet alas.
Kerran riitelimme, että voiko kypsennettyä nuudelia syödä vielä seuraavanakin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vessanrengas pitää jättää alas" prkl olet aikuinen ja sinulla on kädet, osaat kyllä laskea sen itsekkin.
Ollaan ratkaistu tämä asia niin, että ne molemmat kannet aina alas. Vessanpönttö kiinni. Ikävää, kun pyyhkeet pönttöä vastapäätä, niin likaiseksihan ne muuten menisi.
Ja näin molemmat joutuu avaamaan sen pöntön joka kerta, ja laittamaan kannet alas.
Hankkikaa pönttöihin (ainakin omistusasuntoon) soft close -kansi, joka kevyellä liikkeellä laskee molemmat kannet äänettömästi alas. Ei kai kukaan enää nykyään vedä pönttöä päällimmäinen kansikaan auki. Netissä on jossain video, jossa on jollain fluorivärjäyksellä demonstroitu, kuinka laajalle likapärskeet ja bakteerit leviää kansi auki, siis koko vessaan. Joillakin on vielä hammasharjat näkösällä altaan luona, niin aika ällöä. Lapsetkin oppineet tämän asian ja laskevat kannet ennen napin painamista.
Kellon siirtämisestä kesäaikaan. :D
Jotenkin siitä onnistuttiin tekemään riita.
En tiedä oliko mulla menossa joku pms vai mikä, mutta kerran suutuin, kun seksin aikana mies ei työntänyt penistä kunnolla loppuun saakka. Olin hirveässä puutteessa ja mies aloitti liian lempeästi ja minä loukkaannuin :D
Tilanteelle on kyllä naurettu jälkikäteen :D
Miten valmistetaan perunat. Se oli viimeinen riita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin molemmat joutuu avaamaan sen pöntön joka kerta, ja laittamaan kannet alas.Hankkikaa pönttöihin (ainakin omistusasuntoon) soft close -kansi, joka kevyellä liikkeellä laskee molemmat kannet äänettömästi alas. Ei kai kukaan enää nykyään vedä pönttöä päällimmäinen kansikaan auki. Netissä on jossain video, jossa on jollain fluorivärjäyksellä demonstroitu, kuinka laajalle likapärskeet ja bakteerit leviää kansi auki, siis koko vessaan. Joillakin on vielä hammasharjat näkösällä altaan luona, niin aika ällöä. Lapsetkin oppineet tämän asian ja laskevat kannet ennen napin painamista.
Kiitos vinkistä!
Usko tai älä, niitä ihmisiä löytyy. Tosi usein vieraat jättävät kannet auki meidän luona käydessä, ällöttävää.
pyysin vitsillä eksää meikkaamaan mut sit suutuin kun se ei osannut :-D
Kumpi laittoi tiskikoneen vesihanan auki
Tätä lukiessani olen niin onnellinen että mieheni on äärimmäisen rauhallinen persoona eikä koskaan riidellä mistään. Apua pää hajoais
Viimeisin riita oli ehkä ennätys omalla sarallaan. Molemmat meistä yrittävät välttää turhaa riitelyä. Jos siis toisella on nälkä, ärsytys tmv. meneillään, pyrimme antamaan toiselle tilaa rauhoittua. Yleensä homma päättyy siihen, että ärtynyt leppyy ja pahoittelee käytöstään.
Illalla mies tokaisi minulle äkäisesti jostain merkityksettömästä asiasta, joten annoin hänen olla rauhassa ja menin nukkumaan. Aamulla heräsin vasta miehen lähdettyä eikä hänestä kuulunut päivän aikana, joten oletin hänen olevan edelleen vihainen. Mietin, että on tässä pakko olla jotain isompaa taustalla, jos ärsytys ei ole mennyt vieläkään ohi.
Kun olimme sitten illalla molemmat kotona kysyin häneltä, mistä hän on suuttunut. Paljastuikin, että hän luuli minun olevan vihainen! Ilmeisesti hän oli tulkinnut erään minun kommenttini niin, että olisin ärtynyt hänelle, vaikka olin mielestäni vain ihmetellyt erästä asiaa ääneen. Mies oli yrittänyt antaa minulle tilaa rauhoittua eli toiminut ihan samalla tavalla kuin minäkin.
Riita loppuikin sitten lyhyeen, kun kumpikaan ei ollut vihainen mistään. Vai oliko kyseessä edes riita? Outo ja hauska juttu joka tapauksessa.
Kerran vetäisin hirveät kilarit Viikingit-sarjan juonesta. Minä katsoin sarjaa ensi kertaa, kun taas mies uusintana. Ennen yhden jakson alkua mies paljasti päähenkilön pettävän vaimoaan ko.jaksossa. En suinkaan suuttunut juonipaljastuksesta vaan siitä, että mies ei mielestäni suhtautunut käänteeseen tarpeeksi moralisoivan tuomitsevasti. Miestä nauratti yltiöpäinen moraalisaarnani aiheesta ja jälkeenpäin en itsekään tajua, miten tuli vedettyä tv-sarjan tapahtumien takia herne nenään :D
Ostetaanko mansikkakääretorttua vai unelmatorttua :D Joskus seurustelun alkuvuosina, kun olimme yhdessä kaupassa ja kummallakin ollut pitkä ja raskas työpäivä.
Olin ollut pitkän päivän töissä, mies kotona lasten kanssa. Lapsi sanoi saaneensa vain viilin ruuaksi koko päivänä. Juu siitä sitten riideltiin miehen kanssa, olivat kuitenkin syöneet kunnon ruuankin.
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut pitkän päivän töissä, mies kotona lasten kanssa. Lapsi sanoi saaneensa vain viilin ruuaksi koko päivänä. Juu siitä sitten riideltiin miehen kanssa, olivat kuitenkin syöneet kunnon ruuankin.
Minkä ikäinen lapsi? Ei tullut mieleen lähdekritiikki siinä vaiheessa?
Typeriä riitoja on ollut monia, mutta kaikista typerin oli sellainen, jossa kumpikin oli äkäinen jo heti herätessä eikä sitten myöhemmin muistettu, mistä riita sai alkunsa.
että ollaanko vaiko eikö olla. olisi kannattanut heti dissata tuollainen luuserijätkä. eihän se ole edes mies.
Säilytetäänkö tiskiharja altaassa vai koukussa altaan päällä. Mies sanoo ettei jaksa ripustaa ja mua ällöttää kun se harja makaa siellä altaan pohjalla ja on välillä ihan niljainen, kun mies kaataa sen päälle makaronista tai nuudeleista liiat vedet. Saatiin siitä ihan kunnon sota aikaiseksi jonka päätteeksi ostin itselleni oman tiskiharjan ja kielsin miestä koskemasta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen todella ärtynyt herätessäni. Ensimmäiset 15-30 minuuttia on parempi vaan pysytellä kaukana eikä ainakaan kannata puhua minulle mitään.
Mies on nälkäisenä samanlainen.Minä vastaheränneenä + mies nälkäisenä = takuuvarma riita ihan mitättömistä aiheista.
Silloin riidan aiheeksi riittää se että jompikumpi katsoo toista liian pitkään tai kysyy esim. Mitä ruokaa tänään tehdään. Olemme riidelleet siitä kun maitopurkki oli väärällä hyllyllä ja siitä kun mies oli laittanut kahvit termariin (ja luulin että hän on juonut kaiken) Nykyään osaamme välttää riidat, mies antaa mun olla ihan rauhassa vähän aikaa herättyäni ja jos mies vaikuttaa ärtyneeltä niin teen hänelle voileivän.
Meillä aivan sama juttu! Onneksi ollaan kumpikin temperamenttisia ja vaikka kiihdytys lähtee nopeasti niin samoin meno normalisoituu, olisi vaikeaa olla suhteessa jonkun sellaisen kanssa kenelle pienikin riita on ongelma. Ex oli tällainen, hänellä oli käsitys ettei hänen vanhempansa ole koskaan riidelleet (yeah right!) ja pienikin riita sai hänet miettimään onko suhteemme hyvä.