Turhin riita, joka teillä on kumppaninne kanssa ollut?
Kommentit (109)
Siitä, kun minun piti ottaa evääksi töihin sämpylää seuraavana päivänä, mutta hän olikin syönyt ne loppuun (ei siis tiennyt eväsaikeestani). Suutuin hormonihuuruissani tosissani, ja siitä se riita lähti. Oli typerää ja minun vikani, myönnän sen. Muuten ei riidellä yleensä koskaan, ei turhasta eikä vähemmän turhasta, vaan osataan puhumalla selvittää asiat, mutta jostain syystä tuo kerta oli poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, saako 3v lapsi leikkiä veitsellä.
?
Jos vähän sattuu, niin lapsi oppii kantapään kautta.
Siitä, tuleeko pastakastikkeeseen juustoa. Aikamme huudettuamme ja tiuskittuamme teimme molemmat omat mieleiset kastikkeet. :)
Mies otti mielestäni liikaa olutta yhteisellä baarireissullamme. Tästä syystä saamani raivokohtauksen saadessani olin tietysti itse umpihumalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on söpömpi, Pikachu vai Snorlax.
Pikachu tietenkin!
Vakkaririidanaiheet, joista ei tullut koskaan sen selvempää.
Turhia ne ei olleet, mutta hyödyttömiä kyllä.
Rakastuneena antaa asioiden mennä liian pitkälle, ja lopulta kun riita alkaa siitä ei saa enää mitään tolkkua.
Exän mielestä olin pettänyt häntä, kun juttelin Facebookissa miespuolisen kaverini kanssa.
Katsotaanko tv:stä Poliiseja vai Huutokauppakeisaria (en muista tarkkasti ohjelmia, mutta yhtä "tärkeitä" ne olivat kummatkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on söpömpi, Pikachu vai Snorlax.
Pikachu tietenkin!
Eipäs vaan Snorkakki.
Vierailija kirjoitti:
Jostain poliittisesta kysymyksesta ollaan joskus riidelty. Jälkeenpäin tuntuu todella turhalta.
Mies meinasi äänestää Vihreitä Vasemmistoliiton tai SKP:n sijaan. Tein selväksi, että se olisi samantien ero ilman mitään ennakkovaroitusta, jos näin tapahtuisi.
Suutuin kerran miehelle, kun hän tuli liian nopeasti seksin aikana.
Se että olen seurustelun alkaessa sanonut että kaipaan asiaa x, ja etten aio koskaan elää ilman sitä, ja jos se ei miehelle sovi, niin sitten ei aleta edes seurustelemaan. No asia sopi mainiosti.
Jostain syystä nyt vuosien jälkeen joutuu riitelemään tästä asiasta, ja joudun selittämään uudelleen miksi en luovu asiasta x, ja miksi se on tärkeä. Vaikka siis olen selittänyt tämän jo vuosia sitten. Aivan turha riita, enkä aio tästä asiasta enää riidellä. Mies riidelkööt yksin, tai lähtekööt menemään.
Riidellään todella harvoin, mutta jostain kumman syystä vedin herneen syvälle nenääni, kun mies kehtasi sanoa, että pitäisin varmaan eräästä elokuvasta. Katsoimme elokuvaa, joka kertoi pettämisestä. Kiljuin ja itkin miten muka tämä elokuva sopii miehen mielestä minulle. Ihan mukava romanttinen draama se oikeasti oli. Ei mies ollut yhtään ajatellut se aihe olisi mitenkään meihin osuva, vaan luuli(tiesi) minun pitävän romanttisesta hömpästä.
Ihan ihme kohtaus.
Kysyin kerran mieheltä puhelimessa (olin itse kaupassa), että mitä ruokaa on laittanut kotona, jossa ruoka oli valmiina odottamassa. Mies sanoi, että "yllätyspataa", halusin tietää, mitä ruokaa oli laittanut ja kysyin uudelleen, että "sano nyt, mitä laitoit" Vastaus: "Yllätyspataa". Kiehuin raivosta siellä kaupassa, kun hyllyjen välissä jostain kummasta syystä mun oli pakko saada tietää, mies hokee yllätyspataa ja mä en kehdannut alkaa huutamaan siellä kaupassa.
Jäi mieleen.
Aika turha raivostuminen puoleltani.
Joskin mieskin olisi voinut lukea tilannetta ja ymmärtää, ettei nyt ole leikinlaskun aika.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan riidelty siitä, missä keittiön kaapissa tietyn kulhon paikka on.
Ja me siitä saako leipää pitää esillä tiskipöydällä vai omassa kaapissa🙈
Hyvä ettei tullut avioeroa, kun ei kumpikaan osattu asentaa pinnasängyn katosverhoa oikeinpäin siihen tukikeppiin. Helvetillinen vekotin.
Exä oli älyttömän mustasukkainen, joskus naurettavista jutuista. Suuttui mm. siitä, että olin ihastunut yhteen Once Upon time-sarjan hahmoon, riideltiin siitä voiko fiktiivinen henkilö olla uhka suhteellemme.
?