Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhin riita, joka teillä on kumppaninne kanssa ollut?

Vierailija
11.06.2018 |

Mikä se on?

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, saako 3v lapsi leikkiä veitsellä.

?

Vierailija
22/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun minun piti ottaa evääksi töihin sämpylää seuraavana päivänä, mutta hän olikin syönyt ne loppuun (ei siis tiennyt eväsaikeestani). Suutuin hormonihuuruissani tosissani, ja siitä se riita lähti. Oli typerää ja minun vikani, myönnän sen. Muuten ei riidellä yleensä koskaan, ei turhasta eikä vähemmän turhasta, vaan osataan puhumalla selvittää asiat, mutta jostain syystä tuo kerta oli poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, saako 3v lapsi leikkiä veitsellä.

?

Jos vähän sattuu, niin lapsi oppii kantapään kautta.

Vierailija
24/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, tuleeko pastakastikkeeseen juustoa. Aikamme huudettuamme ja tiuskittuamme teimme molemmat omat mieleiset kastikkeet. :)

Vierailija
25/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti mielestäni liikaa olutta yhteisellä baarireissullamme. Tästä syystä saamani raivokohtauksen saadessani olin tietysti itse umpihumalassa.

Vierailija
26/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on söpömpi, Pikachu vai Snorlax.

Pikachu tietenkin!

Vierailija
27/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkaririidanaiheet, joista ei tullut koskaan sen selvempää.

Turhia ne ei olleet, mutta hyödyttömiä kyllä.

Rakastuneena antaa asioiden mennä liian pitkälle, ja lopulta kun riita alkaa siitä ei saa enää mitään tolkkua.

Vierailija
28/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän mielestä olin pettänyt häntä, kun juttelin Facebookissa miespuolisen kaverini kanssa.

Vierailija
29/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yanny vai Laurel...

Vierailija
30/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanko tv:stä Poliiseja vai Huutokauppakeisaria (en muista tarkkasti ohjelmia, mutta yhtä "tärkeitä" ne olivat kummatkin).

Vierailija
31/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on söpömpi, Pikachu vai Snorlax.

Pikachu tietenkin!

Eipäs vaan Snorkakki.

Vierailija
32/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku vai Tampere.

Vierailija
33/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain poliittisesta kysymyksesta ollaan joskus riidelty. Jälkeenpäin tuntuu todella turhalta.

Mies meinasi äänestää Vihreitä Vasemmistoliiton tai SKP:n sijaan. Tein selväksi, että se olisi samantien ero ilman mitään ennakkovaroitusta, jos näin tapahtuisi.

Vierailija
34/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin kerran miehelle, kun hän tuli liian nopeasti seksin aikana.

Vierailija
35/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen seurustelun alkaessa sanonut että kaipaan asiaa x, ja etten aio koskaan elää ilman sitä, ja jos se ei miehelle sovi, niin sitten ei aleta edes seurustelemaan. No asia sopi mainiosti.

Jostain syystä nyt vuosien jälkeen joutuu riitelemään tästä asiasta, ja joudun selittämään uudelleen miksi en luovu asiasta x, ja miksi se on tärkeä. Vaikka siis olen selittänyt tämän jo vuosia sitten. Aivan turha riita, enkä aio tästä asiasta enää riidellä. Mies riidelkööt yksin, tai lähtekööt menemään.

Vierailija
36/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellään todella harvoin, mutta jostain kumman syystä vedin herneen syvälle nenääni, kun mies kehtasi sanoa, että pitäisin varmaan eräästä elokuvasta. Katsoimme elokuvaa, joka kertoi pettämisestä. Kiljuin ja itkin miten muka tämä elokuva sopii miehen mielestä minulle. Ihan mukava romanttinen draama se oikeasti oli. Ei mies ollut yhtään ajatellut se aihe olisi mitenkään meihin osuva, vaan luuli(tiesi) minun pitävän romanttisesta hömpästä.

Ihan ihme kohtaus.

Vierailija
37/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran mieheltä puhelimessa (olin itse kaupassa), että mitä ruokaa on laittanut kotona, jossa ruoka oli valmiina odottamassa.  Mies sanoi, että "yllätyspataa", halusin tietää, mitä ruokaa oli laittanut ja kysyin uudelleen, että "sano nyt, mitä laitoit" Vastaus: "Yllätyspataa". Kiehuin raivosta siellä kaupassa, kun hyllyjen välissä jostain kummasta syystä mun oli pakko saada tietää, mies hokee yllätyspataa ja mä en kehdannut alkaa huutamaan siellä kaupassa.

Jäi mieleen.

Aika turha raivostuminen puoleltani.

Joskin mieskin olisi voinut lukea tilannetta ja ymmärtää, ettei nyt ole leikinlaskun aika.

Vierailija
38/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan riidelty siitä, missä keittiön kaapissa tietyn kulhon paikka on.

Ja me siitä saako leipää pitää esillä tiskipöydällä vai omassa kaapissa🙈

Vierailija
39/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei tullut avioeroa, kun ei kumpikaan osattu asentaa pinnasängyn katosverhoa oikeinpäin siihen tukikeppiin. Helvetillinen vekotin.

Vierailija
40/109 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli älyttömän mustasukkainen, joskus naurettavista jutuista. Suuttui mm. siitä, että olin ihastunut yhteen Once Upon time-sarjan hahmoon, riideltiin siitä voiko fiktiivinen henkilö olla uhka suhteellemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan