Turhin riita, joka teillä on kumppaninne kanssa ollut?
Kommentit (109)
Lähes aina riidellään kun katsotaan jotain dekkaria /rikossarjaa. Miehellä on tarve koko ajan päässään kieputella niitä juonikuvioita, ja heti kun hän keksii kuka on murhaaja, on hänen jostain syystä aivan pakko päästä sanomaan se ääneen!
Tämä on mun mielestä superärsyttävää ja itsekästä spoilaamista. Itse heittäydyn täysillä juonen kuljeteltavaksi, enkä todellakaan halua liikaa analysoida sitä mahdollista tappajaa.
Kerran sain tästä oikein kunnon raivarin, kun yhden leffan, jota olin kovasti odottanut, hän meni tällä jälleen kerranpilaamaan. "Hei se murhaaja on toi X, koska oikeesti se ei lähtenyt talosta vaikka väittikin niin, minkä osoitti asiat Z ja Y". (ja oli oikeassa).
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin täysin turha riita liittyi voileipään. Mieheni (ulkomaalainen) mielestä voileipää ei voi kutsua voileiväksi, ellei siinä ole toista leipäsiivua päällä. Hirveä älämölöhän siitä syntyi. :'D Onneksi molemmat ottivat asian jokseenkin kieli poskessa.
Ja kyllä se jumaleissön on VOILEIPÄ vaikka siinä ei oliskaan sitä toista siivua!
Riitelittekö siis sanasta "sandwich"? Sehän tarkoittaa nimenomaan sellaista leipää, jossa on tavaraa kahden leipäsiivun välissä. Suomessa niitä ei hirveästi harrasteta, täällä kasataan vain tavaraa sen yhden puolikkaan päälle ja se taas on ihan vaan (a piece of) bread.
Kauppalappu. Minä teen kauppalapun, kun menen kauppaan ettei sit mitään unohdu eikä tule heräte osoksia tehtyä. Ja sitten ei myöskään tarvii pyöriä kaupassa miettien mitä sitä ostais,varsinki kun on taapero ja sit kaksi kouluikäistä lasta niin ei niitä kiinnosta myöskään missään ruokaostoksilla ihmetellä.
Mies ei tee kauppalappua ja sitten, kun mennään kauppaan ilman et se lappu on tehty niin siellä sit pyöritään hermot riekaleiksi ku ei oikeen tiiä mitä sitä ostas syötäväksi.
Sit mies suuttuu jos välillä kaupassa tutkin ja ihmettelen juttuja: MIKS niin pitää tehä se on kuulemma ärsyttävää,noh jos oon viikot taaperon kanssa kotona ja lähetään isompaan kauppaan ostoksille,tottakai sitä tulee ihmeteltyä ja tutkittua juttuja ihan vaan siks et on päässy kotoa pois
tyrtyreyr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin täysin turha riita liittyi voileipään. Mieheni (ulkomaalainen) mielestä voileipää ei voi kutsua voileiväksi, ellei siinä ole toista leipäsiivua päällä. Hirveä älämölöhän siitä syntyi. :'D Onneksi molemmat ottivat asian jokseenkin kieli poskessa.
Ja kyllä se jumaleissön on VOILEIPÄ vaikka siinä ei oliskaan sitä toista siivua!
Riitelittekö siis sanasta "sandwich"? Sehän tarkoittaa nimenomaan sellaista leipää, jossa on tavaraa kahden leipäsiivun välissä. Suomessa niitä ei hirveästi harrasteta, täällä kasataan vain tavaraa sen yhden puolikkaan päälle ja se taas on ihan vaan (a piece of) bread.
Se on itse asiassa open faced sandwich
"Miks et ikinä tykkää mun Facebook-kuvista???" :(
Meillä edelliset "riidat" (ennemminkin vaan kinasteltiin kuin oikeasti riideltiin) ovat koskeneet sitä, kuinka muurikkalettuja paistetaan oikein, ja mitä kautta pääsee paikkaan X parhaiten (miehen reitti oli lyhyempi, mutta hidas, minun vaihtoehtoni taas pidempi, mutta moottoritien kautta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, saako 3v lapsi leikkiä veitsellä.
?
Jos vähän sattuu, niin lapsi oppii kantapään kautta.
Mita jos sattuukin vaikka silmään, tai tuohon rinnan kohdalle, ihan vähän vaan?
Koiran kakan väri... Itse epäilin että koiran haimassa voisi olla jotain häikkää, kun mielestäni koiran kakka oli turhan keltaista, mutta mies oli erimieltä. Siinä sitten kinattiin viedäänkö koiraa lääkärille vai ei ja onko se kakka keltaista vai ei. Koira on pentuna sairastanut haimatulehduksen joka säikäytti aika pahasti (pentu meinasi kuolla käsiin ennen kun saimme sen eläinsairaalaan asti).
Siitä, saako toisen urheilushortseja lainata jos ei suostu käyttämään alushousuja niiden alla.
Paras känniriita oli se, kun huudettiin toisillemme kadulla mutta käveltiin silti yksissä tuumin mäkkärin drive in -kaistalle. Yritettiin tilata puhumalla tilausta vuorotellen mustaan roskapönttöön ja kiukuteltiin toisillemme kun ”et saa edes ruokaa tilattua”.
Tavallisesti ollaan ihan normaali ja sopuisa pari, vähän temperamenttia kummallakin