Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Ei sitä uskalla kovin näyttää ihastumistaan kun ei tiedä mitä toinen ajattelee. Suuri riski tulla vain nolatuksi julkisesti.
Itse pidän ihastustumisen omana tietonani, jutttelen kyllä, jos se on jonkun muun syyn takia mahdollista.
M35
Työkaveri lähestyi pikkujouluissa että "pannaanko me ikinä" ja saattaa soittaa kaatokännissä. Selvänä hyppää 2 metriä sivuun, jos tulen nurkan takaa, ja mumisee jotain tunnistamatonta.
Lähestyn 1-2 kertaa, sitten odotan että seuraavalla kerralla nainen lähestyy samalla tavalla. Jos ei lähesty, niin ymmärrän ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn 1-2 kertaa, sitten odotan että seuraavalla kerralla nainen lähestyy samalla tavalla. Jos ei lähesty, niin ymmärrän ettei kiinnosta.
Eli millä tavalla?
M35
Yleensä idioottimaisen tökerösti ja kömpelösti. En saa sanaa suustani ja jos saan, niin möläytän jotakin typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"
Kurkistelen kulman takaa häntä ja yritän luoda katsekontaktia ja vilkutella.
Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)
M47
Jos et ole vielä varattu, niin tiedoksi että nyt olet.
Kiva, nähdään Ärrällä 20:45, ostan sulle nallekarkkeja ja limua
M47
Töissä 22.00:een!😣
Aika normaalisti kai. Yritän ehkä huomioida kyseistä naista vähän enemmän ja olla vähän mukavampi ja huomaavaisempi kun muille. Yleensä itsevarmuus pysyy kasassa ja ei ujostuta tai hermostuta yhtään mutta nykyinen tyttöystävä sai aluks jopa mun pasmat sekaisin. Oli vaan niin upee ilmestys kaikin puolin etten uskonu sellaseen naiseen törmääväni tosielämässä ikinä ja oli vielä aika salaperäinen ja vaikea, siis sellanen kenestö oli vaikeaa päästä kunnolla perille. Sillon tuntu muutaman kerran etten oikein tienny mitä sanoo ja tehdä tai että jopa käyttäydyin jotenkin vähän oudosti :D Onneks ilmeisesti en kovin pahasti sitten kun nyt asutaan saman katon alla onnellisina.
M27
Kivalle ja viehättävälle naiselle hymyilee ja puhuu enemmän, mutta eipä mitään veret seisauttavia ihastuksia ole vuosikausiin vastaan tullut, kun ei nyt kadulla kenenkään seuraan yritä lyöttäytyä. "Ihan kivojen" kanssa en tee aloitetta (vaikka voisin kiinnostua, jos hän tekisi), ja muutenkin kuljen arjessa aika lailla laput silmillä, enkä huomaa enkä näe ketään enkä mitään, jos ei rautalangasta asioita väännetä. Tavallaan luopunut toivosta, eikä ole haku päällä.
Joskus muinoin ihastuin kunnolla yhteen opiskelukaveriin. Laitoin oikein vanhanaikaisen "rakkauskirjeen". Vastasikin hyvin kohteliaasti, että oli seurustellut jo 5 vuotta vakituisesti, mutta että kiitos=) Enpä sen kummempia odottanutkaan, mutta oli vain pakko saada varmuus. Ei jäänyt huonot fiilikset, koska kuitenkin vastasi. Tämän jälkeen en sitten enää tuttavuutta häneen tehnyt.
Katsekontakti ja hymy on varmaan se mistä voi eniten tulkita.
Mulla kävi kerran uimahallissa niin että yksi jumalaisen söpö uimaopettajanainen katsoi minua kohti hymyillen ja tietenkin itseäkin alkoi hymyilyttämään mutta laskin pään alas kun alkoi samalla ujostuttamaan niin paljon.
Eli vinkkinä voisin sanoa että jos mies hymyilee sinut nähdessään ja pää painuu samalla alas niin mies on selvää kauraa.. Pätee ainakin ujoihin miehiin.
Samaa olen lukenut myös naisten kehonkielestä, että se pään kääntymisen suunta hymyn kera on asia mikä paljastaa, jos pää painuu alas niin henkilö on kiinnostunut mutta jos kääntyy sivulle tai ylös niin sitten ei.
Ei ihme, että ihmissuhteiden luominen on Suomessa hankalaa, jos ihastuneet välttelevät ihastuksiaan... Eihän silloin mistään voikaan tulla mitään!
Ja mitä tulee hieman ujoihin miehiin... Usein juuri he ovat mielenkiintoisimpia. :)
Välttelen. Mulla oli eräs todellinen ihastus entisessä työpaikassa..koko sen ajan n. 2-3v mä siitä tykkäsin eikä se varmaan koskaan saanut tietää. Aina välttelin sitä niin hyvin kuin mahdollista. Enää emme tapaa, mutta vieläkin sitä naista kaiholla muistelen. Oli valitettavasti varattu ja siksi en koskaan tehnyt aloitetta, en kyllä tiedä olisinko muutenkaan uskaltanut..
Äää.. kunhan outoilen tai katselen kaukaa ja välttelen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että ihmissuhteiden luominen on Suomessa hankalaa, jos ihastuneet välttelevät ihastuksiaan... Eihän silloin mistään voikaan tulla mitään!
Ja mitä tulee hieman ujoihin miehiin... Usein juuri he ovat mielenkiintoisimpia. :)
Saisivat muutkin miehet ottaa mallia ujoista suomalaisista. Osaan kyllä itse ilmaista sen, jos kaipaan sinun seuraasi. Voisitteko jättää minut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisivat muutkin miehet ottaa mallia ujoista suomalaisista. Osaan kyllä itse ilmaista sen, jos kaipaan sinun seuraasi. Voisitteko jättää minut rauhaan.
Vaikkei olisi ujo, ei se tarkoita ettäkö olisi itsensä tyrkyttäjä ja lähentelijä.
Välttelen metoota, eli en puhu, katso tai ajattele naista.
Tää on siis niin hyvä. Reps. Ja olen ikäloppu, feissarimokissa ei jaksa enää, Vauva-palstalta irtoaa netin paras huumori.
En mitenkään. Koska en ole alfauros, olisi puhdasta hulluutta yrittää mitään näin #metoo-aikakaudella. Sinänsä ärsyttää pyöriä sängyssä ja miettiä "mitä jos", mutta puhdas rikosrekisteri on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupassa kassamies taisi olla vähän ihastunut... Edellä olleen miehen palveli asiallisesti, mutta minulle hymyili leveästi, tiputteli kädet täristen ostoksia, lopulta unohti antaa vaihtorahat ja selitteli ja pahoitteli sitä hermostuneesti ja vuolaasti. Tuli hyvä mieli kun sai tuollaisen reaktion toisessa aikaan, olen kuitenkin viimeisilläni raskaana ja liikenteessä ilman meikkiä.
Voi olla että se oli ihastusta mutta mielestäni hermostuneisuutta käytöksessä ei aina kannata tulkita ihastukseksi vaan se voi olla ihan myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa.
On se voinut kyllä olla Sosialististen tilanteidenkin pelkoa, tuossahan on suoritettu ko. henkilön omaisuuden uusjakoa, joten ei se ihme olisi jos sorkat hieman vispaa & vatkaa.
Perustakaa sille latinolle oma ketju, itse haluan lukea lisää ihastumiskokemuksia miehiltä!!!