Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Vaikka nämä onkin vitsinä kirjoitettuja vastauksia niin tämä on asia, missä en ymmärrä suomalaisia ollenkaan.
Mä menen tietysti juttelemaan. Sittenhän sen vasta näkee kuinka käy ja löytyykö molemminpuoleista kiinnostusta.
Tämä m30 ja Latino paljastui jonkun näyttelijän kuvia käyttäväksi pari viikkoa sitten, mutta se ketju poistettiin.
Ihan sama kenen kuvia käyttää kun kirjoittaa noin fiksusti ja kivasti. Mää ainakin tykkää. Kivaa vaihtelua valittaviin palstamiehiin.
Mikäs siinä jos ei haittaa, että tavallinen suomimies esittää latinonäyttelijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ujoista ja olen ujon kanssa naimisissa. Puheliaat miehet on ärsyttäviä.
Koittakaa jo nyt hyvät naiset tajuta, että ujous ei tarkoita, että ei osaa keskustella tai ei pidä keskustelemisesta :D
Ujot ei puhu eikä pussaa.
Ujoon tutustuminen on yleensä aika raskasta. Ujot on estyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa jo nyt hyvät naiset tajuta, että ujous ei tarkoita, että ei osaa keskustella tai ei pidä keskustelemisesta :D
Tajuan oikein hyvin, olenhan ujon ja keskustelutaitoisen miehen kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupassa kassamies taisi olla vähän ihastunut... Edellä olleen miehen palveli asiallisesti, mutta minulle hymyili leveästi, tiputteli kädet täristen ostoksia, lopulta unohti antaa vaihtorahat ja selitteli ja pahoitteli sitä hermostuneesti ja vuolaasti. Tuli hyvä mieli kun sai tuollaisen reaktion toisessa aikaan, olen kuitenkin viimeisilläni raskaana ja liikenteessä ilman meikkiä.
Vai oli sinuun ihastunut? Tuskin...! :D Ei kukaan Ihastu raskaana olevaan naiseen tai jos ihastuu, niin hänellä on joku outo fetissi.
Liiallinen ujous ei ole positiivinen asia naisessakaan.
Kävin kerran 2 kertaa treffeillä naisen kanssa joka oli niin ujo että keskusteli meni täysin minun johdattamana. Minä kysyin ja hän vastasi ja kysyi saman kysymyksen takaisin. Keskustelusta puuttui kaikki sulavuus. Luovutin tuon jälkeen enkä kysynyt enää 3.treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"
Kurkistelen kulman takaa häntä ja yritän luoda katsekontaktia ja vilkutella.
Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)
M47
Jos et ole vielä varattu, niin tiedoksi että nyt olet.
Kiva, nähdään Ärrällä 20:45, ostan sulle nallekarkkeja ja limua
M47
Ok, nähdään siellä. Seison sitten Huuto-ilmeen kanssa, niin tunnistat helpommin.
Suhteemme alkaa rakoilla, kopioit jo tyyliäni...pariterapiaa tiistaina seuraintalolla?
M47
Voi ei, tähän tämä liitto nyt loppui. Eroterapian paikka. Onneksi kumpikaan ei joutunut kärsimään pitkään.
Ei se mitään, tasa-arvon nimissä, laita puolet omaisuudestasi postissa minulle ja aloitan suru-työn.
M47
Hyvä on, tehdään ihan kuin haluat, ex-kultaseni. Tässä kestää jonkin aikaa, kun telkkaria on niin hidasta sahata.
Ei se mitään, voidaan sitten osoittaa muille mallia tervehenkisestä erosta katsomalla yhtäaikaa Salkkareita ja minä kerron WhatsApp:issa mitä ruudun vasemmalla puolellla tapahtuu ja sinä sen mitä oikealla.
M47
Hankkikaa huone.
Tyypillinen aloittelijan virhe, suhde on jo ohi, mutta tehdään yhteinen iso hankinta/lapsi tai mennään naimisiin. Parempi tunnustaa tosiasiat ja jatkaa erillään
M47
Ai juttelet vieraidenkin naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen ujous ei ole positiivinen asia naisessakaan.
Kävin kerran 2 kertaa treffeillä naisen kanssa joka oli niin ujo että keskusteli meni täysin minun johdattamana. Minä kysyin ja hän vastasi ja kysyi saman kysymyksen takaisin. Keskustelusta puuttui kaikki sulavuus. Luovutin tuon jälkeen enkä kysynyt enää 3.treffejä.
Minulla on ollut sama tilanne miehen kanssa. Puhelimessa juttu sujui todella hyvin, mutta nähdessä.. Ei siitä meinannut tulla yhtään mitään. Ja me olimme kuitenkin tavanneet ensimmäistä kertaa naamatusten, joten mitkään sokkotreffit ne eivät olleet.
Kaksi kertaa yritin ja periaatteessa meillä oli ihan kivaa, mutta minä jouduin vetämään koko treffit yksinäni ja ujo mies vain hiihteli hymyillen mukanani ja vastaili sanalla tai parilla kysymyksiini. Vastakysymyksiä ei tullut, ehdotuksia tekemisistä ei tullut ja kotiin tullessani olin ihan puhkipoikki.
Ensimmäisten treffien jälkeen hän soitti, keskustelu soljui mukavasti ja hän teki kaikki ne kysymykset, joita olin odottanut jo tavatessamme, joten ilahtuneena suostuin toisille treffeille. Niistä tuli taas ihan minun vetämät ja päätin jättää tapaamiset siihen. Meitä ei oltu tarkoitettu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ujona miehenä tein aloitteen työpaikalla, laitoin naiselle sähköpostin jossa kysyin naista ulos.
Ei vastannut siihen yhtikäs mitään.
Aina olisi parempi kysyä kuitenkin kasvotusten tai vähintäänkin puhelimessa. Vaikka tuntuisi vaikealta. Jouduthan keskustelemaan hänen kanssaan, jos treffaattekin, eikö?
Eri juttu kysyä treffeille ja puhella naisen jo suostuttua.Mies siinä ottaa kaikki riskit päätyä kiusalliseen tilanteeseen.
Tulen naisten kanssa hyvin toimeen. Tosin olen epäkiinnostava tavis. Itsetunto on naisasioissa murrettu jo nuorena tuhansilla pakeilla ja vittuilulla joten olen henkisesti eunukki. Muutaman kerran nainen on minuun ymmätääkseni ihastunut ja yrittänyt tehdä tuttavuutta. Jotain feronomeja on täytynyt olla ilmassa koska minä olen ihastunut vastavuoroisesti, mutta vältellyt näitä tapauksia ja vaikka paennut paikalta.
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Vaikka nämä onkin vitsinä kirjoitettuja vastauksia niin tämä on asia, missä en ymmärrä suomalaisia ollenkaan.
Mä menen tietysti juttelemaan. Sittenhän sen vasta näkee kuinka käy ja löytyykö molemminpuoleista kiinnostusta.
Tämä m30 ja Latino paljastui jonkun näyttelijän kuvia käyttäväksi pari viikkoa sitten, mutta se ketju poistettiin.
Ihan sama kenen kuvia käyttää kun kirjoittaa noin fiksusti ja kivasti. Mää ainakin tykkää. Kivaa vaihtelua valittaviin palstamiehiin.
Mikäs siinä jos ei haittaa, että tavallinen suomimies esittää latinonäyttelijää.
Aika hyvin puhuu espanjaa ja tuntee Medellinia ja latinokulttuuria perus suomijuntiksi. -Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Suulaskin seuramies voi mennä jäihin kun se ihastus tulee paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Suulaskin seuramies voi mennä jäihin kun se ihastus tulee paikalle.
Täähän on ihan eri tilanne. Ujo on ujo. Suulas voi olla söpökin tuossa tilanteessa, kun toinen tietää ettei kyseessä ole sosiaalisesti normaalitilanteissa oudosti käyttäytyvä yksilö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Aika hyvin puhuu espanjaa ja tuntee Medellinia ja latinokulttuuria perus suomijuntiksi. -Ohis
Mutta kuvat oli kaikki joltain näyttelijältä kopioitu. Yllättäen ei enää ole profiilissa niitä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Mutta kuvat oli kaikki joltain näyttelijältä kopioitu. Yllättäen ei enää ole profiilissa niitä kuvia.
Ja esitteli ominaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
No byhyy! Tyyppi laittoi jonkun toisen kuvia ja me tykätään siitä silti. Get over it...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Ja esitteli ominaan.
Ihanko tosissaan joku luuli kuvia omiksi?! Miettikääpä nyt, vauvalla palstaileva mies omalla kuvalla. Öhöm... Jos tää palstailu on naisille noloa, niin kyllä mä uskon, että miehelle tämä on muuten ihan todella erityisen noloa. Terkkuja eräälle kaksilahkeiselle, jonka täältä (eri ketjusta) tunnistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Ja esitteli ominaan.
Ihanko tosissaan joku luuli kuvia omiksi?! Miettikääpä nyt, vauvalla palstaileva mies omalla kuvalla. Öhöm... Jos tää palstailu on naisille noloa, niin kyllä mä uskon, että miehelle tämä on muuten ihan todella erityisen noloa. Terkkuja eräälle kaksilahkeiselle, jonka täältä (eri ketjusta) tunnistin.
Aika monikin nainen uskoi sen poistuneen ketjun keskustelujen perusteella.
Ja tämä ketju meni sörsseliksi. Asiallisia vastauksia myös.
Luulen, että me todella tiedämme mitä oikea ujous on. Se ei ole missään tapauksessa sellaista vihamielisyyttä mitä sinä vastaukseksi syljit känniritareinesi, vaan ujous on hieman hermostunutta oman itsensä nolaamisen pelkoa, eli osin huonoa itsetuntoa.
Normaali ujous on ok, mutta jos sitä ei saa muutettua tilanteen edistyessä, niin ei sitä oikeasti kestä katsoa. Ei yksikään tavallinen nainen jaksa itseään häpeilevää "ujoa" miestä. Tämä on fakta.