Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
No ei oo ihme että nää ketjut on täynnä kaipausta, kun kaikki vaan ihastuessaan VÄLTTELEE toisiaan minkä kerkiää.
Miehet on realisteja ja ainakin minä osaan tulkita naisen kehonkieltä, että voisiko kiinnostusta olla.
Jos nainen on mun mielestä viehättävä niin ei mulla ole tsänssejä, se on jo havaittu fakta monien tindertreffien jälkeen, olen kyllä yrittänyt..
Vierailija kirjoitti:
No ei oo ihme että nää ketjut on täynnä kaipausta, kun kaikki vaan ihastuessaan VÄLTTELEE toisiaan minkä kerkiää.
Ilmankos Suomen syntyvyys laskee koko ajan - edes alkoholi ei pelasta tältä panikoinnilta. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"
Kurkistelen kulman takaa häntä ja yritän luoda katsekontaktia ja vilkutella.
Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)
M47
Jos et ole vielä varattu, niin tiedoksi että nyt olet.
Kiva, nähdään Ärrällä 20:45, ostan sulle nallekarkkeja ja limua
M47
Ok, nähdään siellä. Seison sitten Huuto-ilmeen kanssa, niin tunnistat helpommin.
Hymyilen kovasti siinä vaiheessa kun olen päässyt jo autoon istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
musta ujot miehet on ihania!
Itse olen tehnyt sellaisen havainnon että ujoilla miehillä on vähiten menekkiä naisten parissa.
Miksi naiset harrastavat niin usein ristiriitaisia lausuntoja?
Tämä. Ja mies voi olla vaikka kuinka lihaksikas, hyvännäköinen ja mukava persoonainen, mutta jos on vähän ujo niin yksin jää. Siinä menee ujon miehen ohi ryypiskelevät tissiposket jotka eivät edes hampaita saa pestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"
Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)
M47
M47
Ok, nähdään siellä. Seison sitten Huuto-ilmeen kanssa, niin tunnistat helpommin.
Suhteemme alkaa rakoilla, kopioit jo tyyliäni...pariterapiaa tiistaina seuraintalolla?
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
M47
Suhteemme alkaa rakoilla, kopioit jo tyyliäni...pariterapiaa tiistaina seuraintalolla?
M47
Voi ei, tähän tämä liitto nyt loppui. Eroterapian paikka. Onneksi kumpikaan ei joutunut kärsimään pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä.
Ja vaikka kiinnostuisi, niin se ujosta kiinnostuva nainen on yleensä itsekin ujo, eikä täten kumpikaan saa aloitetta aikaiseksi.
Vaikka nämä onkin vitsinä kirjoitettuja vastauksia niin tämä on asia, missä en ymmärrä suomalaisia ollenkaan.
Mä menen tietysti juttelemaan. Sittenhän sen vasta näkee kuinka käy ja löytyykö molemminpuoleista kiinnostusta.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
M30 ja latino kirjoitti:
Vaikka nämä onkin vitsinä kirjoitettuja vastauksia niin tämä on asia, missä en ymmärrä suomalaisia ollenkaan.
Mä menen tietysti juttelemaan. Sittenhän sen vasta näkee kuinka käy ja löytyykö molemminpuoleista kiinnostusta.
Vieläkö sinä käytät niitä yhden näyttelijä kuvia?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.
Mä tykkään ujoista miehistä!
Minä en. Tai saa mies olla alussa ujo, mutta jos hän ujostelee ja ei saa sanaa sanotuksi ulos, kun alan juttelemaan hänen kanssaan, niin se on siinä. Sen verran pitää olla Mies, että pystyy ystävällisesti ja kohteliaasti juttelemaan. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, kun kuitenkin olen aloitteen tehnyt. En ole mikään räpätäti, vaan rauhallinen nainen, joka haluaa asioiden edistyvän.
Tein tällaisen aloitteen joku aika sitten miehelle, jonka kanssa olimme vaihtaneet ensin aika kauan totisia katseita, sen jälkeen hymyileviä katseita ja sitten moikanneet, ja mies lähti juttuun mukaan heti. Jos ei olisi lähtenyt, niin luultavasti olisin haihtunut kohteliaasti paikalta ja välit olisivat viilentyneet mahdollisen näkemisen sattuessa taas pelkäksi ohi mennen tervehtimiseksi. En siis alkaisi enempää miestä kiusaamaan, vaan olettaisin, että hän ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
M47
M47
Voi ei, tähän tämä liitto nyt loppui. Eroterapian paikka. Onneksi kumpikaan ei joutunut kärsimään pitkään.
Ei se mitään, tasa-arvon nimissä, laita puolet omaisuudestasi postissa minulle ja aloitan suru-työn.
M47
M30 ja latino kirjoitti:
Tämä asia riippuu tietysti lähtökohdista.
Jos miehellä on sattunut naaman suhteen geenit kohdalleen ja on saanut elämänsä aikana paljon mielenkiintoa naisilta osakseen niin voisin kuvitella että minäkin olisin itsevarma tekemään aloitteita naisille.
Mutta toisinpäin jos naamageenit ei ole kunnossa ja kukaan nainen ei ole ihastunut suhun ja omiin aloitteisiin et saa vastakaikua niin kyllä realiteetit iskee päin näköä ja lakkaat tekemästä aloitteita koska niiden onnistumistodnäk on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
M47
M47
Ei se mitään, tasa-arvon nimissä, laita puolet omaisuudestasi postissa minulle ja aloitan suru-työn.
M47
Voin toimia vale-erojuristina ja putsata teidät molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.
Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.
Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️
No, niinpä! Itsekin viimeisimmän ihastukseni kohdalla tyydyin toteamaan, että ei se nyt ilmeisesti ollut kuitenkaan kiinnostunut, kun ei vienyt asiaa eteenpäin. Koska olin kuullut tätä jankutusta, että ujokin mies kyllä toimii, jos on kiinnostunut. Itsekin olen ujo enkä siis aloitteellinen ollut minäkään. Huokaus.
En minäkään tykkää ujoista miehistä. Yleensä ujouden lisäksi omaavat huonon itsetunnon ja se sitten heijastuu kaikkialle.
Muutenkaan en jaksa olla se joka kannattelee yksin keskustelua.
N30
Niin no nyt mä ymmärränkin, miksi miehet juoksee ihastuessaan karkuun..
M30 ja latino kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Ristiriitaista viestintää, samaa sarjaa kuin toisessa ketjussa puitu 'kursailu'. Sosiaalisissa tilanteissa monilla Suomalaisilla on tippaleipäaivot. Putkiaivoisempana usein epäilen itseäni Aspergeriksi.
N48
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää ujoista miehistä. Yleensä ujouden lisäksi omaavat huonon itsetunnon ja se sitten heijastuu kaikkialle.
Muutenkaan en jaksa olla se joka kannattelee yksin keskustelua.
N30
Et taida ymmärtää mitä ujous on. Ujous ei tarkoita huonoa itsetuntoa tai sitä ettei osaa keskustella. Onneksi baarissa sua odottaa rohkea ja vahva ritari kännissä.
Se on helpompaa ja ei joudu pettymään.
M35